Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

26 maart 2011: de eerste praatmeeting

Gestart door Ereinion, januari 30, 2011, 10:40:22 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jovi_Hobbes

Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ienepien

Citaat van: solo op maart 27, 2011, 11:42:24 PM
Het was weer een geslaagde bijeenkomst  :klap: :klap:
en leuk om de mensen te leren kennen achter de diverse namen,
op naar een volgende keer  :wave: :wave:

Tof voor iedereen die er was, dat het een geslaagde bijeenkomst was. :cheerleader:

(hebben jullie nog een groepsfoto gemaakt? ;))

petra1963

Ja, dat van die groepsfoto vroeg ik mij ook af..
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

pinky


ellen

Naar aanleiding van de ideeën voor een onderzoek rond aseksualiteit wil ik graag meedelen dat ik in het kader van mijn doctoraatsonderzoek, naast de interviews waar ik binnenkort mee begin, ook een online-vragenlijst ga opmaken rond aseksualiteit. Ik ga die vragenlijst ook laten vertalen om een vergelijking mogelijk te maken tussen verschillende landen. Als er onderwerpen zijn die er volgens jullie zeker in moeten, laat gerust weten! En uiteraard hoop ik dat jullie de vragenlijst massaal invullen, eens ze online komt  :)

Ereinion

Dat laatste zal zeker wel goedkomen. Tegen die tijd zal ik ook weer een nieuwe nieuwsbrief uitsturen met de link naar het onderzoek.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

petra1963

Ik ben heel benieuwd, zowel naar de vragenlijst als het onderzoek !
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Jovi_Hobbes

Ik ook. Heb je zelf al een idee in welke richting de vragenlijst zal gaan Ellen?
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

ellen

ik heb nog geen concrete ideeën, nee. daarom doe ik ook de interviews: om beel te krijgen van wat er leeft binnen de aseksuele gemeenschap, welke thema's er veel aandacht krijgen. het zal wel vrij exploratief zijn, het is niet eenvoudig om hypotheses te formuleren over een thema waar nog zo weinig over geweten is!

Dutchamoeba

En dat is ook beter zo; zo ben je niet al bevooroordeeld door je hypothese nog voordat je aan je onderzoek begonnen bent...