Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Gefeliciteerd, Sismo!

Gestart door Dutchamoeba, februari 22, 2011, 11:58:21 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Dutchamoeba

Sismo, van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Wat ga je vandaag doen, behalve taart eten?

myra


AceVentura

53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Sismo

Dankjulliewel! Ik ben naar mijn zus geweest, daar idd  :cake: gegeten en lekker bijgekletst. Ik ga in de lente/zomer pas echt mijn feestje vieren, lekker buiten!
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

solo

 Al is het laat Hartelijk Gefeliciteerd
:cake: :cake: :handschudden: :cake: :cake:
Het leven van een mens is ,
wat zijn gedachten er van maken

Jovi_Hobbes

Volgens goed gebruik ben ik gewoon weer een dag te laat  :D  Maar ik wist wel dat je gisteren jarig was. Vreemd genoeg is jouw verjaardag zo'n beetje de enige van de forumleden die ik uit mijn hoofd weet...

Maar alsnog van harte gefeliciteerd! Je lust vast nog wel een stukje  :cake: , toch?
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Sismo

 :D Zou dat kunnen komen omdat jouw verjaardag er maar drie dagen vandaan  is?
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Jovi_Hobbes

Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ereinion

En ik ben twee dagen te laat... Maar toch nog van harte gefeliciteerd!
:knuffel: :cake: :cheerleader: :dance: :cake2: :wave5: :taart4: :headbang: :taart2: :taart1: :taart3: :slaap:
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

pinky

Een beetje laat, maar alsnog gefelciteerd! Speciaal voor jou onderstaande taart!


Sismo

 :klap: Waar vind je ze toch altijd? (hij ziet er wel een beetje yuk uit.....alsof je een dier opengesneden hebt ofzo....)
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

pinky

Tsja, maar fototoestellen zijn er ook meestal niet echt schattig of eetbaar uit, haha. Maar ach... als je éénmaal in het taartwereldje zit, dan vind je genoeg! Haha!

Sismo

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ienepien

Ben ik zomaar je belangrijke verjaardag vergeten??? :o

Mijlpaal toch? ;D

Alsnog van harte gefeliciteerd.  :klap: :cheerleader: :knuffel: