Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

logan zegt ff hallo

Gestart door logan, mei 17, 2011, 02:22:19 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

SoulDragon

 :o WOW, dat is nog eens wat je noemt knap werk!!! Prachtig die tekeningen, inderdaad lijkt het gewoon op foto's.
Nou zie je, kunst snap ik de ballen van, maar dit is gewoon een heel ander niveau.
SoulDragon

* Yes knight, i long for dead, but also fear it.
- Why, aside your misery, what's to loose?
* My Soul.

logan

.Sometimes it's only madness that makes us what we are..


-when death is at your doorstep... will you let him in?-

Uffie

Wow, @logan, wat een ontzettend mooie tekeningen! Meer dan dat kan ik niet zeggen....  :klap:
@myra, gefeliciteerd met je kleine meid! :) Echt rot voor je dat het een niet zo happy verhaal is, maar gelukkig dat je zo blij bent met je kleine fee!
Is there any escape - A guy called Gerald

logan

dank je uffie

wat ik nu op die site heb staan is het kleinere werk.

ik heb vroeger op deze site wel eens links geplaatst naar grote airbrush fotorealistische werken van me en dingen die ik op autos had gemaakt etc.
toen deed ik nog alles onder een andere naam omdat ik een probleem had op de voorgrond te staan met dingen.

spuit en verf werk doe ik momenteel helemaal niet meer omdat ik erge migraine krijg door verfluchten en rook etc.
en mijn astma maakt het ook erg lastig.
vandaar dat ik op andere materialen ben overgestapt.

het blijft echter altijd kriebelen en ik denk dat ik beslist nog wel weer met airbrushen ga beginnen(erg moeilijk om zoiets te laten als je er zulke mooie dingen mee kan doen)


.Sometimes it's only madness that makes us what we are..


-when death is at your doorstep... will you let him in?-

myra


Ereinion

Wat ontzettend gaaf, Logan! Fijn dat het je zo goed gaat.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.