AVEN - Aseksueel Voorlichtings- en Educatie Netwerk
Mei 26, 2013, 02:56:20                
*
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws: Welkom om dit forum. De administrators Jovi_Hobbes, AceVentura en Fricai helpen u graag!

FAQ   Startpagina   Omlaag  Help  Zoek  Inloggen Registreren  
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: [1] Omlaag Print
Auteur Topic: Voor alles is een eerste keer.  (gelezen 438 keer)
Etrius
Amoeba
*

Modernday gentleman, at your service.

« Gepost op: Juni 22, 2011, 05:18:13 »

We hebben ons handboeien aangeschaft...

Geen expo brol deze keer, maar echte: leer, gespen en een ketting.
Als je me dat vroeger zou voorgesteld zou hebben zou ik je gewoon eens raar hebben aangekeken maar nu ik ze in handen heb moet ik toch eens lachen.
Toch raar hoe mensen veranderen als ze samen zoveel tijd met elkaar doorbrengen; constant evolueren en nieuwe dingen proberen.

Kan niet wachten om ze eens uit te testen. Grin (gniffel gniffel)

Amor Vincit Omnia.
Mannetje
A-phrodite

« Antwoord #1 Gepost op: Juni 22, 2011, 08:16:30 »

Gewoon alles uitproberen zou ik zeggen.
Als ik je andere berichtjes zo lees, kunnen aardig intiem met elkaar zijn zonder zeg maar "de daad" te verrichten.
Zo houdt je toch op deze manier de spanning in een relatie, die toch wel belangrijk is.

Wel kan ik verwachten dat veel mensen op deze site totaal niets "kunnen" met dit opgestarte topic als je begrijpt wat ik bedoel.
Etrius
Amoeba
*

Modernday gentleman, at your service.

« Antwoord #2 Gepost op: Juni 22, 2011, 11:08:28 »

Gewoon alles uitproberen zou ik zeggen.
Als ik je andere berichtjes zo lees, kunnen aardig intiem met elkaar zijn zonder zeg maar "de daad" te verrichten.
Zo houdt je toch op deze manier de spanning in een relatie, die toch wel belangrijk is.

Wel kan ik verwachten dat veel mensen op deze site totaal niets "kunnen" met dit opgestarte topic als je begrijpt wat ik bedoel.

Erectie of niet, dat heeft ons nog nooit tegengehouden om plezier te hebben en lekker intiem te zijn.
Tja, soms moet ik een gedachte gewoon met iemand meedelen...

Amor Vincit Omnia.
Ereinion
Administrator
Avengelical Prophet

'Kim' by David Spacil

« Antwoord #3 Gepost op: Juni 23, 2011, 03:03:20 »

Dat denk ik ook.

Mag ik je vragen waarom je dit hier op het forum post?

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.
Semyon
Junior Member
*

« Antwoord #4 Gepost op: November 14, 2011, 11:40:02 »

Ehms...

Hoezo NIET eigenlijk?  Als hij/zij (sorry ik weet niet van welk geslacht je bent  Huh )  op die manier intiem wil zijn zonder seks te hebben is dat toch heel okay, dan mag hij dat hier toch posten? Of zie ik dat nu verkeerd? Ik vond t wel leuk om te lezen; voor mij betekend dat ik aseksueel ben niet dat ik helemaal nooit intiem wil zijn; ik wil alleen geen seks en constant gefriemel.

Dat je hier geen uitgebreid verslag gaat doen van seksuele escapades (mocht je ontdekken toch NIET aseksueel te zijn) dan vat ik dat je hiermee verkeerd zit, maar vond dit topic nog redelijk onschuldig?

Maar kan aan mij liggen Smiley
AceVentura
Administrator
A-gent

Alrighty then!

« Antwoord #5 Gepost op: November 14, 2011, 06:02:12 »

Het onderwerp heeft naar mijn mening niets met aseksualiteit te maken. Daarbij hebben sommige (veel ?) aseksuelen niet echt behoefte aan dit soort verhalen.
Dat lijkt me voldoende reden, toch ? Smiley

Semyon
Junior Member
*

« Antwoord #6 Gepost op: November 16, 2011, 10:28:59 »

Prima; ik wist niet dat elke post daarmee te maken moest hebben, vooral niet gezien dit is gepost in buiten-A-ards. Maar okay, whatever floats your boat Smiley 

Grin
Fricai
Administrator
A-gent

My Way

« Antwoord #7 Gepost op: November 17, 2011, 01:03:01 »

Het is gewoon niet logisch om zoiets hier neer te zetten omdat niemand er echt interesse in gaat hebben, that's all. Smiley

"Back boobs... The visual stimulation of missionary meets the emotional detachment of doggy style. Patent pending."
"If if and buts were candy and nuts, we'd all have a merry christmas."
Jovi_Hobbes
Administrator
AVEN Squatter

The name is Hobbes, Jovi Hobbes

« Antwoord #8 Gepost op: November 17, 2011, 08:36:10 »

Prima; ik wist niet dat elke post daarmee te maken moest hebben, vooral niet gezien dit is gepost in buiten-A-ards.

Dat hoeft ook zeker niet, maar omdat een deel van de leden juist hier komen als een veilige plek afgezonderd van de oversekste maatschappij, proberen we daar wel een beetje rekening mee te houden.

Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?
Ereinion
Administrator
Avengelical Prophet

'Kim' by David Spacil

« Antwoord #9 Gepost op: November 17, 2011, 11:07:31 »

En Etrius leek op een gegeven moment alleen nog maar langs te komen om te posten wat hij allemaal deed op dit gebied, terwijl hij al had besloten dat hij geen aseksueel is.

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.
Pagina's: [1] Omhoog Print 
« vorige volgende »
Ga naar: