Ereinion
Administrator
Avengelical Prophet

'Kim' by David Spacil
|
 |
« Gepost op: Mei 20, 2011, 03:49:36 » |
|
Dit stond ook in de nieuwsbrief die ik heb verstuurd, maar ik plaats het verzoekje hier ook nog even: Het weekblad Vrij Nederland zal in een themanummer de diverse kanten van seksualiteit belichten. Graag besteden we ook aandacht aan aseksualiteit. We willen graag iemand interviewen (niet anoniem) met foto. Het interview zal 1 pagina worden en in de zomer gepubliceerd. Voor meer informatie kan een mailtje naar jasmijn.mioch@vn.nl gestuurd worden. Met vriendelijke groeten, Jasmijn Mioch Jovi of Ace, kunnen jullie dit misschien ook op de wiki zetten? Het nieuws over het onderzoek is ook al weer oud.
|
|
|
|
|
|
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.
|
|
|
AceVentura
Administrator
A-gent

Alrighty then!
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: Mei 20, 2011, 05:35:05 » |
|
Ik heb het op de wiki geplaatst in plaats van de informatie over het onderzoek.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
[E:V/E-LYN]™
Asexy

Movies own my pants!
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: Mei 20, 2011, 06:39:09 » |
|
i guess not, maar kunnen vlamingen eraan meedoen? 
|
|
|
|
|
|
You can buy your latest Evelyn in a toy store. I come with the latest features of the kissable lips. And amazing hair which you can cut and it grows. But remember to look after your Evelyn. Cuz if you don’t, if you don’t look after your baby Evelyn, then I will die.
|
|
|
Fricai
Administrator
A-gent

My Way
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: Mei 20, 2011, 06:47:25 » |
|
Woh, een pagina in Vrij Nederland, dat gaat wel wat opleveren als iemand het aandurft, lijkt me. Toch wel een stukje meer drempel dan bij andere oproepen, 1 pagina met naam en foto... 
|
|
|
|
« Laatste verandering: Mei 21, 2011, 11:49:41 door Fricai »
|
|
"Back boobs... The visual stimulation of missionary meets the emotional detachment of doggy style. Patent pending." "If if and buts were candy and nuts, we'd all have a merry christmas."
|
|
|
Asexy

Movies own my pants!
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: Mei 20, 2011, 06:52:23 » |
|
geen idee wat Vrij Nederland is maar what is not to love 
|
|
|
|
|
|
You can buy your latest Evelyn in a toy store. I come with the latest features of the kissable lips. And amazing hair which you can cut and it grows. But remember to look after your Evelyn. Cuz if you don’t, if you don’t look after your baby Evelyn, then I will die.
|
|
|
Ereinion
Administrator
Avengelical Prophet

'Kim' by David Spacil
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: Mei 20, 2011, 07:04:27 » |
|
Evelyn, misschien kun je Jasmijn mailen met je vraag.
Ik hoop echt dat iemand hieraan wil meewerken.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
AceVentura
Administrator
A-gent

Alrighty then!
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: Mei 20, 2011, 07:15:54 » |
|
Het klinkt erg interessant, maar om nou met foto en al bij een artikel te staan is me toch nog een te hoge drempel.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Fricai
Administrator
A-gent

My Way
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: Mei 20, 2011, 07:26:29 » |
|
Is een opinieblad, oplage van tienduizenden, slingert vaak bij verenigingen, in wachtkamers, et cetera. Zéér de moeite waard idd!
Ik overweeg het, maar ik heb echter tot nu toe vermeden dat mijn oriëntatie te googelen valt, en ik weet niet of ik daar verandering in wil brengen... :]
|
|
|
|
|
|
"Back boobs... The visual stimulation of missionary meets the emotional detachment of doggy style. Patent pending." "If if and buts were candy and nuts, we'd all have a merry christmas."
|
|
|
Asexy

Movies own my pants!
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: Mei 20, 2011, 07:32:01 » |
|
Nice. Goei plan Ereinion, ik mail wel eens  ik zie het om de één of andere reden zitten ondanks de hoge drempel 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Fricai
Administrator
A-gent

My Way
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: Mei 20, 2011, 07:43:39 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jovi_Hobbes
Administrator
AVEN Squatter

The name is Hobbes, Jovi Hobbes
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: Mei 20, 2011, 08:15:53 » |
|
Stoer Evelyn  Ik vind dit ook wel een heel mooie kans. Tot nu toe zijn de meeste artikelen verschenen in typische vrouwenbladen en daarmee missen we dan toch de helft van de doelgroep. Helaas ben ik nog steeds niet van mijn principe af te brengen dat ik niet met naam en foto in een tijdschrift wil...
|
|
|
|
|
|
Is there anybody out there, just like everybody out there? Just one somebody out there, just like me?
|
|
|
Ereinion
Administrator
Avengelical Prophet

'Kim' by David Spacil
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: Mei 22, 2011, 11:36:32 » |
|
Hulde aan iedereen die er serieus over nadenkt! (dat zijn ook de mensen die er daarna achter komen dat ze het toch niet willen.) 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Asexy

Movies own my pants!
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: Mei 23, 2011, 01:36:11 » |
|
(dat zijn ook de mensen die er daarna achter komen dat ze het toch niet willen.)  wat bedoel je daarmee Ereinion?  je gedachtengang gaat me weer te ver 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ciara
Mega Mitosis

|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: Mei 23, 2011, 11:25:29 » |
|
Ik denk er ook even over na. Aan de ene kant heb ik zoiets, waarom niet, aan de andere kant, bijna niemand weet het, en om er op die manier achter te komen.. jikes. Ook wel weer een stok achter de deur om het toch te gaan vertellen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
HugsOnly
Member

|
 |
« Antwoord #14 Gepost op: Mei 23, 2011, 06:03:08 » |
|
Ik ga er zeker niet voor soliciteeren. Ik schaam mij gewoon.  maar waroom? Volgens mij heb ik niets fout gedaan... 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|