AceVentura
Administrator
A-gent

Alrighty then!
|
 |
« Antwoord #15 Gepost op: November 15, 2010, 10:42:54 » |
|
Ik heb zelf geen problemen ondervonden, maar ik kwam wel dit topic tegen op het Engelse forum: http://www.asexuality.org/en/index.php?/topic/56296-different-access-to-the-aven-site/Bij het probleem wat hun omschrijven meld je computer af en toe dat de website asexuality.org niet bestaat. Is dat ook waar jullie last van hadden ? De oorzaak is nog niet gevonden.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ereinion
Administrator
Avengelical Prophet

'Kim' by David Spacil
|
 |
« Antwoord #16 Gepost op: November 15, 2010, 10:44:02 » |
|
Ja, dat had ik ook.
|
|
|
|
|
|
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.
|
|
|
Dutchamoeba
A-gent

Amoeba for life!
|
 |
« Antwoord #17 Gepost op: November 15, 2010, 10:47:10 » |
|
Ik kreeg niet de melding dat de site niet bestaat, wel dat de site niet te vinden is.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
pinky
Gast
|
 |
« Antwoord #18 Gepost op: November 15, 2010, 10:54:56 » |
|
'T was toch best gezellig hier, hè Pinky?  Nou inderdaad! Ik had ook nergens last van. Heey Sismo, misschien werden toen alleen mensen toegelaten met een... zuiver geweten? (of eentje vol onzin, maar ja, omdat nu te gaan roepen, dan word ik natuurlijk nooit meer serieus genomen, dus dat zeg ik dan maar niet)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dutchamoeba
A-gent

Amoeba for life!
|
 |
« Antwoord #19 Gepost op: November 15, 2010, 11:33:52 » |
|
Pinkeltje, ik heb een zuiver geweten en ik zit vol onzin, en toch kon ik niet op de site. Jouw hypothese moet daarom naar het rijk der fabelen verbannen worden. Hmm, dat is bij nader inzien toch meer Ereinion's werkterrein, vrees ik...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sismo
|
 |
« Antwoord #20 Gepost op: November 16, 2010, 12:11:57 » |
|
Tja, dan moet je toch iets missen wat Pinky en ik wèl hebben....ehm....ik ga er nog een nachtje over slapen wat dat kan zijn! 
|
|
|
|
|
|
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-
|
|
|
|
pinky
Gast
|
 |
« Antwoord #21 Gepost op: November 16, 2010, 11:35:45 » |
|
Ja Sismo, ik ben benieuwd wat het dan geweest is! Misschien dat jij een beter passende hypothese hebt! (goh, wat klinkt dat intelligent!)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sismo
|
 |
« Antwoord #22 Gepost op: November 16, 2010, 07:29:30 » |
|
Misschien is dát het: we zijn heel erg intelligent!  (<---- deze smiley slaat niet echt op mijn postje, maar vind 'm zo leuk!)
|
|
|
|
|
|
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-
|
|
|
Dutchamoeba
A-gent

Amoeba for life!
|
 |
« Antwoord #23 Gepost op: November 16, 2010, 10:55:32 » |
|
Ook deze hypothese is met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid niet conform de realiteit...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sismo
|
 |
« Antwoord #24 Gepost op: November 16, 2010, 11:33:16 » |
|
Bedoel je daarmee dat Pinky en ik niet zo intelligent zijn of juist dat we niet de enigen zijn? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mannetje
|
 |
« Antwoord #25 Gepost op: November 17, 2010, 12:20:02 » |
|
Dit klinkt een beetje als 'gebruiken' of is het 'misbruiken' ?  Heb ik haar gebruikt, of misbruikt dan 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dutchamoeba
A-gent

Amoeba for life!
|
 |
« Antwoord #26 Gepost op: November 17, 2010, 11:13:26 » |
|
Goed Sismo, jullie zijn niet de enigen!
Nee hoor, Mannetje, je hebt haar niet gebruikt en ook niet misbruikt. Jij kon toch ook niet weten dat ze sambastokjes had? (rammelende eierstokken...)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sismo
|
 |
« Antwoord #27 Gepost op: November 17, 2010, 11:17:13 » |
|
Goed Sismo, jullie zijn niet de enigen!

|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dutchamoeba
A-gent

Amoeba for life!
|
 |
« Antwoord #28 Gepost op: November 17, 2010, 12:41:02 » |
|
Wat een opluchting he...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sismo
|
 |
« Antwoord #29 Gepost op: November 17, 2010, 12:53:16 » |
|
Pak van mijn hart! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|