AVEN - Aseksueel Voorlichtings- en Educatie Netwerk
Mei 24, 2013, 05:18:44                
*
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws: De meest gestelde vragen en de antwoorden daarop, vind je onder de paarse faq-knop of door op het logo te klikken.

FAQ   Startpagina   Omlaag  Help  Zoek  Inloggen Registreren  
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: 1 ... 37 38 [39] Omlaag Print
Auteur Topic: Bizarre en andere leuke krantenberichten  (gelezen 35623 keer)
Ienepien
Permanent AVEN Resident

Ik ben de enige echte AVENOMA.

« Antwoord #570 Gepost op: Maart 02, 2010, 01:40:03 »

Ik heb de reacties (nog) niet gelezen. Ergens blokkeerd dat in mijn zijn.
Ik weet niet, maar ik 'wil' het niet lezen, blijkbaar.
Denk je dat ik het doen moet? Undecided
pinky
Gast
« Antwoord #571 Gepost op: Maart 02, 2010, 10:16:47 »

Je moet niets.

Mijn reacties zijn misschien wat vergezocht. De gedachtegangen misschien ook wel. Ik weet het niet. Maar ik denk wel dat ergens een angst zit. Ik weet alleen niet welke angst. Misschien is het ook wel simpelweg de angst dat zij straks geen seks meer kunnen hebben, omdat niemand anders meer wilt. Dat het besmettelijk is ofzo. Of dat ze bang zijn dat er meer dan 1% van de bevolking aseksueel is ofzo. Geen idee. Hoe dan ook, ik kan me niet voorstellen dat mensen een reactie plaatsen als ze niet deep down ergens bang voor zijn. Anders zou je een reactie neerzetten van interesse, niet van afkeer. Vandaar mijn reactie. Ik probeer alleen de angst te verklaren die erachter ligt.
Jovi_Hobbes
Administrator
AVEN Squatter

The name is Hobbes, Jovi Hobbes

« Antwoord #572 Gepost op: Maart 02, 2010, 09:22:38 »

Deels is het natuurlijk ook het 'probleem' dat je op internet alles kunt zeggen wat je wilt zonder dat het bestraft wordt. JE bent lekker anoniem en kunt al je frustraties eruit gooien. JE ziet op de meest uiteenlopende onderwerpen de botste reacties.

@Jan Natuurlijk heb je gelijk dat we niet kunnen verwachten dat de rest van de wereld ons echt begrijpt. Maar tussen niet begrijpen en voor gek verklaren (of erger) zit een erg groot verschil. Elkaar niet begrijpen is één ding maar een beetje respectvol met elkaar omgaan zou toch niet te veel gevraagd moeten zijn. Helaas leven veel mensen met de gedachte anders = fout.

Ik vraag me gewoon serieus af waar die agressieve reacties toch telkens vandaan komen.

Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?
peter1963
A Post-whore

Ik doe gewoon wat mij niet gezegd wordt

« Antwoord #573 Gepost op: Maart 02, 2010, 11:34:18 »

Ja, dat vraag ik mijzelf ook af...

less is more..
pinky
Gast
« Antwoord #574 Gepost op: Maart 03, 2010, 12:48:26 »

Tsja, wat je zegt is ook waar. Op internet kun je alles neerkalken, zonder dat je er persoonlijk op aangesproken wordt. Daarbij is pesten al een hobby sinds we bestaan. Er is altijd iemand de pispaal. Als ik kijk op berichten op msn of iets dergelijks, dan zijn de meeste reacties ook erg bot en agressief. Ik vraag me dan altijd af welk probleem deze mensen hebben dat ze zich zo af moeten reageren. Dus ach... ik zou me er niet te druk om maken!
peter1963
A Post-whore

Ik doe gewoon wat mij niet gezegd wordt

« Antwoord #575 Gepost op: Maart 06, 2010, 12:54:12 »

Ja, dan is ons forum toch altijd weer een haven van rust en vriendelijkheid, gelukkig !

less is more..
pinky
Gast
« Antwoord #576 Gepost op: Maart 06, 2010, 02:19:07 »

Over het algemeen wel ja!  knuffel voor iedereen!
Jan
Asexy Samurai

« Antwoord #577 Gepost op: Maart 07, 2010, 02:49:21 »

Deels is het natuurlijk ook het 'probleem' dat je op internet alles kunt zeggen wat je wilt zonder dat het bestraft wordt. JE bent lekker anoniem en kunt al je frustraties eruit gooien. JE ziet op de meest uiteenlopende onderwerpen de botste reacties.

@Jan Natuurlijk heb je gelijk dat we niet kunnen verwachten dat de rest van de wereld ons echt begrijpt. Maar tussen niet begrijpen en voor gek verklaren (of erger) zit een erg groot verschil. Elkaar niet begrijpen is één ding maar een beetje respectvol met elkaar omgaan zou toch niet te veel gevraagd moeten zijn. Helaas leven veel mensen met de gedachte anders = fout.

Ik vraag me gewoon serieus af waar die agressieve reacties toch telkens vandaan komen.

Dat is eigenlijk simpel: Dit soort reacties komt niet van mensen met enige betrokkenheid.
Dus een gebrek aan verstand, gevoel én dan een lekker anonieme reactie.

pinky
Gast
« Antwoord #578 Gepost op: Maart 07, 2010, 10:38:43 »

Jij snapt 'm!
Pagina's: 1 ... 37 38 [39] Omhoog Print 
« vorige volgende »
Ga naar: