|
pinky
Gast
|
 |
« Antwoord #45 Gepost op: April 25, 2011, 09:46:00 » |
|
Ooh, die verschijnen ook regelmatig. Verschillende mensen hier op het forum hebben al meegewerkt aan interviews ed. Dus daar wordt al veel aan gewerkt.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
anonymous
Amoeba Colony

|
 |
« Antwoord #46 Gepost op: April 26, 2011, 10:15:33 » |
|
Krijg je vaak respons of feedback?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dutchamoeba
A-gent

Amoeba for life!
|
 |
« Antwoord #47 Gepost op: April 27, 2011, 11:11:54 » |
|
Soms wel, soms niet...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Fricai
Administrator
A-gent

My Way
|
 |
« Antwoord #48 Gepost op: April 27, 2011, 12:51:38 » |
|
Krijg je vaak respons of feedback? In de vorm van...? Er zijn wel al oplevingen geweest in het aantal registraties na publicatie van artikelen. Maar veel actieve nieuwe leden levert het niet op, als ik het me goed herinner...
|
|
|
|
|
|
"Back boobs... The visual stimulation of missionary meets the emotional detachment of doggy style. Patent pending." "If if and buts were candy and nuts, we'd all have a merry christmas."
|
|
|
Jovi_Hobbes
Administrator
AVEN Squatter

The name is Hobbes, Jovi Hobbes
|
 |
« Antwoord #49 Gepost op: April 27, 2011, 07:53:24 » |
|
In de beginjaren van het forum zijn we er redelijk actief mee geweest en heeft het aardig wat opgeleverd. Maar omdat toen het leden aantal kleiner was viel het misschien ook meer op als er een nieuw lid bij kwam. Er zullen nu ook wel mensen zijn die zich registreren naar aanleiding van een artikel, maar als ze verder niets posten dan weet je dat natuurlijk nooit zeker.
|
|
|
|
|
|
Is there anybody out there, just like everybody out there? Just one somebody out there, just like me?
|
|
|
anonymous
Amoeba Colony

|
 |
« Antwoord #50 Gepost op: April 27, 2011, 10:16:41 » |
|
Merk je wel dat er meer begrip komt?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jovi_Hobbes
Administrator
AVEN Squatter

The name is Hobbes, Jovi Hobbes
|
 |
« Antwoord #51 Gepost op: April 28, 2011, 08:04:31 » |
|
Dat weet ik eigenlijk niet. Voor mijn gevoel blijft aseksualiteit nog steeds best onbekend.
|
|
|
|
|
|
Is there anybody out there, just like everybody out there? Just one somebody out there, just like me?
|
|
|
Dutchamoeba
A-gent

Amoeba for life!
|
 |
« Antwoord #52 Gepost op: April 29, 2011, 05:16:04 » |
|
Voor mijn gevoel ook. Ik heb altijd het idee dat aseksualiteit in andere landen wat bekender is, al is het ook daar nog niet zo bekend. Nederand is paradoxaal genoeg te liberaal op het seksuele vlak om aseksualiteit serieus te nemen. Alles mag en moet op het seksuele vlak; niets doen op het seksuele vlak is dus uitgesloten...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
pinky
Gast
|
 |
« Antwoord #53 Gepost op: April 29, 2011, 08:20:17 » |
|
Jammer eigenlijk he? Ik vind echt dat we te vrij worden. Als je tegenwoordig al hoort dat meisjes op hun twaalfde ontmaagd worden... pfff... dat is niet normaal meer hoor! Dan zijn het echt nog kinderen. Die zouden daar helemaal niet mee bezig moeten zijn. Die zouden bezig moeten zijn met lekker buiten spelen en nagels in allerlei felle kleurtjes lakken. Niet met wie ze nu weer het bed in zullen duiken. Dat is zo... brrr... Wat mij betreft zijn we dus ver doorgeschoten!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
anonymous
Amoeba Colony

|
 |
« Antwoord #54 Gepost op: April 30, 2011, 11:54:55 » |
|
Dat is een mening die niet alleen ons toegedaan is. Toen ik nog studeerde werkte ik veel samen met buitenlandse (MSc en Phd) studenten, die dezelfde mening toegedaan waren.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dutchamoeba
A-gent

Amoeba for life!
|
 |
« Antwoord #55 Gepost op: Mei 01, 2011, 01:55:34 » |
|
Dat verbaast me dan ook niets...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ereinion
Administrator
Avengelical Prophet

'Kim' by David Spacil
|
 |
« Antwoord #56 Gepost op: Juli 31, 2011, 08:21:15 » |
|
Het is alweer komend weekend. Ik kan trouwens niet, want dan is Castlefest.
|
|
|
|
|
|
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.
|
|
|
|