AVEN - Aseksueel Voorlichtings- en Educatie Netwerk
Mei 26, 2013, 08:34:46                
*
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws: Heb je je geregistreerd, maar ontvang je geen activerings-email? Stuur dan een email met daarin de naam waarmee je je hebt ingeschreven naar de administrators: dutchaven @ mail.com. (zonder spaties rond de @). Voor alle overige vragen is PM de snelste weg!

FAQ   Startpagina   Omlaag  Help  Zoek  Inloggen Registreren  
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: 1 ... 5 6 [7] 8 Omlaag Print
Auteur Topic: Activiteiten  (gelezen 3952 keer)
AceVentura
Administrator
A-gent

Alrighty then!

« Antwoord #90 Gepost op: Juni 15, 2012, 08:06:01 »

@Evelyn:
Tja, dat zal met de afdwaal kwaliteiten hier te maken hebben. Als je een grapje maakt gaan we er serieus op in en als je iets serieus neerzet maken we er een grapje van Smiley

Maar zal dit dan echt nog nieuwe record "activiteit uitzoeken" worden ? Vorige keer deden we er volgens mij een paar maanden over  schater

[E:V/E-LYN]™
Asexy
**

Movies own my pants!

« Antwoord #91 Gepost op: Juni 15, 2012, 08:18:31 »

Als je een grapje maakt gaan we er serieus op in en als je iets serieus neerzet maken we er een grapje van Smiley

Nou, was geen grapje, was actually een vraag die in me opkwam door het idee van Jovi, omdat ik en een vriend van me het echt wouden weten Tongue (we hadden paar weken geleden al voorgenomen om helemaal naar Amsterdam te gaan moest het ding bestaan xD) maar was niet de bedoeling als voorstel voor meeting Tongue maar maakt niet uit hoor, prima, gewoon ff grappig Tongue

You can buy your latest Evelyn in a toy store. I come with the latest features of the kissable lips. And amazing hair which you can cut and it grows. But remember to look after your Evelyn. Cuz if you don’t, if you don’t look after your baby Evelyn, then I will die.
Jovi_Hobbes
Administrator
AVEN Squatter

The name is Hobbes, Jovi Hobbes

« Antwoord #92 Gepost op: Juni 16, 2012, 06:28:01 »

Ik zie jou ook graag hoor, Jovi Tongue
Grin

Maar zal dit dan echt nog nieuwe record "activiteit uitzoeken" worden ? Vorige keer deden we er volgens mij een paar maanden over  schater
Cheerleader
Moeten we er nog een poll van maken?

Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?
Mannetje
A-phrodite

« Antwoord #93 Gepost op: Juni 18, 2012, 01:00:28 »

Hier heb ik ooit een succesvolle forummeeting gehouden: http://www.accres.nl/verhuur/natuurpark-berg-and-bos

Natuurpark Berg & Bos ligt naast de Apenheul en is goed bereikbaar met het openbaar vervoer en er is veel parkeerruimte. Je kan de Apenheul bezoeken (=kosten), maar je kan ook gewoon mooi wandelen (=gratis) Er zijn verschillende paaltjesroutes variërend van 1,5 km tot 9,5 km.

Misschien een optie om mee te nemen.
AceVentura
Administrator
A-gent

Alrighty then!

« Antwoord #94 Gepost op: Juni 18, 2012, 09:43:07 »

Dat klinkt ook als een goede sugestie  Clapping en is misschien wat makkelijker voor wie in het oosten van het land woont. Is het vanuit Belgie ook nog te doen ?

Fricai
Administrator
A-gent

My Way

« Antwoord #95 Gepost op: Juni 19, 2012, 12:12:24 »

Met de trein is vanuit België vooral Roosendaal-Rotterdam-Amsterdam makkelijk, oosten van het land duurt allemaal langer denk ik. Met auto is het waarschijnlijk sneller dan Amsterdam.

We kunnen wel weer gewoon ouderwets stemmen? (Although, what's the point xD -- een speeltuin! come on  Cheerleader schater)

"Back boobs... The visual stimulation of missionary meets the emotional detachment of doggy style. Patent pending."
"If if and buts were candy and nuts, we'd all have a merry christmas."
Jovi_Hobbes
Administrator
AVEN Squatter

« Antwoord #96 Gepost op: Juni 19, 2012, 07:26:46 »

Cheesy
Met het openbaar vervoer is het vanuit België volgens mij niet te doen. Ik woon in het midden van Nederland en zie dat mijn reistijd (openbaar vervoer) al 2 uur is, wat het vreemd genoeg bijna altijd is voor AVEN-bijeenkomsten  schater
Dit is helaas een terugkerend punt, het is onmogelijk om een plek te kiezen die voor iedereen goed bereikbaar is.  Sad

AceVentura
Administrator
A-gent

Alrighty then!

« Antwoord #97 Gepost op: Juni 19, 2012, 08:15:15 »

Sad Dat blijft lastig.

Volgens mij hebben we al drie opties verzameld voor de poll:
1. Efteling (of moet ik die niet mee tellen ?)
2. Artis (met speeltuin voor volwassenen Smiley )
3. Apelheul / natuurpark Berg en Bos

Zijn er nog meer ideeen of kunnen we de poll gaan beginnen ?

Jovi_Hobbes
Administrator
AVEN Squatter

« Antwoord #98 Gepost op: Juni 19, 2012, 08:46:02 »

Je kunt de Efteling er voor de vorm bij zetten, maar gezien de lage opkomst van vorig jaar is het misschien niet het meest haalbare plan.
Misschien moeten we optie 3 splitsen. Misschien vinden mensen het natuurpark wel een goed plan, maar de Apenheul niet (bijvoorbeeld vanwege de kosten) of andersom.

Een andere (ook niet goedkope optie) is Burgers' Zoo in Arnhem. Het hangt ervan af waar je woont, wat beter bereikbaar is.

Bman
Amoeba
*

« Antwoord #99 Gepost op: Juni 19, 2012, 09:39:49 »

Rotterdam misschien? is voor de Nederlanders en de Belgen goed te bereiken.
myra
Administrator
The Atrix Has You

love is friendship set on fire...

« Antwoord #100 Gepost op: Juni 19, 2012, 09:55:07 »

Rotterdam misschien? is voor de Nederlanders en de Belgen goed te bereiken.

Daar zijn we een vorige keer geweest, dat is idd goed doenbaar!

AceVentura
Administrator
A-gent

Alrighty then!

« Antwoord #101 Gepost op: Juni 19, 2012, 09:55:28 »

Ook Rotterdam hebben we al eens eerder gedaan, maar buiten dat zie ik geen reden waarom we het niet nog een keer zouden kunnen doen.

Fricai
Administrator
A-gent

My Way

« Antwoord #102 Gepost op: Juni 21, 2012, 04:17:54 »

En wanneer ongeveer? Ergens in September doen?

"Back boobs... The visual stimulation of missionary meets the emotional detachment of doggy style. Patent pending."
"If if and buts were candy and nuts, we'd all have a merry christmas."
Jovi_Hobbes
Administrator
AVEN Squatter

« Antwoord #103 Gepost op: Juni 21, 2012, 06:40:47 »

Vonden jullie dat park in Rotterdam waar ik het eerder over had een optie? Zo ja, dan zetten we die erbij op de lijst.
Misschien moeten we op de lijst zowel de prijs als de vermoedelijke kosten erbij zetten zodat het makkelijker kiezen is.

En wanneer? Ook dat kunnen we weer pollen. De laatste keren was het eind september/begin oktober.

myra
Administrator
The Atrix Has You

love is friendship set on fire...

« Antwoord #104 Gepost op: Juni 22, 2012, 10:22:22 »

Voor mij is september ok. Ik moet er natuurlijk wel rekening mee houden dat ik af en toe op zaterdag moet werken... En een park in Rotterdam lijkt me ook wel leuk, Jovi  Cheesy

Pagina's: 1 ... 5 6 [7] 8 Omhoog Print 
« vorige volgende »
Ga naar: