Ereinion
Administrator
Avengelical Prophet

'Kim' by David Spacil
|
 |
« Antwoord #60 Gepost op: Maart 08, 2011, 01:06:07 » |
|
Is het nu al zeker dat we de bijeenkomst in Wageningen gaan houden? Dan stuur ik namelijk weer een nieuwsbrief rond.
|
|
|
|
|
|
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.
|
|
|
Jovi_Hobbes
Administrator
AVEN Squatter

The name is Hobbes, Jovi Hobbes
|
 |
« Antwoord #61 Gepost op: Maart 08, 2011, 09:29:17 » |
|
Ik weet het niet. Fricai, is het gelukt met de vereniging?
|
|
|
|
|
|
Is there anybody out there, just like everybody out there? Just one somebody out there, just like me?
|
|
|
AceVentura
Administrator
A-gent

Alrighty then!
|
 |
« Antwoord #62 Gepost op: Maart 08, 2011, 10:10:16 » |
|
De 26e komt nu inderdaad snel dichterbij, het is nu wel belangrijk dat er dingen duidelijk worden zodat we eventueel nog een alternatief kunnen zoeken. Zijn er misschien ook nog ideeen voor de onderwerpen ? http://asexuality.org/du/index.php?topic=2773.0
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jovi_Hobbes
Administrator
AVEN Squatter

|
 |
« Antwoord #63 Gepost op: Maart 08, 2011, 10:12:43 » |
|
Misschien kunnen we ook alvast beginnen om de onderwerpen een beetje per thema te groeperen.
|
|
|
|
|
|
Is there anybody out there, just like everybody out there? Just one somebody out there, just like me?
|
|
|
Dutchamoeba
A-gent

Amoeba for life!
|
 |
« Antwoord #64 Gepost op: Maart 11, 2011, 10:50:49 » |
|
Ik zal dit weekend een lijstje samenstellen er hier posten.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jovi_Hobbes
Administrator
AVEN Squatter

|
 |
« Antwoord #65 Gepost op: Maart 12, 2011, 07:36:22 » |
|
 Laat het maar weten als je hulp nodig hebt. Als het goed is is Fricai nog in onderhandeling over het gebruik van het gebouw van zijn studentenvereniging.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
AceVentura
Administrator
A-gent

Alrighty then!
|
 |
« Antwoord #66 Gepost op: Maart 13, 2011, 01:27:57 » |
|
Mocht het initiatief van Fricai niets opleveren is dit misschien een idee: http://www.zalencentrumamersfoort.nl/Nijkerk ligt redelijk centraal, en voor 48 euro kunnen we een middag lang terecht. daar zal misschien nog wat bij komen voor drankjes enzo, maar enkele euro's per persoon voor de zaalhuur vind ik niet duur.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dutchamoeba
A-gent

Amoeba for life!
|
 |
« Antwoord #67 Gepost op: Maart 13, 2011, 03:25:54 » |
|
Ik heb eventjes een paar zaken op een rijtje gezet. Vragen categorie 1 (aseksueel zijn): 1. Wat is aseksualiteit (volgens mij zijn we er inmiddels uit dat er 2 soorten zijn; dat is een zeer goed inzicht volgens mij) 2. Waarom noem jij jezelf aseksueel (in welke categorie val jij) 3. Hoe kwam je daar achter? 4. Heb je er vrede mee of zou je graag niet aseksueel willen zijn? Zo nee, waarom niet? 5. Hoe zie jij de toekomst? Zou je kinderen willen? 6. Wat zijn voor jou de voor- en nadelen van aseksueel zijn? Hoe zouden (sommige van) die nadelen kunnen worden gecompenseerd? Vragen categorie 2 (aseksueel zijn en de buitenwereld) 1. Ben je uit de kast of houd je de kastdeuren gesloten? 2. Wat zijn de voor- en nadelen van uit de kast komen? 3. Hoe kunnen we zorgen voor meer informatie en een betere beeldvorming t.o.v. aseksualiteit? 4. Hoe wordt er in de wetenschap over aseksualiteit gedacht? (Ik heb een paar hele mooie voorbeelden gevonden) 5. Wat zijn de grootste misverstanden die heersen over aseksualiteit en hoe kun je die het beste het hoofd bieden? 6. Wie heeft er nog een leuke aseksuelen-anekdote?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jovi_Hobbes
Administrator
AVEN Squatter

|
 |
« Antwoord #69 Gepost op: Maart 13, 2011, 05:14:44 » |
|
Mooie lijst Dutchamoeba, daar kunnen we wel even mee vooruit. Afhankelijk van de grootte van de groep kunnen we nog beslissen of we dingen in kleinere groepen gaan bespreken of direct in de grote groep. Beide hebben zo hun voordelen. Het gevaar van een te grote groep is echter dat er een aantal mensen veel aan het woord zullen zijn en een aantal mensen helemaal niet.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jovi_Hobbes
Administrator
AVEN Squatter

|
 |
« Antwoord #70 Gepost op: Maart 13, 2011, 05:15:22 » |
|
Mocht het initiatief van Fricai niets opleveren is dit misschien een idee: http://www.zalencentrumamersfoort.nl/Nijkerk ligt redelijk centraal, en voor 48 euro kunnen we een middag lang terecht. daar zal misschien nog wat bij komen voor drankjes enzo, maar enkele euro's per persoon voor de zaalhuur vind ik niet duur. Ziet er goed uit, zowel wat prijs als ligging betreft. De enige vraag is of er op de korte termijn nog iets te huren valt, maar daar komen we vanzelf achter. Hopelijk horen we snel van Fricai of het bij hem wel of niet kan.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
peter1963
|
 |
« Antwoord #71 Gepost op: Maart 14, 2011, 08:46:44 » |
|
Hoe zit het met bereikbaarheid per OV ? Ik moet met het OV komen..
|
|
|
|
|
|
less is more..
|
|
|
Dutchamoeba
A-gent

Amoeba for life!
|
 |
« Antwoord #72 Gepost op: Maart 14, 2011, 11:53:33 » |
|
Alleen bij vraag 4, waarom zou je alleen maar bij "Nee" om een waarom vragen ? Horen waarom iemand graag aseksueel wil zijn kan ook leerzaam zijn. Daarmee wordt het eigenlijk een generieke "Waarom" vraag en die kan je volgens mij achter elke vraag in het lijstje zetten  Dat klopt. Toen ik bezig was dacht ik: dat kan ik er nog wel even bij zetten, om het vervolgens weer te vergeten. Tja, ik ben ook de jongste niet meer...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Fricai
Administrator
A-gent

My Way
|
 |
« Antwoord #73 Gepost op: Maart 14, 2011, 08:29:15 » |
|
Locatie is ok.  Je bent er vanaf Arnhem of Utrecht binnen een uur, btw.
|
|
|
|
|
|
"Back boobs... The visual stimulation of missionary meets the emotional detachment of doggy style. Patent pending." "If if and buts were candy and nuts, we'd all have a merry christmas."
|
|
|
AceVentura
Administrator
A-gent

Alrighty then!
|
 |
« Antwoord #74 Gepost op: Maart 14, 2011, 08:56:41 » |
|
\ o /  \ o /