AVEN - Aseksueel Voorlichtings- en Educatie Netwerk
Mei 24, 2013, 06:46:24                
*
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws: De meest gestelde vragen en de antwoorden daarop, vind je onder de paarse faq-knop of door op het logo te klikken.

FAQ   Startpagina   Omlaag  Help  Zoek  Inloggen Registreren  
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: 1 2 3 [4] 5 6 ... 15 Omlaag Print
Auteur Topic: 26 maart 2011: de eerste praatmeeting  (gelezen 5909 keer)
AceVentura
Administrator
A-gent

Alrighty then!

« Antwoord #45 Gepost op: Februari 27, 2011, 03:39:20 »

Dat is ten minste lekker goedkoop, Fricai Smiley Maar dan verwacht ik wel liter glazen Smiley

Maar ik heb nog zitten nadenken over een mogelijke locatie en ik denk toch dat het moeilijk is om iets vooraf te regelen zodat je zekerheid hebt. We kunnen natuurlijk in een centraal gelegen plaats afspreken en dan op de gok overal gaan proberen, maar dat lijkt me wat link en een vervelend risico voor men name de gene die wat hogere reiskosten hebben.
Misschien is een park ergens nog een idee ? Je zit dan alleen met het weer ...

Jovi_Hobbes
Administrator
AVEN Squatter

The name is Hobbes, Jovi Hobbes

« Antwoord #46 Gepost op: Februari 27, 2011, 05:05:00 »

Picknicken in maart is een uitdaging...

HEt blijft lastig. Ik heb gezocht en kan nog geen cafés vinden met aparte ruimtes waar je gratis terecht kunt. Pinky noemde Metropole in Arnhem. Volgens hun website hebben ze inderdaad twee zalen, maar die moet je reserveren, de kosten staan niet vermeld: http://www.metropole.nl/execute.php?taal=1&dir=verhuur&olddir=149

Verder kwam ik het een en ander tegen in de 'lagere' prijsklasse, lees onder de €100,-

€45,- in het centrum van Utrecht: http://www.milieucentrumutrecht.nl/page/61/home-zaalverhuur
€60,- in het centrum van Amersfoort (of 2x 27,50 als we slim zijn  Cheesy ): http://www.zaalhuren.net/amersfoort/Amershof-zalencentrum
€75,- in het centrum van Utrecht: http://www.kargadoor.nl/utrecht/zaalverhuur/prijzen.html

Overal geldt dan wel: eigen boterhammetjes meenemen.

Er zal vast nog het een en ander aan mogelijkheden te vinden zijn, maar dan moeten we het wel eerst eens worden over wat we maximaal willen uitgeven en in welke regio we terecht willen.
Wat de extra kosten en hoge reiskosten betreft zouden we het natuurlijk ook zo kunnen doen dat de mensen die minder ver reizen iets meer bijdragen aan de locatiekosten. Zelf zou ik het geen probleem vinden om een tientje bij te dragen.
Verder zouden we een definitieve lijst van deelnemers moeten hebben, veel mensen hebben nog gezegd dat ze misschien komen. Als we op de dag zelf uiteindelijk nog maar met z'n achten over zijn ofzo, dan is al het extra werk voor niets.

Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?
Dutchamoeba
A-gent

Amoeba for life!

« Antwoord #47 Gepost op: Februari 28, 2011, 11:59:30 »

Die definitieve lijst is het belangrijkst. Ik kom in ieder geval op die lijst te staan...
[E:V/E-LYN]™
Asexy
**

Movies own my pants!

« Antwoord #48 Gepost op: Februari 28, 2011, 10:47:16 »

Kwam in me op, marehm een scoutlokaal of een jeugdhuis?
Is misschien wel crappy, maar meer als een lokaal en wat stoelen hebben we toch niet echt nodig right? Tongue
Weet natuurlijk niet hoe het daar in het verre Nederland zit Tongue maar hier is dergelijke wel te fixen gratis of zeer cheape prijs..

You can buy your latest Evelyn in a toy store. I come with the latest features of the kissable lips. And amazing hair which you can cut and it grows. But remember to look after your Evelyn. Cuz if you don’t, if you don’t look after your baby Evelyn, then I will die.
Fricai
Administrator
A-gent

My Way

« Antwoord #49 Gepost op: Maart 01, 2011, 03:03:58 »

Ik kan eventueel het gebouw van mijn studentenvereniging openen+afsluiten voor een dagje. Nog steeds Wageningen a.k.a. niet geweldig bereikbaar per OV, maar wel gratis.
Gelijk ook voorraden drank daar; Koffie 0.35, Thee 0.25, Fris 0.80, Bier 0.90. Smiley

"Back boobs... The visual stimulation of missionary meets the emotional detachment of doggy style. Patent pending."
"If if and buts were candy and nuts, we'd all have a merry christmas."
Dutchamoeba
A-gent

Amoeba for life!

« Antwoord #50 Gepost op: Maart 01, 2011, 10:23:57 »

Klinkt niet slecht...
Ereinion
Administrator
Avengelical Prophet

'Kim' by David Spacil

« Antwoord #51 Gepost op: Maart 01, 2011, 12:32:18 »

Klinkt goed. Misschien zijn er mensen die met de auto komen en dus een keertje extra op en neer willen rijden naar het station?

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.
pinky
Gast
« Antwoord #52 Gepost op: Maart 01, 2011, 07:55:47 »

Lijkt me ook helemaal in orde!
Fricai
Administrator
A-gent

My Way

« Antwoord #53 Gepost op: Maart 01, 2011, 08:45:03 »

Is geen zekerheid overigens, maar ik neem aan dat het wel kan, ben even in overleg per mail.

"Back boobs... The visual stimulation of missionary meets the emotional detachment of doggy style. Patent pending."
Jovi_Hobbes
Administrator
AVEN Squatter

« Antwoord #54 Gepost op: Maart 01, 2011, 09:50:54 »

Dat klinkt als een heel goede optie.  Clapping  Ben benieuwd of het gaat lukken Fricai.
@Evelyn, zulke ruimtes heb je hier in Nederland ook wel maar volgens mij kun je dat soort dingen vaak alleen 'huren' als je zelf ook lid bent van de club of de vereniging.

Ereinion
Administrator
Avengelical Prophet

'Kim' by David Spacil

« Antwoord #55 Gepost op: Maart 02, 2011, 07:59:08 »

Bij de scouting is dat niet zo. Dat kun je ook huren als je geen lid bent.

Jovi_Hobbes
Administrator
AVEN Squatter

« Antwoord #56 Gepost op: Maart 02, 2011, 09:59:48 »

Nou dan moeten we maar op zoek naar een scoutingvereniging als Fricai's pogingen niet lukken.

solo
Mega Mitosis
**

« Antwoord #57 Gepost op: Maart 07, 2011, 12:12:10 »

Kan ik er ook nog bij 26 maart

Het leven van een mens is ,
wat zijn gedachten er van maken
Fricai
Administrator
A-gent

My Way

« Antwoord #58 Gepost op: Maart 07, 2011, 03:12:51 »

Natuurlijk. Smiley

Ereinion
Administrator
Avengelical Prophet

'Kim' by David Spacil

« Antwoord #59 Gepost op: Maart 07, 2011, 08:36:18 »

Leuk Solo!

Pagina's: 1 2 3 [4] 5 6 ... 15 Omhoog Print 
« vorige volgende »
Ga naar: