Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Freeze

Gestart door Ereinion, juni 27, 2010, 02:13:00 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ereinion

Deze waren we nog vergeten. Kennen jullie freeze? Kijk maar eens naar dit filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=jwMj3PJDxuo
Misschien kunnen we ook iets verzinnen. Maar dan heb je wel weer veel mensen nodig. Het hoeven natuurlijk niet alleen maar aseksuelen te zijn, maar ook mensen die ons willen steunen. Er is wel een website waar je dit soort acties kunt aankondigen en mensen kunt vinden die mee willen doen.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

Wat we ook gaan doen, iedereen moet in ieder geval in het paars komen  :)
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Sismo

Dat is gaaf! Ik doe mee, heb al een paars shrit!
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ereinion

Oh ja, voor de duidelijkheid. Het hoeft dus niet iets te zijn dat iedereen stil blijft staan. Het kan van alles zijn. Als het maar super spontaan lijkt en er veel omstanders bij zijn die van niets weten. We kunnen opeens allemaal een paarse skippybal van achter onze kleding tevoorschijn halen en gaan skippy-en.  :schater:

Wat wel gaaf is: ergens bij een drukke toren ineens een AVEN-logo gaan vormen in het paars. Ik zie het wel voor me: een enorme menigte en mensen die op de toren van het uitzicht genieten, en dan ineens zie je onder je in die menigte een paarse driehoek. Wel iemand vanaf de toren laten filmen, natuurlijk, zodat we het op youtube kunnen plaatsen.

Wie heeft er nog meer gekke ideeen?
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Hestia

Het is wel echt een gaaf filmpje!

Ik ga eens nadenken over een gave actie.

Fricai

Iets mafs uithalen is wel vet idd. Nader te bepalen wat, hangt ook af van middelen, locatie en aantal mensen uiteraard..

Ciara

klinkt leuk :D Net zoiets als een flash mob :D hebben ze eens in Antwerpen gedaan:

http://www.youtube.com/watch?v=0UE3CNu_rtY

Heb je op zich ook niet zoveel mensen voor nodig :p

Ereinion

 :klap: Geweldig!

Niet zoveel mensen voor nodig? Op het einde doen er meer mensen mee dan er aan de kant staan.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Sismo

Die had ik al eerder eens gezien ja! Helemaal top! Maar zou dit helemaal on-ingestudeerd zijn? Het ging wel erg gelijk allemaal.... desalwelteplus gaaf om te zien!  :klap:
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Hestia

Van het weekend hebben ze vanuit de UT ook een flesh-mob gedaan bij de TMF-awards. Schijnt ook heel cool geweest te zijn. Maar dat was inderdaad wel van te voren ingestudeerd, anders wordt het wel heel moeilijk. Ik kan overigens niet dansen, dus mij lijkt het niet zo'n goed plan.;)

Ereinion

Natuurlijk was dat van te voren ingestudeerd.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Ciara

Ja dit is wel ingestudeerd, en in dat geval doen er veel mensen mee, maar als het zo opvallend is is dat op zich niet nodig.