Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Gefeliciteerd, Sismo!

Gestart door Dutchamoeba, februari 22, 2011, 11:58:21 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Uffie

Met terugwerkende kracht gefeliciteerd!  :cake: :cake2:  :wave:
Is there any escape - A guy called Gerald

Edewecht

Oeps, te laat! Toch van harte gefeliciteerd, Sismo!
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Dutchamoeba


Sismo

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

AceVentura

Oeps, ik ben te laat, maar alsnog gefeliciteerd  :cheerleader: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake:
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Sismo

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Edewecht

Hee Sismo!  :)  Ik wens je een leuke dag en een goed jaar toe!  :cake:
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Imogen

"I always felt a failure as a woman; didn't know how to be one...because I am non"

Dutchamoeba

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag, Sismo! :cake: :cake: :cake:

Zonnekind

Gelukkige verjaardag!
Geniet ervan, laat je verwennen en vooral veel en lekker eten ;D
Proficiat! :klap: :klap: :klap: :klap:
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Briggy

Alsnog van harte gefeliciteerd!  :)
12-1-2015 <3 MarkA

Sismo

Dankjulliewel allemaal! Ik heb nog wat  :cake: over...wie wil?
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

AceVentura

O, jee, ben ik te laat ?  :bloos:
Alsnog gefeliciteerd en  :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake:
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Zonnekind

Citaat van: Sismo op februari 24, 2015, 06:32:47 PM
Dankjulliewel allemaal! Ik heb nog wat  :cake: over...wie wil?

:cheerleader: :cheerleader: Ik wil !!!  :cheerleader: :cheerleader: Ik wil !!!  :cheerleader: :cheerleader: Ik wil !!!  :cheerleader: :cheerleader: Ik wil !!!  :cheerleader: :cheerleader:
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Sismo

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-