Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Fricais club

Gestart door Ereinion, april 07, 2011, 09:50:14 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ereinion

Volgens mij had ik de vorige fanclub op Fricais verzoek verwijderd, dus ik begin maar een nieuwe.

Want ik vraag me af wat er met je aan de hand is. Je zegt ergens dat je steeds meer klachten krijgt en nu ook vaak 's middags op bed ligt. Dat klinkt niet goed. Misschien heb je het al eens verteld en is het me ontschoten, maar vandaar dus de oprichting van deze club. Wil je vertellen wat er aan de hand is?

Oh, en natuurlijk  :cake: als contributie.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Ienepien

Ik vraag me ook al een poosje af, wat de tweede 'gland' in jouw lijf zal zijn. :(

Ik hoop, dat het niets ernstigs is, en dat het je niet belemmerd in je dagelijkse bezigheden. :knuffel:

Mannetje

Citaat van: Ereinion op april 07, 2011, 09:50:14 PM
Volgens mij had ik de vorige fanclub op Fricais verzoek verwijderd, dus ik begin maar een nieuwe.
Ooit zal ie doorhebben dat fanclubs wel leuk zijn  :P

Ereinion

Ik wist gewoon geen ander goed plekje om de vraag te stellen. Maar als hij de vraag niet wil beantwoorden is het natuurlijk ook prima.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

AceVentura

Het klinkt inderdaad niet zo goed ....

* AceVentura legt wat  :cake: neer om Fricai naar z'n club te lokken
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Mannetje

Hij is altijd al een beetje eigenwijs geweest :P

Ienepien

Ondertussen maak ik me toch wel zorgen....................
Fricos, wat is er met je?? :-\

Fricai

Right, ik had deze straal over het hoofd gezien dagenlang, ik kijk praktisch nooit in dit subforum. :P

Citaat van: Mannetje op april 10, 2011, 06:54:47 PMOoit zal ie doorhebben dat fanclubs wel leuk zijn  :P

Ik heb er niet iets tegen ofzo, maar het was een logische stap in mijn queeste om mijn googlebaarheid (oh yeah, ik blijf dit woord maar gewoon gebruiken ;D) te verlagen. :P
Maja idd enkel een paar random klagende dingen gepost I guess, maar zal het ff kort uitleggen voor de duidelijkheid :) Hier een quote van December 2009:

Citaat van: Fricai op december 16, 2009, 08:12:35 PMAls ik ging lopen dan laatste tijd vaak gelijk 45min o.i.d. Daarna gelijk pijn aan enkels/knieen/heupen/rug, loop dan meer dan een dag moeizaam... Misschien dat ik dan gewoon te hard van stapel loop? (Hoewel, ik klaag wel vaker over mijn conditie en mijn gewrichten)

Pijnklachten zijn langzaam verspreid over hele lichaam, en steeds heftiger geworden. Verder nog wat fancy symptomen erbij gekregen. Na 1.5 jaar medische molen nog steeds geen diagnose, inmiddels als soort van laatste poging aan de antibiotica om te testen op bacteriele infectie. (dingen als Lyme etc... zijn nauwelijks aan te tonen in het bloed, vandaar.) Al een klein jaar niet meer gesport, sinds een half jaar terug dagelijks aan de pijnstillers, en afgelopen maanden op halve snelheid gestudeerd. Dus nee, gaat niet zo geweldig. :P Maar als we alle onderzoeken mogen geloven ben ik zo gezond als wat... Sterker nog, beter dan gemiddeld lijkt het. :schater:

Jovi_Hobbes

Heel fijn dat soort uitslagen: meneer, u bent volstrekt gezond, gefeliciteerd! Niet handig als je je niet zo voelt  :(
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ereinion

Ja, dan heb je soms liever dat ze wat vinden, zodat ze het ook kunnen behandelen.

Ik hoop dat de antibiotica helpen.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

pinky

Dat hoop ik ook! Want je voelt je nogal machteloos als je weet dat er iets is en dat anderen maar zeggen... niets aan de hand. Waarom voel je je dan zo? Dat is toch niet voor niets! Ik hoop dan ook dat je snel weer helemaal fit bent!

Ienepien

Lijkt me iets in de richting van rheuma? :-\

Ik hoop het niet voor je. :knuffel:

Fricai

Nee, reuma is allang uitgesloten. (Röntgenfoto's, aan gewrichten gevoeld, beweging getest, bloedonderzoek; alles wijst erop)
Ik ben een intressant geval. ;) ;D

Pinky, het is niet enkel irritant bij de dokter, probeer maar eens aan een docent uit te leggen waarom je niet uit bed kon komen als je geen diagnose hebt, big fun! :P

Mannetje

Sommige onderliggende problemen kunnen ook tot uiting komen in pijn.
Bijvoorbeeld: ik heb ooit het idee hartklachten te hebben gehad: bleek stress te zijn.
Laatst had ik een bijeenkomst en toen werd er gevraagd; "wie heeft er lage rugklachten". Er gingen van 80% van de mensen de hand de lucht in. De verklaring was dat het door de problemen kwam wat die mensen hadden. En het kan natuurlijk van alles zijn wat de uiteindelijke oorzaak is van je klachten. We hebben het bij Zonnekind kunnen zien. Die heeft waarschijnlijk ook eindelijk de bron van haar problemen gevonden.
Ik weet niet of je open staan voor dingen die vallen onder alternatieve geneeswijzen, anders zou je daar eens je weg in kunnen vinden.

Fricai

Pijn hangt volledig af van belasting, en is bovendien dermate heftig dat ik zelfs met dagelijks tramadol er gestoord van word. Ik weet niet of stress e.d. dan nog steeds voor de hand liggen als optie... :P Daarnaast heb ik voor zover ik weet geen stress of wat dan ook voor psychische moeilijkheden, ik voel me geestelijk eigenlijk geweldig. Hooguit pissig dat mijn dagelijks leven wordt bepaald door ziekte, maar dat lijkt me niet meer dan normaal.
Desondanks komt er een afspraak aan bij de psycholoog, maar ik denk niet dat het iets oplevert.
Niks tegen alternatief over het algemeen, (Wel tegen complete bullshit die er onder valt als 'paranormaal' en homeopathie.) maar zie niet hoe die iets voor me gaan kunnen betekenen, dusja... :P