HugsOnly
Member

|
 |
« Gepost op: April 02, 2011, 02:29:06 » |
|
Hoi idereen, mijn foutje vandag was om naar de kapper te gaan.... Ik had al een vogelnest rond mijn hoofd maar nu... zie ik bijna zo  eruit... Nee hoor, hij kon eerlijk niet zien dat ik wel wat krullen heb.  Dank je. Heeft wel een goede kant: Of er regen is of wind, er valt niets te verwoesten  Was is bij jullie mis gegaan? HugsOnly 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dutchamoeba
A-gent

Amoeba for life!
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: April 02, 2011, 03:35:29 » |
|
Een vuurrode nek. Mijn huid is dan ook wel erg gevoelig. De kapper schrok zich rot; hij had alleen maar mijn haar gekamd, dus hij had geeneens verfstoffen of iets dergelijks gebruikt om dit resultaat te behalen...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jovi_Hobbes
Administrator
AVEN Squatter

The name is Hobbes, Jovi Hobbes
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: April 02, 2011, 08:26:43 » |
|
Oeps!
|
|
|
|
|
|
Is there anybody out there, just like everybody out there? Just one somebody out there, just like me?
|
|
|
Fricai
Administrator
A-gent

My Way
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: April 02, 2011, 10:01:44 » |
|
Vandaag langs de Apotheek, was 'ie dicht... Fuck, tot maandagavond overleven op enkel Paracetamol/Ibuprofen 
|
|
|
|
|
|
"Back boobs... The visual stimulation of missionary meets the emotional detachment of doggy style. Patent pending." "If if and buts were candy and nuts, we'd all have a merry christmas."
|
|
|
|
pinky
Gast
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: April 02, 2011, 11:31:11 » |
|
Lekkere taart maken en dan je vingers openhalen... whoepsie!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dutchamoeba
A-gent

Amoeba for life!
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: April 03, 2011, 12:44:12 » |
|
Jouw nek is toch ook vuurrood, Jovi? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jovi_Hobbes
Administrator
AVEN Squatter

The name is Hobbes, Jovi Hobbes
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: April 03, 2011, 03:27:50 » |
|
Nee hoor, oranje 
|
|
|
|
|
|
Is there anybody out there, just like everybody out there? Just one somebody out there, just like me?
|
|
|
Ereinion
Administrator
Avengelical Prophet

'Kim' by David Spacil
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: April 03, 2011, 04:27:05 » |
|
Foutje van gisteren. Ik was bij de uitslag van een verhalenwedstrijd waarvoor ik moest jureren. Ik loop op iemand af en begin enthousiast over haar verhaal te vertellen. 'Je stond voor mij op de derde plek, blablabla. En in mijn poule (er waren teveel inzendingen, dus die werden over verschillende jurygroepen verdeeld. Ik hoefde in eerste instantie dus niet ieder verhaal te beoordelen) stond je tweede.' 'Eh, ik zat helemaal niet in jouw poule.' Oeps, bleek ze een heel ander verhaal te hebben geschreven. We zijn het gesprek maar opnieuw begonnen en gelukkig vond ik haar verhaal nog beter dan het verhaal dat ik in gedachten had, dus de blunder was nog niet helemaal verschrikkelijk. 
|
|
|
|
|
|
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.
|
|
|
|
pinky
Gast
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: April 03, 2011, 07:08:15 » |
|
Om eventjes door de grond te willen zakken, haha! Maar ach, gelukkig was het verhaal beter!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
[E:V/E-LYN]™
Asexy

Movies own my pants!
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: April 04, 2011, 07:21:26 » |
|
mijn bijdrage aan dit topic; ik noem het niet echt een fout, eerder een ontdekking! xD blijkbaar kan men (ik  ) niet van een draaistoel springen naar iets 2 meter verder ofzo het is impossible! heb wel een soort van zijwaartse salto gemaakt en mijzelf half geslagen in die beweging, wadup wadup 
|
|
|
|
|
|
You can buy your latest Evelyn in a toy store. I come with the latest features of the kissable lips. And amazing hair which you can cut and it grows. But remember to look after your Evelyn. Cuz if you don’t, if you don’t look after your baby Evelyn, then I will die.
|
|
|
Dutchamoeba
A-gent

Amoeba for life!
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: April 04, 2011, 02:41:56 » |
|
Het lijkt er dus op dat de Belgische Turn Bond jou niet graag in de selectie zou willen hebben?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
pinky
Gast
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: April 04, 2011, 08:18:59 » |
|
Gewoon blijven oefenen!! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
AceVentura
Administrator
A-gent

Alrighty then!
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: April 04, 2011, 08:27:18 » |
|
blijkbaar kan men (ik  ) niet van een draaistoel springen naar iets 2 meter verder ofzo het is impossible! LOL, Ik vraag me nu wel af hoe je op het idee was gekomen dat uit te proberen 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Fricai
Administrator
A-gent

My Way
|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: April 04, 2011, 08:38:44 » |
|
Wat is een draaistoel uberhaupt? 
|
|
|
|
|
|
"Back boobs... The visual stimulation of missionary meets the emotional detachment of doggy style. Patent pending." "If if and buts were candy and nuts, we'd all have a merry christmas."
|
|
|
|
pinky
Gast
|
 |
« Antwoord #14 Gepost op: April 04, 2011, 09:12:05 » |
|
Bureaustoel die rond zijn as kan draaien, stel ik me zo voor. Van die stoelen waar kinderen de hele dag rondjes in gaan draaien. Gewoon... omdat het kan! Hahaha!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|