Fricai
Administrator
A-gent

My Way
|
 |
« Antwoord #15 Gepost op: April 04, 2011, 10:07:03 » |
|
Ahja, ik zat in mijn hoofd met een of ander turnapparaat..  maargoed, van een bureaustoel 2m.... CHALLENGE ACCEPTED.  draaien is awesome, springen must be too  wel op de uni doen, als ik het hier doe rijt ik mezelf vast weer open met een vallende kast  Edit: aaah, beter zo. turnapparaat was een beetje groot voor in mijn hoofd 
|
|
|
|
|
|
"Back boobs... The visual stimulation of missionary meets the emotional detachment of doggy style. Patent pending." "If if and buts were candy and nuts, we'd all have a merry christmas."
|
|
|
|
pinky
Gast
|
 |
« Antwoord #16 Gepost op: April 06, 2011, 12:28:00 » |
|
Is het een foutje of was het juist reuzeslim? Vandaag kreeg ik tijdens mijn werk een aanvraag voor een taart of het nog kon voor morgen. Note, ik was om 7 uur thuis, morgen om 6 uur op en ben nu net klaar. Eeuhm... dat wordt een kort nachtje... morgen maar wat Red Bull kopen ofzo, haha!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Fricai
Administrator
A-gent

My Way
|
 |
« Antwoord #17 Gepost op: April 06, 2011, 02:24:14 » |
|
Jij ook al...  Morgenochtend 8.30 weer "hard" werken achter de pc, wordt vast weer big fun 
|
|
|
|
|
|
"Back boobs... The visual stimulation of missionary meets the emotional detachment of doggy style. Patent pending." "If if and buts were candy and nuts, we'd all have a merry christmas."
|
|
|
|
pinky
Gast
|
 |
« Antwoord #18 Gepost op: April 06, 2011, 08:18:36 » |
|
Mwah, het was te doen. Ik kruip wel zo gelijk mijn bed in, want nog zo'n dagje trek ik niet. Trouwens, morgen kan ik weer met de volgende taart beginnen na mijn werk. Haha!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Fricai
Administrator
A-gent

My Way
|
 |
« Antwoord #19 Gepost op: April 06, 2011, 09:10:52 » |
|
Scheelt bij mij dat ik standaard 's middags nog een paar uur slaap lijkt het... Of tenminste op bed lig. Bijna dubbel zoveel slaap als een jaar terug inmiddels 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
pinky
Gast
|
 |
« Antwoord #20 Gepost op: April 06, 2011, 09:42:01 » |
|
Nah, dat zo is iets later geworden. Ik ga er nu pas induiken. In de middag kan ik haast niet meer slapen. Werk. Maar ik slaap nu dus veel minder dan een tijd terug. Dat is niet zo handig. Ik heb eigenlijk 9 uur slaap/ rust per nacht nodig. De laatste tijd ligt dat eerder op 7 uur per nacht, behalve dan in de meeste weekenden. Dan haal ik weer iets in. Maar ja, dat is dus 10 uur per week minder dan normaal. En dat is wel weer vrij veel!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jovi_Hobbes
Administrator
AVEN Squatter

The name is Hobbes, Jovi Hobbes
|
 |
« Antwoord #21 Gepost op: April 07, 2011, 08:25:48 » |
|
Maar zo te zien gaat het wel goed met de taarten 
|
|
|
|
|
|
Is there anybody out there, just like everybody out there? Just one somebody out there, just like me?
|
|
|
HugsOnly
Member

|
 |
« Antwoord #22 Gepost op: April 07, 2011, 09:38:32 » |
|
werken is toch altijd leuk... vandag hebben we uitgevonden dat alle resultaten van de laatste twee weken in de bak kunnen... aaarrrggghhh... that is why it's called re-search... 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Fricai
Administrator
A-gent

My Way
|
 |
« Antwoord #23 Gepost op: April 07, 2011, 10:03:53 » |
|
Ik hoorde vandaag dat ik gister twee agarplaten (soort van efficiente plantenbak voor een wetenschapper  ) heb weggegooid die nog niet weg mochten, maarja waarom hadden ze die dan ook tussen de rest gestopt. Inderdaad re-search, jeuj. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
pinky
Gast
|
 |
« Antwoord #24 Gepost op: April 07, 2011, 10:22:08 » |
|
Maar zo te zien gaat het wel goed met de taarten  Jep, dat wel. Er staan zelfs drie workshops in de planning! Woehoe! Echt leuk!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dutchamoeba
A-gent

Amoeba for life!
|
 |
« Antwoord #25 Gepost op: April 08, 2011, 11:34:52 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
HugsOnly
Member

|
 |
« Antwoord #26 Gepost op: April 08, 2011, 10:43:47 » |
|
Ik denk dat ik morgen een foutje zal doen... Ik ga voor het eerst duiken. Ben best nerveus. Onder water adem halen... Ik krieg al kippenvel bij de gedachte. Taartworkshops??? Lijkt heel lekker. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dutchamoeba
A-gent

Amoeba for life!
|
 |
« Antwoord #27 Gepost op: April 09, 2011, 02:57:04 » |
|
Succes!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
HugsOnly
Member

|
 |
« Antwoord #28 Gepost op: April 09, 2011, 05:34:41 » |
|
Hi, ik ben weer boven water...
Maar vandag de into-cursus te doen was toch vast een foutje... - Ik ben geinfecteert met de duik-virus! Therapie? Cursussen doen en meer duiken...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|