Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Dutchamoeba's fanclub

Gestart door Mannetje, oktober 20, 2010, 09:27:56 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

pinky

 :cheerleader:

Veel plezier op je vakantie!

:cheerleader:

Dutchamoeba

Dank jullie wel! Ik zal mijn nieuwe zwarte ring dragen; dan zal ik altijd aan jullie denken! (hmm, dit klinkt wel erg dramatisch...)

Dutchamoeba

Ja, die oude ring was niet echt zwart meer (die liet te veel af). Het lastige is dat je die ringen niet apart kunt kopen; ik heb nu een mooie zwarte ring + een soort van trouwring...

Mannetje

Met die trouwring kan je mooi de mannen van je afhouden als je dat wilt.

Dutchamoeba

Dat is zeker waar. Een trouwring begrijpen ze beter dan een zwarte ring om je rechter middelvinger, alhoewel je die middelvinger altijd nog kunt opsteken, wat dan natuurlijk wel weer heel duidelijk is... (Ja, ik ben er weer. Ik ben nog een beetje ziekjes, maar verder prima in orde!)

Jovi_Hobbes

Welkom terug  :wave:
Heb je het leuk gehad?
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ereinion

Fijn dat je terug bent.
Beterschap.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Dutchamoeba

O, ik heb het zeer zeker leuk gehad, wat niet wil zeggen dat ik jullie niet heb gemist!

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Shopverslaafde

Ale een fanclub, kwist niet dat dat hier bestond, klein vraagske, van wat zijn we nu eig fan ?xp
Shopverslaafde x

Ereinion

Van Dutchamoeba.


Eigenlijk is dit ooit gestart als grapje. De veelposters plaatsten her en der wat over zichzelf, zodat we elkaar steeds beter leerden kennen. Maar verwarrend was het wel, omdat er daardoor ook veel onderwerpen off topic gingen (dat gebeurt nog steeds). Daarom hebben we topics gemaakt waarin we wat meer over onszelf kwijtkunnen.


(eigenlijk zit de naam fanclub me dwars, hoewel ik er zelf ook één heb. Het voelt net of ik daardoor belangrijker ben dan iemand die nog maar net lid is en geen fanclub heeft. Maar dat is natuurlijk niet zo. Ik ben niets anders. Het liefst zou ik daarom voor ieder lid een fanclub oprichten, maar ja, dat is weer het andere uiterste.

Eigenlijk is dit een goed moment om mijn fanclub van naam te veranderen. Dat ga ik meteen doen.)
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Dutchamoeba

Ik vrees dat ik nooit volwassen ga worden. Gisteren, tijdens de cursus Frans, werden wij geacht aan te geven op welke momenten in ons leven wij ons volwassen gingen voelen. De meeste mensen gaven aan zich pas echt volwassen te voelen na de geboorte van hun eerste kind...

MarkA

Je bent pas echt volwassen als je leven geregeerd wordt door anderen dus dat klopt wel.
Then, if you don't believe it all the magic is dead

ezeltje

Niet aantrekken, je voelt je volwassen elk op zijn manier. Voor hen is dat kinderen, voor jou iets anders. En wat zou er fout zijn aan nooit volwassen te worden?

Dutchamoeba

Dat is ook een goeie vraag...