Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Bijeenkomst in Antwerpen

Gestart door cd, mei 29, 2011, 04:51:05 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

AceVentura

Citaat van: Evelyn Quinto™ op september 19, 2011, 11:34:00 PM
seriously admins, verwijder mijn bericht dan tenminste ook xD
Welke berichten ? Ik zie niets  :schater:

Maar iets seieuzer:
Het best is om geen reply te geven op een spam bericht. Dat is iets waar notificaties op kunnen staan en die zijn voor de spammer een indicatie van activiteit op het forum. Meer activiteit betekend in hun ogen uiteraard dat we interessanter zijn voor meer spam.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

myra

Citaat van: cd op mei 29, 2011, 04:51:05 PM
Hallo! Ik denk eraan om een bijeenkomst te organiseren in Antwerpen. En wel op zaterdag 2 juli 2011 om 14u00 in Café Den Draak. Indien nodig kunnen we altijd uitwijken naar Het Roze Huis in hetzelfde gebouw. Ik werk daar en kan daar voor een zaal zorgen. Het Roze Huis is de grootste holebi- en transgenderkoepel in Vlaanderen.

Wanneer? zaterdag 2 juli om 14u00
Waar? Café Den Draak/Het Roze Huis, Draakplaats 1, 2018 Antwerpen. Dit is dicht bij het station van Antwerpen-Berchem.

dit lijkt me wel een goed idee voor onze praat-meeting van maart... 

Jovi_Hobbes

Dat klinkt inderdaad wel als een goed voorstel  :klap:
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

AceVentura

* AceVentura herkent dit idee ergens van :)

Het lijkt me inderdaad leuk om een keer een meeting in Antwerpen te doen (praat of activiteit maakt mij niet zo veel uit). Het is een leuke stad dus het moet lukken om er dan een leuke meeting van te maken.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

ezeltje

Goed idee, laat snel een datum weten en wat op het programma staat. Ik probeer er zeker bij te zijn. :wave:

myra

ik sluit dit topic af aangezien er nu nieuwe topics over een meeting in Antwerpen zijn