[E:V/E-LYN]™
Asexy

Movies own my pants!
|
 |
« Antwoord #15 Gepost op: November 02, 2011, 08:55:49 » |
|
ghe ik heb altijd al een grote drang gehad ala 'ik moet alles gezien en gedaan hebben'. was vroeger heel gejaagd en onrustig, had altijd het gevoel dat ik elke seconde van men leven moest bezig zijn of anders 'voelde ik me slecht' :S ben nu wel een pak rustiger geworden :] is postiever voor me op veel vlakken maar dat elementje van me zit er toch nogaltijd wel wat in  heb echt al abnormaal veel gedaan en gezien word ook wel een beetje boring  kan me nog maar een aantal dingen bedenken op men 'to do-list'... en ik wil er al niet meer té snel aan beginnen, anders schiet er echt niets meer over  ik hoop wel meer mensen te leren kennen die wat meer op dezelfde golflengte zitte qua persoonlijkheid/gedachtegang/inzichten (ik stoor me vaker aan humanity en niet enkel door hun sexual issues  ) al ontdek ik de laatste tijden wel meer en meer dat het niet zozeer uitmaakt wat je allemaal gedaan hebt in je leven maar meer met wie je het mag delen voor de tijd dat je hier bent. (mss word ik ooit nog wel sentimenteel xD)
|
|
|
|
|
|
You can buy your latest Evelyn in a toy store. I come with the latest features of the kissable lips. And amazing hair which you can cut and it grows. But remember to look after your Evelyn. Cuz if you don’t, if you don’t look after your baby Evelyn, then I will die.
|
|
|
[E:V/E-LYN]™
Asexy

Movies own my pants!
|
 |
« Antwoord #16 Gepost op: November 02, 2011, 09:05:26 » |
|
ohja doel-doel: van zodra ik kan, ben ik van plan om ergens anders te gaan wonen... ergens waar ik nog nooit ben geweest en liefst zo ver mogelijk van hier  nieuwe dingen om te ontdekken, nieuwe impressies.. hm hm 
|
|
|
|
|
|
You can buy your latest Evelyn in a toy store. I come with the latest features of the kissable lips. And amazing hair which you can cut and it grows. But remember to look after your Evelyn. Cuz if you don’t, if you don’t look after your baby Evelyn, then I will die.
|
|
|
myra
Administrator
The Atrix Has You

love is friendship set on fire...
|
 |
« Antwoord #17 Gepost op: November 05, 2011, 05:05:23 » |
|
Al ontdek ik de laatste tijden wel meer en meer dat het niet zozeer uitmaakt wat je allemaal gedaan hebt in je leven maar meer met wie je het mag delen voor de tijd dat je hier bent.
Herkenbaar. Ik vind het zelf ook veel fijner om bijzondere dingen samen met iemand om wie je geeft te beleven... Denk dan vooral aan reizen enzo...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Semyon
Junior Member

|
 |
« Antwoord #18 Gepost op: November 14, 2011, 11:44:14 » |
|
Ik heb dat gevoel heel lang gehad met daarbij dat ik ook niet echt bang was om te sterven. Ik haalde immers alles uit het leven wat er in zat. Nu ik schrijf is dat toch wat anders geworden. Soms denk ik wel eens dat ik nog niet mag sterven omdat het boek nog af moet. Eigenlijk vind ik dit maar stom klinken als ik dit zo opschrijf.  Nee hoor; ik heb als puber juist vaak een angst gehad dat als het "boek klaar was" dat ik dan dood moest ofzeau, hahahaha. Ja je kunt issues hebben  Die had ik toen dus ook, maar loste ze dan expres niet op, omdat ik dacht "ja, want dan heb ik alles geleerd wat ik moest in dit leven en dan moet ik dood" Alsof je niet gewoon mag genieten, hahaha pubers en filosofie  Hahaha 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lizzie7
Mega Mitosis

|
 |
« Antwoord #19 Gepost op: Februari 04, 2012, 07:48:59 » |
|
Ik heb ook geen groot doel. Maar ik zou graag gelukkig worden, gezond blijven, een fijn stel kinderen op de wereld zetten met mijn partner en een goede moeder zijn. Mijn werk vind ik fijn, maar het is geen doel op zich. Ik wil het gewoon graag blijven doen en er genoeg geld mee verdienen om comfortabel van te kunnen leven zonder zorgen. Ohja, en misschien kun je het een doel noemen dat ik zoveel mogelijk plaatsen van de wereld wil zien! Ik verzamel steden en bezienswaardigheden 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jovi_Hobbes
Administrator
AVEN Squatter

The name is Hobbes, Jovi Hobbes
|
 |
« Antwoord #20 Gepost op: Februari 04, 2012, 08:50:54 » |
|
Dan moet je vast een heel grote kast hebben thuis, waar je al die steden in kunt opbergen 
|
|
|
|
|
|
Is there anybody out there, just like everybody out there? Just one somebody out there, just like me?
|
|
|
Lizzie7
Mega Mitosis

|
 |
« Antwoord #21 Gepost op: Februari 12, 2012, 06:44:10 » |
|
Alleszins een grote kast voor de foto-albums! Ik ben nog zo iemand die z'n foto's graag afgeprint heeft op papier in plaats van enkel maar op het scherm.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
purplerain
Junior Member

|
 |
« Antwoord #22 Gepost op: Maart 06, 2012, 03:21:58 » |
|
Ik heb mezelf als doel gesteld alleen nog maar dingen te doen waarvan ik blij wordt. Ik heb een behoorlijk bewogen leven achter de rug wat geresulteerd heeft in een hart operatie. Ik heb het roer en alles wat erbij hoorde omgegooid en probeer nu dus een heel andere koers te varen. Zeg maar de easy going, chill, manjana toer....wat lastig genoeg is als dat niet het aard van het beestje is 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jovi_Hobbes
Administrator
AVEN Squatter

The name is Hobbes, Jovi Hobbes
|
 |
« Antwoord #23 Gepost op: Maart 07, 2012, 08:17:15 » |
|
Dat klinkt inderdaad als een flinke uitdaging. Veel succes erbij. Gelukkig valt dit forum zo te zien onder de dingen waar je blij van wordt 
|
|
|
|
|
|
Is there anybody out there, just like everybody out there? Just one somebody out there, just like me?
|
|
|
Dutchamoeba
A-gent

Amoeba for life!
|
 |
« Antwoord #24 Gepost op: Maart 08, 2012, 12:33:02 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MarkA
Mitosis to the Max

|
 |
« Antwoord #25 Gepost op: Maart 08, 2012, 04:21:50 » |
|
Altijd een goede instelling. Ik probeer ook minder te haasten. Niet meer rennen om de trein te halen, ik neem de volgende wel 
|
|
|
|
|
|
Then, if you don't believe it all the magic is dead
|
|
|
eefje
Member

|
 |
« Antwoord #26 Gepost op: Maart 10, 2012, 12:20:53 » |
|
Mooi voornemen. Ik ben redelijk gehaast en doe vaak dingen tegelijkertijd. Heb het geprobeerd rustiger aan te doen maar niet gelukt.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mannetje
|
 |
« Antwoord #27 Gepost op: Maart 10, 2012, 12:41:44 » |
|
Inmiddels ben ik erachter dat het niet om het doel op zich gaat, maar op de weg ernaar toe.......
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Fricai
Administrator
A-gent

My Way
|
 |
« Antwoord #28 Gepost op: Maart 10, 2012, 03:38:27 » |
|
Het doel bepaalt wel welke weg je moet nemen, dus in die zin wel weer belangrijk. 
|
|
|
|
|
|
"Back boobs... The visual stimulation of missionary meets the emotional detachment of doggy style. Patent pending." "If if and buts were candy and nuts, we'd all have a merry christmas."
|
|
|
Lama
Amoeba Colony

|
 |
« Antwoord #29 Gepost op: Maart 10, 2012, 02:23:37 » |
|
Voor mij zijn er twee dingen belangrijk. Het belangrijkste doel is toch wel moeder worden. Ik wil echt zo graag kinderen, maar dat ligt wat verder in de toekomst. Een ander doel is veel van de wereld zien en een fijn plekje vinden om te wonen. Al moet ik zeggen dat ik dat laatste misschien al wel heb gevonden... als ik mag blijven tenminste... En ja, onderweg hoop ik mijn lichaam wat gezonder te krijgen en dus wat gewicht te verliezen, maar het is niet het belangrijkste. Al met al is het grootste doel toch om te proberen over het algemeen gelukkig te zijn. En als ik dat niet ben daar wat aan te doen. Daarom zit ik nu ook in Australië en niet in Nederland en ben ik druk bezig om een sociaal leven op te bouwen en probeer ik veel meer te relaxen (wat toch best moeilijk is als je al jarenlang nogal gejaagd leeft, haha!). Uiteindelijk hoop ik op mijn 65 te kunnen zeggen dat ik geen spijt heb van dingen die ik niet heb gedaan en dat ik een fijne groep familie en vrienden om me heen heb.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|