Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Activiteiten

Gestart door AceVentura, juli 17, 2010, 10:51:26 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

AceVentura

Volgens mij is dit iets wat redelijk spontaan kan ontstaan. Het enige waar we voor moeten zorgen zijn zitplaatsen die je dusdanig kan plaatsen dat je met m'n tweeen kan praten zonder dat je last hebt van de andere groepjes. In het meest ongunstige geval zou je het zelfs staande kunnen doen, maar dat lijkt me op den duur wat ongemakkelijk. Waar we misschien ook rekening mee moeten houden is het weer (het is dan immers Oktober), in dat geval zou je een ruimte moeten hebben die groot genoeg is om met z'n allen in te kunnen voor het geval het te koud is of regent.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Jovi_Hobbes

Ik vind het een leuk plan. Veel voorbereiding hoeft het inderdaad niet te kosten, je zorgt gewoon voor een doorschuifsysteem zodat iedereen elkaar een keer spreekt en daarnaast moet er alleen nog iemand op de tijd letten, maar daar zijn eierwekkers voor  :)
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

pinky

Klinkt goed, die speeddates. Waarom gaan we eigenlijk niet minigolfen? Dat is ook lachen. Dan kun je in kleinere groepjes vertrekken en kom je elkaar ook overal tegen. Heb je ook nog een leuk wedstrijd element, is goedkoop en kunnen we daarna of daarvoor ergens wat drinken/ eten. En dat kan bijna overal in Nederland. Dus als we dan eentje zoeken met een cafe of restaurant in de buurt, kunnen we ook de speeddates nog doen! Jeeuhj!

Dutchamoeba

Klinkt goed, Pinkeltje! :) Nou maar hopen dat het niet keihard gaat regenen als we net lekker aan het minigolfen zijn... :(

pinky

Is er niet ergens een indoor minigolf... haha

Fricai

Ik denk van niet. Maaaaaaar; Minigolf is awesome! 8) daar blijf ik best voor in de regen. :)

trouwens ook doorgaans goedkoop, dus geschikte activiteit voor studenten en aanverwant gespuis.  ;D

pinky

Ha, de indoor versie gevonden! Dat is lachen. Een date in het donker!

http://www.glowgolf.nl/

Dutchamoeba

Dat had ik ook al gezien. Er zijn ook 'normale' indoor golfbanen, maar dit is natuurlijk wel heel erg leuk... :), en bovendien niet erg duur (7.50 pp voor 1 uur). Er zijn echter maar 4 plaatsen in Nederland waar dit kan, nl. Aalsmeer, Scheveningen, Middelburg en Winterswijk. Winterswijk lijkt mij de meest centrale plek voor iedereen. Wat vinden jullie?

Jovi_Hobbes

Iets zegt mij dat die plaatsen geen van alleen centraal zijn. Ik zie dat Winterswijk vanuit het midden van het land al 2,5 uur reizen is...
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Fricai

En het lijkt me nogal pluizig, doe mij maar outdoor :P

pinky


Dutchamoeba

Drisos, bedoel je 'pluizig' als ander woord voor 'oubollig', of ben je gewoon bang voor een ruimte waar pluizen stof liggen omdat er niet voldoende wordt schoongemaakt? :rollol:

Ik vind alles best; een andere locatie of 'buitengolf' (op de 1 of ander manier komt de associatie 'buitenseks' nu in mij op, sorry daarvoor...) is voor mij ook goed.
Ehm, eventjes over die 2.5 uur reistijd: dat valt toch reuze mee? Als er mensen uit Groningen en Belgie en alles er tussen in op een centrale plek willen samenkomen dan zijn er altijd wel een paar bij die minimaal 2.5 uur reistijd kwijt zijn. Meestal zijn dat de noorderlingen, zoals ik... Voordeel is wel dat ik het gewend ben degene te zijn die het verst moet reizen, en dat ik weet dat de afstanden tussen bv. Groningen en het westen minder lang zijn dan de westerlingen vaak denken... Wij gebruiken dan ook dikwijls de volgende uitdrukking: "de weg van Groningen naar het westen is een stuk minder lang dan de weg van het westen naar Groningen." :schater:

Fricai

Oubollig? Qu'est-ce que le fuck? :P Ik bedoelde meer gewoon 'suf'. :P

Citaat van: dutchamoeba op juli 24, 2010, 09:41:07 PMIk vind alles best; een andere locatie of 'buitengolf' (op de 1 of ander manier komt de associatie 'buitenseks' nu in mij op, sorry daarvoor...) is voor mij ook goed.

Dat het in je opkomt vind ik niet zo'n probleem, dat het ook in je opkomt om dat te posten is echter verontrustend. :P  :schater:

pinky

Haha, dat dacht ik ook gelijk! Whoehoe! Maar vind het wel weer stoer dat je je hier vrij genoeg voelt om het te posten. Dat is toch weer een complimentje voor ons!

Dutchamoeba

Ja, Pinkeltje, Drisos voelt zich vrij genoeg om zijn mening te verwoorden en ik voelde me vrij genoeg om mijn gedachten neer te typen hier, hoe ziek ook ;D. Dat zijn toch maar mooi 2 complimentjes voor jullie in 1 klap! :klap: