Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Waarom geen weekend?

Gestart door Ereinion, juli 16, 2010, 09:34:07 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ereinion

Jovi's opmerking of we de bijeenkomst niet in Rome konden doen, zette me aan het denken. Natuurlijk is Rome te ver weg, maar we kunnen de bijeenkomst misschien wel een weekend laten duren. Dan hoeven sommige leden niet zoveel te reizen in een dag en hebben we alle tijd om elkaar beter te leren kennen.
Mijn familie houdt altijd een keer in het jaar een familie-weekend. Dan hebben we ook altijd een gek programma met spelletjes of dingen die we kunnen gaan doen. Eigenlijk de workshops die we al bedacht hebben kunnen dan hier weer van pas komen. Als we dan echt een soort van Freeze gaan doen, kunnen we bijvoorbeeld op zaterdag oefenen (als dat nodig is) en het zondag uitvoeren.
Natuurlijk is iedereen ook welkom om maar een dag te komen.

Dus weet er iemand een leuke en vooral goedkope kampeerboerderij?
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Fricai

Citaat van: Ereinion op juli 16, 2010, 09:34:07 PMDus weet er iemand een leuke en vooral goedkope kampeerboerderij?

Dat idd! Strak plan, maar moet je snel een locatie vinden en datum prikken

Ienepien

Jeah! Hierzo! :klap:


Bij nader inzien toch maar niet................al die media-aandacht zal manlief niet leuk vinden. :banghead:

Mannetje

Nu Jennifer de PR doet, verwacht ik heel wat media aandacht!

Ienepien


Mannetje

Dan moeten BNN, SBS6, en Veronica elders maar even komen filmen.
Een lezing geven in een kampeerboerderij zal denk ik toch niet gaan, dus er moet vast een congrescentrum afgehuurd worden.
Wie betaald trouwens alles? Heeft de organisatie daar al over nagedacht.
Ik heb ooit een opening georganiseerd voor denk ik 250 personen totaal en ik was € 20.000,- kwijt!

AceVentura

Leuk idee ! :-) Media aandacht klinkt misschien wel leuk, maar zou voor mij wel een show stopper zijn, ik heb daar niet zo veel mee.

Hoeveel man/vrouw komen er gemiddeld op jullie bijeenkomsten ?
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Fricai

Je hebt media aandacht en media aandacht. Maarre, voor zover ik heb meegemaakt is 5-10 wel een goede schatting. ;)

Ereinion

Goed punt wat je aanhaalt, Mannetje.

We hebben nu zo'n 26 man die zegt dat ze willen komen. Ik denk dat dat er minder zullen worden, omdat er nog geen datum bekend is. Maar misschien hebben veel leden ook gewacht tot er een datum bekend was. In ieder geval, dat lijkt me niet genoeg om een hele conferentie op te zetten. Ook qua kosten is dat niet haalbaar. Tegen Jovi zei ik al dat we misschien beter dit jaar een 'gewone' bijeenkomst kunnen houden. Als daar nou toch heel veel mensen op af komen, dan kunnen we volgend jaar misschien iets meer richting een conferentie gaan denken. (dan hebben we ook meer tijd om het goed te organiseren.)
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

Ik denk dat we de media-aandacht en de bijeenkomst definitief van elkaar moeten scheiden. De bijeenkomst is besloten, de media-aandacht regelen we op een andere manier. Of spreek ik nu voor mijn beurt?

Terug naar het onderwerp: een weekend is ook een leuk idee, maar ook extra moeilijk te organiseren (kosten, planning en vooral twee hele dagen waarop iedereen die wil komen moet kunnen). Misschien is dit ook een plan voor de langere termijn en niet per se voor oktober?
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Fricai

e.e.a. gelezen en nagedacht; Ik ben er ook voor om voor het lustrum simpelweg bijeen te komen. (maar dan inderdaad wel met meer en specialer dan 'normaal') Media aandacht dan op andere manieren enkel door de mensen die daaraan behoefte hebben? :)

AceVentura

Het lijkt mij ook verstandig om de bijeenkomst en media aandacht te scheiden. Ik spreek uiteraard niet uit ervaring, maar ik vermoed dat de bijeenkomsten meer bedoeld zijn om voor onszelf een leuke dag(en) te hebben, en de media aandacht meer om het onderwerp aseksualiteit onder de aandacht en beter bekend te krijgen.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Jovi_Hobbes

Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Sismo

Ik ben ook vóór! Het idee dat de media (als er al interesse is....?) er bij was, hield me tegen om enthousiast te worden, geloof ik. Ook al vind ik het goed om meer aandacht te vragen voor aseksualiteit, voor mij blijft het toch wel erg iets privé's. (denkt ineens terug aan interview in Psychologie Magazine.... :-\)

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ereinion

Bij deze gaan we dat dus splitsen.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.