Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Fricais club

Gestart door Ereinion, april 07, 2011, 09:50:14 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ereinion

Je zou het natuurlijk altijd een keer kunnen proberen.

Als ik me er maar een beetje een voorstelling van probeer te maken vind ik het al enorm lastig. Waarschijnlijk ervaar jij het nog erger, dus ik kan me voorstellen dat je er af en toe gek van wordt.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

myra

goh seg, dat klinkt erg zwaar...pijnklachten over je ganse lichaam... en wat rot dat er geen oorzaak gevonden wordt  >:(

pinky

Tsja, je hoeft toch geen verantwoording af te leggen aan je leerkracht? En anders zeg je gewoon dat je(waarschijnlijk) last hebt van spierdystrofie ofzo... weet hij/zij veel! Dan kun je gewoon je bed niet uitkomen omdat je spieren teveel pijn deden. Dan snappen ze het ineens toch wel!

Fricai

Citaat van: Pinkeltje op april 18, 2011, 12:59:11 PMTsja, je hoeft toch geen verantwoording af te leggen aan je leerkracht? En anders zeg je gewoon dat je(waarschijnlijk) last hebt van spierdystrofie ofzo... weet hij/zij veel! Dan kun je gewoon je bed niet uitkomen omdat je spieren teveel pijn deden. Dan snappen ze het ineens toch wel!

Hmja liegen doe ik liever niet, zelfs niet als het zo voor de hand ligt. Maar heb inmiddels een brief van de decaan (what up! :P) die direct naar leerkrachten kan van vakken waar ik verwacht dat het lastig wordt.

pinky

Aah, dat scheelt alweer. Anders is het wel zo lullig. Tsja, ik hou ook niet van liegen hoor, maar soms moet je wel om gehoord te worden. En als er dan uiteindelijk een diagnose is, kun je altijd nog uitleggen wat het echt is. Wel fijn trouwens dat de decaan zo meedenkt!

Fricai


Ienepien


Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Fricai

Hey mede Aces,

Ik ben om persoonlijke reden al paar weken niet op het forum geweest, en ik verwacht dat het ook nog wel een tijdje gaat duren. Just so you know.
Ik kom vanzelf wel weer een keer terug aanwaaien! Cya! :wave:

MarkA

We'll see ya when we see ya :wave:
Then, if you don't believe it all the magic is dead

Jovi_Hobbes

Je weet ons te vinden  :wave:
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

myra

het beste Fricai en tot ziens!!! :cake:

Dutchamoeba


Mannetje