AVEN - Aseksueel Voorlichtings- en Educatie Netwerk
December 22, 2014, 01:41:06                
*
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws: De meest gestelde vragen en de antwoorden daarop, vind je onder de paarse faq-knop of door op het logo te klikken.

FAQ   Startpagina   Omlaag  Help  Zoek  Inloggen Registreren  
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: 1 ... 10 11 [12] Omlaag Print
Auteur Topic: Aanpassingen forum  (gelezen 24106 keer)
Fricai
Administrator
Aeros Incarnate

My Way

« Antwoord #165 Gepost op: Mei 28, 2011, 10:20:06 »

god trut Tongue  schater subfora met 'ongelezen berichten' hebben zo'n blauw tekentje ervoor... Tongue En op een ander forum waar ik vaak op zit is het oranje, nu misschien ietsje meer helder?  Smiley Tongue

"Back boobs... The visual stimulation of missionary meets the emotional detachment of doggy style. Patent pending."
"If if and buts were candy and nuts, we'd all have a merry christmas."
Jovi_Hobbes
Administrator
AVEN Squatter

The name is Hobbes, Jovi Hobbes

« Antwoord #166 Gepost op: Mei 29, 2011, 02:37:17 »

Als je naar je profiel gaat en dan naar Lay-out voorkeuren krijg je een lijstje met dingen die je aan en uit kunt zetten. Misschien helpt het om een vinkje te zetten voor: Geef geen waarschuwing als er een nieuwe reactie is.

Ben benieuwd wat dat doet...

Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?
[E:V/E-LYN]™
Asexy
**

Movies own my pants!

« Antwoord #167 Gepost op: Mei 29, 2011, 06:41:04 »

dat staat al eeuwig uit gevinkt bij mij Tongue maar ik krijg het nogaltijd in men 'ongelezen berichten' en het wordt nogaltijd oranje... euh i mean blauw ( schater !)

god trut Tongue  schater subfora met 'ongelezen berichten' hebben zo'n blauw tekentje ervoor... Tongue En op een ander forum waar ik vaak op zit is het oranje, nu misschien ietsje meer helder?  Smiley Tongue
het was totaal niet helder, maar ik vatte het wel.. het sloeg gwn absoluut op niks xD
"oh joa asget zo uitlegt wordet mij volledig duidelijk wa dage bedoelt" was obv retorisch Smiley

You can buy your latest Evelyn in a toy store. I come with the latest features of the kissable lips. And amazing hair which you can cut and it grows. But remember to look after your Evelyn. Cuz if you don’t, if you don’t look after your baby Evelyn, then I will die.
Fricai
Administrator
Aeros Incarnate

My Way

« Antwoord #168 Gepost op: Mei 29, 2011, 06:49:02 »

Retorisch joamaarjoa, dat kon ik ook niet ruiken! Tongue

"Back boobs... The visual stimulation of missionary meets the emotional detachment of doggy style. Patent pending."
"If if and buts were candy and nuts, we'd all have a merry christmas."
Asexy
**

Movies own my pants!

« Antwoord #169 Gepost op: Mei 29, 2011, 07:00:55 »

ruiken lijkt me ook bizar, maar merken/lezen/zien? nou nou Tongue er.. stond nogeens een vraagteken achter Wink Tongue
dude ik probeer nog iets anders te bereiken in dit topic dan je kleurissues! Tongue Smiley

You can buy your latest Evelyn in a toy store. I come with the latest features of the kissable lips. And amazing hair which you can cut and it grows. But remember to look after your Evelyn. Cuz if you don’t, if you don’t look after your baby Evelyn, then I will die.
Jovi_Hobbes
Administrator
AVEN Squatter

« Antwoord #170 Gepost op: Juni 01, 2011, 08:13:46 »

dat staat al eeuwig uit gevinkt bij mij Tongue maar ik krijg het nogaltijd in men 'ongelezen berichten' en het wordt nogaltijd oranje... euh i mean blauw ( schater !)

Jammer!

Asexy
**

Movies own my pants!

« Antwoord #171 Gepost op: Juni 01, 2011, 10:42:40 »

jammer jammer? nou nou, straks word ik nog suicidaal Tongue

[maar aceventura zen advice over de 'alles gelezen' knop enz doet wel zen werk dus im good Smiley]

Jovi_Hobbes
Administrator
AVEN Squatter

« Antwoord #172 Gepost op: Juni 02, 2011, 09:45:24 »

Als het maar opgelost is.
Suďcidaal worden is niet heel handig hoor.  Smiley

Pagina's: 1 ... 10 11 [12] Omhoog Print 
« vorige volgende »
Ga naar: