Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

26 maart 2011: de eerste praatmeeting

Gestart door Ereinion, januari 30, 2011, 10:40:22 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Evy

Ik zou heel graag een keer willen praten met iemand die ook aseksueel is, maar een meeting op een wildvreemde plek en allemaal onbekenden, is denk ik voor mij nog een stapje te ver...

Fricai

Eerste keer is altijd ráár, ;D maar is wel grappig om de mensen achter hun avatar te zien. :P Maar gezien je net nieuw bent snap ik het wel hoor.

Ereinion

Dat kan ik me wel voorstellen. Maar als je je nog bedenkt, dan ben je van harte welkom.

Misschien kun je een oproepje in Agora plaatsen, als je een individuele gesprekspartner zoekt. Of je stuurt een persoonlijk berichtje naar een ander lid van wie je denkt dat die je kan helpen. Ik denk dat de meeste van ons dat helemaal niet erg vinden.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Aere

Ik zou graag willen komen, alleen weet ik nog niet of het mogelijk zal zijn. Ik laat wel iets weten als ik zeker ben ;)

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

NL

Ik ga dan komen. Mits er op wintersport geen rare dingen gebeuren. ;D

Ereinion

Dat hoop ik dan maar. (en anders ook natuurlijk). Veel plezier en kom veilig terug!
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Ereinion

Ik heb in de eerste post even een lijstje gemaakt van wie er willen komen. Wie ben ik nou nog vergeten?
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

Ik denk dat Filosoof zich ook had aangemeld.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Jovi_Hobbes

We zitten inmiddels op 9 mensen die gestemd hebben dat ze willen komen, maar ik denk dat er daarnaast ook nog een aantal mensen zijn die misschien komen en zich daarom nog niet hebben aangemeld. Betekent dit dat we toch ook weer even naar alternatieve locaties moeten gaan zoeken?
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Roos1984

ik ben al even niet actief geweest maar lijkt me leuk om met de forummers in contact te komen!
Happiness comes to them, who brings happiness to others -Dalai Lama-

Filosoof

Citaat van: Jovi_Hobbes op februari 20, 2011, 01:53:36 PM
Ik denk dat Filosoof zich ook had aangemeld.

Ja, wel onder voorbehoud ;-) Ik zit nog een beetje te twijfelen.
"Voor de aarde was de zaak eenvoudig genoeg. Die draaide maar om z'n as en vervolgde z'n baan om de zon en had er geen weet van. Maar de menschen erop tobden met moeite en zorg en veel verdriet door de dagen, alsof 't zonder die moeite, die zorg en dat verdriet geen avond zou worden." - Nescio

Fricai

Citaat van: Jovi_Hobbes op februari 20, 2011, 01:54:50 PMWe zitten inmiddels op 9 mensen die gestemd hebben dat ze willen komen, maar ik denk dat er daarnaast ook nog een aantal mensen zijn die misschien komen en zich daarom nog niet hebben aangemeld. Betekent dit dat we toch ook weer even naar alternatieve locaties moeten gaan zoeken?

Daarom hadden we dus gewoon met een lijstje moeten werken i.p.v. met een poll. :P Maar denk inderdaad dat het erom gaat spannen... Misschien inderdaad iets anders uitzoeken voor het geval dat. :)

Ciara

Helaas, ik moet werken, dus ik ben niet van de partij

petlovertje

vanuit belgie niet interessant om te komen sorry , veel te ver.... :78: