Jovi_Hobbes
Administrator
AVEN Squatter

The name is Hobbes, Jovi Hobbes
|
 |
« Antwoord #195 Gepost op: April 05, 2011, 09:04:33 » |
|
Dat is allemaal zeker waar. De enige groep die we praktisch gezien kunnen enquêteren zijn leden van de diverse AVEN fora.
Een onderzoek naar aseksualiteit in Nederland en België zou al onmogelijk zijn voor ons, want waar haal je inderdaad de mensen vandaan die mee kunnen doen.
|
|
|
|
|
|
Is there anybody out there, just like everybody out there? Just one somebody out there, just like me?
|
|
|
Dutchamoeba
A-gent

Amoeba for life!
|
 |
« Antwoord #196 Gepost op: April 05, 2011, 09:11:54 » |
|
Je hebt voldoende mensen nodig, van wie je ook nog wilt, dat ze representatief zijn...  Een zogenaamde 'case study' kan al met 1 persoon...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
peter1963
|
 |
« Antwoord #197 Gepost op: April 06, 2011, 08:08:06 » |
|
Maar volgens mij moet je dan wel goed beargumenteren waarom je met die ene persoon een case study doet, en hoe representatief dat dan is..
|
|
|
|
|
|
less is more..
|
|
|
Dutchamoeba
A-gent

Amoeba for life!
|
 |
« Antwoord #198 Gepost op: April 06, 2011, 08:52:53 » |
|
Dat klopt. Soms is diepgravend onderzoek bij 1 persoon goed om van daaruit verder te bouwen...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
HugsOnly
Member

|
 |
« Antwoord #199 Gepost op: April 06, 2011, 07:22:35 » |
|
Een zogenaamde 'case study' kan al met 1 persoon...
He, je weet al meer dan ik! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jovi_Hobbes
Administrator
AVEN Squatter

|
 |
« Antwoord #200 Gepost op: April 07, 2011, 08:00:25 » |
|
Met z'n allen weten we best veel 
|
|
|
|
|
|
Is there anybody out there, just like everybody out there? Just one somebody out there, just like me?
|
|
|
|
Ienepien
|
 |
« Antwoord #201 Gepost op: April 07, 2011, 10:27:57 » |
|
Het was weer een geslaagde bijeenkomst en leuk om de mensen te leren kennen achter de diverse namen, op naar een volgende keer  Tof voor iedereen die er was, dat het een geslaagde bijeenkomst was.  (hebben jullie nog een groepsfoto gemaakt?  )
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
peter1963
|
 |
« Antwoord #202 Gepost op: April 07, 2011, 10:36:13 » |
|
Ja, dat van die groepsfoto vroeg ik mij ook af..
|
|
|
|
|
|
less is more..
|
|
|
|
pinky
Gast
|
 |
« Antwoord #203 Gepost op: April 07, 2011, 10:40:10 » |
|
Ja, ik ook!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
[E:V/E-LYN]™
Asexy

Movies own my pants!
|
 |
« Antwoord #204 Gepost op: April 07, 2011, 11:11:10 » |
|
groepsfoto was er niet van gekomen, next time, next time  [iedereen was te pussy!  buiten ik ofcourse  nee gwn, denk dat niemand een camera bijhad]
|
|
|
|
|
|
You can buy your latest Evelyn in a toy store. I come with the latest features of the kissable lips. And amazing hair which you can cut and it grows. But remember to look after your Evelyn. Cuz if you don’t, if you don’t look after your baby Evelyn, then I will die.
|
|
|
ellen
Junior Member

|
 |
« Antwoord #205 Gepost op: April 08, 2011, 02:52:22 » |
|
Naar aanleiding van de ideeën voor een onderzoek rond aseksualiteit wil ik graag meedelen dat ik in het kader van mijn doctoraatsonderzoek, naast de interviews waar ik binnenkort mee begin, ook een online-vragenlijst ga opmaken rond aseksualiteit. Ik ga die vragenlijst ook laten vertalen om een vergelijking mogelijk te maken tussen verschillende landen. Als er onderwerpen zijn die er volgens jullie zeker in moeten, laat gerust weten! En uiteraard hoop ik dat jullie de vragenlijst massaal invullen, eens ze online komt 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ereinion
Administrator
Avengelical Prophet

'Kim' by David Spacil
|
 |
« Antwoord #206 Gepost op: April 08, 2011, 06:39:13 » |
|
Dat laatste zal zeker wel goedkomen. Tegen die tijd zal ik ook weer een nieuwe nieuwsbrief uitsturen met de link naar het onderzoek.
|
|
|
|
|
|
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.
|
|
|
|
peter1963
|
 |
« Antwoord #207 Gepost op: April 09, 2011, 10:58:29 » |
|
Ik ben heel benieuwd, zowel naar de vragenlijst als het onderzoek !
|
|
|
|
|
|
less is more..
|
|
|
Jovi_Hobbes
Administrator
AVEN Squatter

|
 |
« Antwoord #208 Gepost op: April 10, 2011, 01:21:11 » |
|
Ik ook. Heb je zelf al een idee in welke richting de vragenlijst zal gaan Ellen?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ellen
Junior Member

|
 |
« Antwoord #209 Gepost op: April 11, 2011, 10:42:56 » |
|
ik heb nog geen concrete ideeën, nee. daarom doe ik ook de interviews: om beel te krijgen van wat er leeft binnen de aseksuele gemeenschap, welke thema's er veel aandacht krijgen. het zal wel vrij exploratief zijn, het is niet eenvoudig om hypotheses te formuleren over een thema waar nog zo weinig over geweten is!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|