Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

26 maart 2011: de eerste praatmeeting

Gestart door Ereinion, januari 30, 2011, 10:40:22 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ereinion

26 maart 2011 willen we de eerste praat-meeting in onze geschiedenis organiseren. Het is de bedoeling om bijeen te komen en allerlei aan aseksualiteit gerelateerde onderwerpen te bespreken. Waarschijnlijk zal deze meet in Wageningen plaatsvinden, maar dat ligt ook aan de opkomst. Dus geef in de poll aan of je wilt komen of niet en zet ook even je naam in dit topic als je komt, anders weten we nog niet wie we moeten verwachten.

Misschien is het ook verstandig dat een aantal mensen de organisatie op zich nemen, want ik denk dat er wel een soort leiding moet zijn om het gesprek op gang te houden. We hebben ooit al bedacht om met kaarten te werken waarop vragen of onderwerpen staan. Wie wil dit op zich nemen?

En tot slot kunnen jullie in dit topic suggesties geven over de onderwerpen/ vragen die aan bod moeten komen.

Hopelijk allemaal tot ziens de 26ste.

(het is trouwens de bedoeling om 2 keer per jaar een grote meet te organiseren. Een keer een serieuzere praat-meeting en de andere keer een gezellig uitje zoals de laatste keer in Blijdorp.)

Tot nu toe hebben zich opgegeven:
Fricai
Ereinion
Ace Ventura
Jovi Hobbes
NL
Evelyn Quinto
Roos 1984
Filosoof
Peter1963
Solo

(dan kom ik tot 10 terwijl 13 mensen hebben aangegeven te komen.)
Dutchamoeba
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

AceVentura

Tenzij er dingen gebeuren die ik nu nog niet kan voorzien ben ik er bij, het lijkt me erg leuk om eens met z'n allen hier over te praten.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

pinky

Ik denk dat het niet mijn plaats is om erbij te zijn eigenlijk. Voornamelijk omdat ik niet aseksueel ben en ook geen relatie heb met een aseksueel. Dus ik kom denk ik toch maar niet.

Dutchamoeba

Een seksuele kijk op de zaken kan ook heel handig zijn...

Ik wil wel helpen met het bedenken van onderwerpen.

pinky

Dan denk ik er nog even over na. Het ligt er ook wel aan of ik tegen die tijd er tijd en geld voor heb. Momenteel zit ik ontzettend krap bij kas en als ik niet snel een baan vind, zal het in maart zeker net zo zijn. Ook al is het benzinegeld waarschijnlijk maar 6 euro ong. Van 6 euro kan ik toch weer 3 avonden eten ;) Dus het ligt denk ik echt aan de situatie waar ik op dat moment inzit. Mijn antwoord blijft dus nog even uit, tenzij er ook een knopje 'misschien' bij komt ;)

Jovi_Hobbes

Ik kom ook.

@Pinkeltje, ik denk dat iedereen die het leuk vindt om aan een serieus gesprek over aseksualiteit deel te nemen welkom is. Je moet natuurlijk zelf beslissen of dat wat voor je is, maar je bent niet per definitie uitgesloten.

Ik stel trouwens voor om voor de mogelijke onderwerpen een apart topic aan te maken. Anders wordt het wel heel chaotisch hier.
Dutchamoeba, zou je dan misschien na een tijdje uit alle voorstellen een lijst willen maken? Ik neem namelijk aan dat er ideeën zullen komen die in elkaar verlengde liggen en misschien onder één onderwerp kunnen vallen.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Dutchamoeba


Ereinion

@ Pinky, ik heb expres geen 'misschien'-optie gedaan, omdat we dan nog niet weten hoeveel mensen er uiteindelijk komen. Je kunt altijd nog op het einde ja of nee stemmen.

Fijn dat je meedenkt, Dutchamoeba!  :klap:
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Fricai

De hele poll is eigenlijk nogal loos, de optie 'Nee' is namelijk ook overbodig. We kunnen net zo goed een lijstje met namen posten en dat iedereen die komt laten updaten.

myra

ik zal er niet bij zijn, wegens te ver en te onbereikbaar vanuit België

Ereinion

Citaat van: Fricai op januari 30, 2011, 09:54:21 PM
De hele poll is eigenlijk nogal loos, de optie 'Nee' is namelijk ook overbodig. We kunnen net zo goed een lijstje met namen posten en dat iedereen die komt laten updaten.

Je hebt gelijk.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.


Sismo

Ik ga niet komen, 't is in mijn koppie veel te druk met andere dingen... :-\
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Jovi_Hobbes

Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Dutchamoeba