Veel onderwerpen is misschien iets meer scrollen, maar daardoor zijn berichten wel makkelijker terug te vinden.
Zelfs met de huidige opzet is het soms nog lastig om iets in het juiste board board te plaatsen, als we dat nog verder bij elkaar zetten zal dat nog lastiger worden.
Heuh?

Juist niet, in mijn belevenis! Omdat we op een paar punten meerdere fora hebben voor min of meer één onderwerp, weet je niet meer in welk van de 2/3 subfora het topic dat je zocht nu stond.... (of waar het topic dat je wil plaatsen zou moeten) Simpeler --> duidelijker.
Eigenlijk gaat het hier om twee doelgroepen.
Ja en dan? Het gaat wel om hetzelfde onderwerp, denk je dat het chaos wordt als je aankondigingen en vragen/ideeen in een forum hebt? Kom op, beide fora zijn zo leeg als de pest. Het is zo net of je alles aangrijpt om maar meer subfora te kunnen maken.

Als ik het goed heb, heeft NL 26 subfora, en EN 22... Bovendien hebben ze daar nog een aantal fora die wij hier niet hebben (bijv 'gender discussion', 'older asexuals'), en ordes van grootte meer actieve leden. Zegt genoeg.
buiten-a- ards zou ik wel apart laten bestaan, omdat dat een plaats is voor 'serieuze' onderwerpen die niet met aseksualiteit te maken hebben
Op zich logisch om een spam-ish en een serieus/random hobby-ish subforum te hebben idd. Maar nu hebben we 2 spamish fora en 2 serieuze. (de afscheiding van contact, teksten, windjeop, en verjaardagen vind ik wel logisch verder)
In statistieken is één (!) thread actief geweest laatste maanden. ("Provincie") Het eerst post van daarvoor is uit Oktober 2010, I rest my case...
Nee, zoals Ereinion al zei is frustaties speciaal opgericht voor mensen die zich even helemaal moeten laten gaan en dingen roepen waar niet iedereen mee geconfronteerd wil worden.
Het idee zit misschien nog wat in, maar komt dit in de praktijk ooit voor? Frustraties horen meestal bij belevenissen/beleving van aseksualiteit, past er prima in. + er is ook nog een wind-je-op forum, en als ooit iets misschien echt ver zou gaan (waarschijnlijk wordt het dan toch verwijderd door de mods, mdtz) zou iemand dat toch in de titel kunnen zetten.
Zichtbaarheid apart houden lijkt me ok, maar laten we het dan ook enkel houden voor plannen die uit AVEN voortkomen om zichtbaarheid te versterken(ook al zal dat forum praktisch nooit gebruikt worden, maar daar kan ik al mee leven

), en alle artikelen/media meuk in de combo van die andere twee doen?

- 'Onderzoeken en studies' en 'Mogelijke medische achtergronden' zouden kunnen worden samengevoegd.
Twijfel ik ook over. Ik snap de suggestie, maar ik denk dat het juist heel praktisch is om in een oogopslag de mogelijke medische achtergronden te zien zonder dat je ook door allerei onderwerpen over onderzoeken moet bladeren.
Onderzoeken en studies wordt nu gebruikt voor enquete/interview achtige 'onderzoeken' EN threads over medische zaken... Prima te scheiden in een deel naar het artikelen forum en een deel naar het medisch forum. Weet je precies waar je toe bent, nu is het gewoon vaag.

Niet om nu al te hard te klagen/zeiken, maar ik heb zo'n tik dat ik zelfs over relatief onbelangrijke dingen mijn mening persé wil doen gelden.

No hard feelings als het allemaal blijft zo het is hoor.