Dutchamoeba
A-gent

Amoeba for life!
|
 |
« Gepost op: December 23, 2010, 06:07:17 » |
|
Wat eten jullie tijdens de Kerstdagen? Kerst is het feest van vrede op aarde en respect voor het leven/elkaar, dus iets vegetarisch en/of biologisch vind ik wel heel gepast...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ienepien
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: December 23, 2010, 06:15:37 » |
|
Wij eten een vegetarisch toetje. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
pinky
Gast
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: December 23, 2010, 07:55:28 » |
|
Goed punt! Ik eet toch kalkoenfilet met gebakken aardappels en broccoli. Tsja... van de AH, dus denk ik niet biologisch. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
AceVentura
Administrator
A-gent

Alrighty then!
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: December 23, 2010, 07:59:13 » |
|
Ik eet bijna altijd biologisch  Met kerst gaan we waarschijnlijk wat laten bezorgen, dus geen idee waar dat ooit vandaan is gekomen .... meestal is dat dan weer geen goed teken.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
peter1963
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: December 23, 2010, 08:04:01 » |
|
Morgen, Kerstavond, eet ik met twee vriendinnen in een eetcafe in Nijmegen. Dat is niet biologisch en niet vegetarisch. Op 1e Kerstdag eet ik met mijn familie in een duur restaurant. Ook niet biologisch en niet vegetarisch. 2e Kerstdag eet ik bij mijn moeder. Ook dan niet biologisch en niet vegetarisch.
Ik vind vlees gewoon lekker, ookal eet ik meestal wel vegetarisch. Ik eet ook vaak biologisch, maar als ik bij anderen eet voeg ik me redelijk makkelijk naar wat daar gegeten wordt. Dus in dit geval niet biologisch..
|
|
|
|
|
|
less is more..
|
|
|
|
Mannetje
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: December 24, 2010, 12:21:31 » |
|
Een witte kerst. Nou in Limburg is zoveel gevallen, dat dat morgen vast nog niet weg is. En dan nu zitten jammeren  dat ze waarschijnlijk niet met de auto naar familie kunnen. Met kerst weet ik nog niet wat ik ga eten. Ik let er nooit op of iets vegetarisch of biologisch is.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sismo
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: December 24, 2010, 01:51:39 » |
|
Mag ik vragen waarom niet? (het verbaast me soms dat er mensen zijn die dat niet interesseert....)
|
|
|
|
|
|
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-
|
|
|
Dutchamoeba
A-gent

Amoeba for life!
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: December 24, 2010, 02:27:16 » |
|
Er zijn er wel steeds meer die er wel op letten. Gisteren was er nog op het nieuws dat steeds meer mensen biologisch eten, ook met Kerst. Dat is nou de Kerstgedachte. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sismo
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: December 24, 2010, 02:30:58 » |
|
Ik eet ook niet altijd heel bewust hoor, maar toch wel heel vaak vega en àls ik vlees eet, is het biologisch. Behalve de frikandel bij de frietjes als ik mee-eet met bewoners van mijn werk  .
|
|
|
|
|
|
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-
|
|
|
Dutchamoeba
A-gent

Amoeba for life!
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: December 24, 2010, 02:34:50 » |
|
Ach ja, je eens voegen naar een ander en niet al te lastig doen hoort ook bij de Kerstgedachte. Maar, als het kan eet ik wel biologisch/vegetarisch. Oeps ja, dit is oof-topic, maar ik was al aan het typen voor Sismo's berichtje, dus dit mag nog...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sismo
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: December 24, 2010, 11:24:50 » |
|
Allemaal Fijne dagen. Ik zal Sismo wel een mail sturen met het antwoord op haar vraag. Anders gaat het hier teveel off-topic.

|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ienepien
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: December 25, 2010, 12:34:16 » |
|
Heeft ie het al gedaan? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sismo
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: December 25, 2010, 10:39:14 » |
|
 Nee, hij is allerlei redenen bij elkaar aan het sprokkelen denk ik 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dutchamoeba
A-gent

Amoeba for life!
|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: December 25, 2010, 01:12:53 » |
|
Een goede reden vinden gaat veel tijd kosten, vrees ik...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sismo
|
 |
« Antwoord #14 Gepost op: December 25, 2010, 01:19:52 » |
|
 hij is de kalkoen aan het braden!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|