AceVentura
Administrator
A-gent

Alrighty then!
|
 |
« Antwoord #45 Gepost op: Maart 03, 2011, 08:48:24 » |
|
Ja, die twee dingen vond ik ook vreemd ... aan de ene kant kan je die antwoorden bijna alleen maar geraden hebben als je de mol bent, aan de andere kant kan het ook dom geluk zijn natuurlijk ... niet is te vertrouwen ... aaghhh  Misschien probeert ze op die manier juist de verdenking niet op haar te laten komen, zodat Karin erg verdacht blijft, wat natuurlijk ook weer in haar voordeel is.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sismo
|
 |
« Antwoord #46 Gepost op: Maart 03, 2011, 10:28:48 » |
|
AAARGHH! Zijn we nog niets wijzer....
|
|
|
|
|
|
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-
|
|
|
Jovi_Hobbes
Administrator
AVEN Squatter

The name is Hobbes, Jovi Hobbes
|
 |
« Antwoord #47 Gepost op: Maart 04, 2011, 10:08:24 » |
|
Irritant hè?
Volgens mij kan Karin het niet zijn omdat Pepijn zijn test op haar had ingevuld toen hij eruit ging. Omdat ik geen enkele opdracht kan bedenken waarin Art niet heeft gemold moet hij het haast wel zijn, maar het ligt er zo verschrikkelijk dik op dat het of niet klopt of dat hij de slechtste mol ooit is. Als Art het niet is, is het voor mij Patrick. Ik vind Soundos vooral de laatste aflevering veel te enthousiast om de mol te zijn, ze heeft veel geld binnengehaald, al heeft ze in het begin zeker behoorlijk wat verdachte dingen gedaan. Als ze het wel is is ze voor mij juist weer een van de beste mollen. Ik vind het overigens wel leuk dat ze er nog steeds in zit. Ik vind haar wel grappig.
|
|
|
|
|
|
Is there anybody out there, just like everybody out there? Just one somebody out there, just like me?
|
|
|
Filosoof
Junior Member

|
 |
« Antwoord #48 Gepost op: Maart 05, 2011, 08:37:15 » |
|
Beetje raar wat de presentator afgelopen donderdag zei (ik parafraseer):
"Karin en Patrick kozen voor 'ja' op de vraag of ze wilden dat de mol contact met ze op zou nemen. Art koos ervoor om dit niet te doen."
Waarom noemt ie Soundos niet? Is Soundos soms de mol? :p
|
|
|
|
|
|
"Voor de aarde was de zaak eenvoudig genoeg. Die draaide maar om z'n as en vervolgde z'n baan om de zon en had er geen weet van. Maar de menschen erop tobden met moeite en zorg en veel verdriet door de dagen, alsof 't zonder die moeite, die zorg en dat verdriet geen avond zou worden." - Nescio
|
|
|
Jovi_Hobbes
Administrator
AVEN Squatter

|
 |
« Antwoord #49 Gepost op: Maart 06, 2011, 01:00:50 » |
|
Soundos had geen jokers meer en had dus geen keus, Art nog wel. Als ik de mol was zou ik 'ja' zeggen en vervolgens mezelf uitkiezen voor de vrijstelling. 
|
|
|
|
|
|
Is there anybody out there, just like everybody out there? Just one somebody out there, just like me?
|
|
|
Jovi_Hobbes
Administrator
AVEN Squatter

|
 |
« Antwoord #50 Gepost op: Maart 11, 2011, 09:30:57 » |
|
En natuurlijk vielen de mensen die ik niet meer verdacht af... 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
AceVentura
Administrator
A-gent

Alrighty then!
|
 |
« Antwoord #51 Gepost op: Maart 11, 2011, 10:17:34 » |
|
Agh, Soundos was mijn mol ! Nu verdenk ik Patrick. Ik vond het vooral opvallend dat hij die vragen (die hij dus niet gezien heeft) op zichzelf betrok, en dat terwijl hij weet dat die vragen altijd over de mol gaan.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sismo
|
 |
« Antwoord #52 Gepost op: Maart 11, 2011, 11:15:20 » |
|
Mijn mol is er ook uit......  Nu zit ik op Patrick! 
|
|
|
|
|
|
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-
|
|
|
|
Mannetje
|
 |
« Antwoord #53 Gepost op: Maart 12, 2011, 12:23:36 » |
|
Nu zit ik op Patrick!  Hopelijk weeg je niet zo zwaar 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sismo
|
 |
« Antwoord #54 Gepost op: Maart 12, 2011, 02:41:53 » |
|
 In ieder geval minder dan hijzelf, dus het zal me niet lang lukken....
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jovi_Hobbes
Administrator
AVEN Squatter

|
 |
« Antwoord #55 Gepost op: Maart 12, 2011, 09:03:43 » |
|
 Ik hoop ook nog steeds op Patrick maar ben gewoon bang dat het dit jaar een te opvallende mol was 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ereinion
Administrator
Avengelical Prophet

'Kim' by David Spacil
|
 |
« Antwoord #56 Gepost op: Maart 14, 2011, 09:39:35 » |
|
Art is gewoon de Mol. En voor zijn medekandidaten was hij niet echt opvallend, want volgens mij zaten er vrij weinig op hem. Dus misschien hebben de programma-makers iets teveel verklapt tijdens het monteren? Of het is toch Patrick... 
|
|
|
|
|
|
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.
|
|
|
Jovi_Hobbes
Administrator
AVEN Squatter

|
 |
« Antwoord #57 Gepost op: Maart 15, 2011, 10:04:55 » |
|
Dat de rest het niet door heeft dat Art loopt te mollen snap ik ook niet. Soundos zei in een van de laatste afleveringen zelfs nog over Art: 'ik trap er niet in hoor, nu gaat hij op het laatst nog even lopen mollen terwijl hij dat nog niet eerder heeft gedaan'. Daar trok ik toch wel even mijn wenkbrauwen bij op. En dan is er nog steeds Jan, die volgens mij wel op Art zat maar er toch uit ging. Gelukkig is donderdag de ontknoping 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dutchamoeba
A-gent

Amoeba for life!
|
 |
« Antwoord #58 Gepost op: Maart 15, 2011, 10:25:04 » |
|
Zit je al die weken voor niks te kijken. Alleen naar de ontknoping kijken levert ook al het juiste antwoord op... 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ereinion
Administrator
Avengelical Prophet

'Kim' by David Spacil
|
 |
« Antwoord #59 Gepost op: Maart 15, 2011, 11:19:52 » |
|
Tja, volgend jaar kunnen ze net zo goed alleen die aflevering uitzenden. Jan kan best op Art hebben gezeten, maar dan moet hij wel de vragen goed beantwoorden, anders kom je nog niet verder. Ik kan morgen niet kijken. 
|
|
|
|
|
|
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.
|
|
|
|