Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Bekende Vlaming of Nederlander

Gestart door Ereinion, juni 19, 2010, 06:47:14 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

AceVentura

Als je dan toch een echte tegenpool zoekt: Kim Holland misschien ? Als iemand zich voordoet als overdreven seksueel is zij het wel :-)
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

pinky

Ik denk echt zo dat het gespeeld is. Niet alles, maar voor een groot deel wel. Eerlijk gezegd wil ik die er niet bij hebben. Dan wordt het zo'n karikatuur!

NL

Kim Holland lijkt me ook niks. Alleen al van die neptieten krijg ik spontaan hoofdpijn. Ze schijnt voormalig Jehova-getuige te zijn, dat vind ik dan wel weer een aardig aspect. Die Hot Marijke heeft een blog waar het ook nog wel eens een keer over politiek en literatuur gaat. Vind ik wel een plusje... ;D

Zonnekind

Hot Marijke heeft niet echt een goede reputatie en als die met een mening over iets naar boven komt, gaat er zeer weinig volk zich daar ook maar iets van aantrekken. De kans is groter dat mensen gewoon uit protest nog maar het tegenovergestelde gaan denken.
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

mimsel

Ik had het er laatst met iemand al over dat ik het bijzonder vond dat er geen enkele bekende Nederlander of Belg is die deze geaardheid heeft of er voor uit durft te komen.
Best zielig eigenlijk omdat ik denk dat er echt wel mensen moeten zijn die het zijn.
Maar wat ik nog zorgelijker vind is dat als het geen bekendheid heeft, er dan dus ook geen jongeren kunnen worden aangesproken op het feit dat dit dus ook kan.
Ik geloof zelfs dat dit niet echt duidelijk staat in de voorlichtings boeken toch?

Ik zou best wel mee willen werken aan meer bekendheid van aseksualiteit.
Dus als iemand tips of ideeen heeft, ik help graag mee om dit wat bekender te laten worden.

Ik vind dat mensen moeten weten dat er niet 3 ( hetro/homo/bi) geaardheden bestaan, maar 4 en dat iedereen daar open en vrij in is om te kiezen wat je wilt zijn.
Namelijk datgene dat goed voelt voor jou.


Fricai

Citaat van: mimsel op augustus 17, 2012, 08:04:48 PM
Ik zou best wel mee willen werken aan meer bekendheid van aseksualiteit.
Dus als iemand tips of ideeen heeft, ik help graag mee om dit wat bekender te laten worden.

Ik vind dat mensen moeten weten dat er niet 3 ( hetro/homo/bi) geaardheden bestaan, maar 4 en dat iedereen daar open en vrij in is om te kiezen wat je wilt zijn.
Namelijk datgene dat goed voelt voor jou.

Yes!  :cheerleader: Nou, stay tuned. :)

Jovi_Hobbes

Citaat van: mimsel op augustus 17, 2012, 08:04:48 PM
Ik vind dat mensen moeten weten dat er niet 3 ( hetro/homo/bi) geaardheden bestaan, maar 4 en dat iedereen daar open en vrij in is om te kiezen wat je wilt zijn.
Namelijk datgene dat goed voelt voor jou.

Dit zou natuurlijk iets moeten zijn dat standaard wordt opgenomen in de lespakketten op de middelbare scholen, maar ja als je ziet hoe moeilijk het is geweest om verplichte les over homoseksualiteit op te laten nemen (pas sinds dit jaar!) dan ben ik bang dat het voor aseksualiteit een meerjarenplan wordt.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

AceVentura

Citeer
Dit zou natuurlijk iets moeten zijn dat standaard wordt opgenomen in de lespakketten op de middelbare scholen, maar ja als je ziet hoe moeilijk het is geweest om verplichte les over homoseksualiteit op te laten nemen (pas sinds dit jaar!) dan ben ik bang dat het voor aseksualiteit een meerjarenplan wordt.
Daarom is het ook eigenlijk jammer dat ze het specifiek over homoseksualiteit hebben ipv. iets algemeens als "seksuele diversiteit" ofzo, daar kan je alle vormen en varianten onder schuiven. Een school kan dan op basis van zijn eigen normen en waarden dat zo uitgebreid maken als ze zelf willen.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Jovi_Hobbes

Dat zou inderdaad beter zijn, maar het was waarschijnlijk al zo moeilijk om homoseksualiteit op het programma te krijgen dat de rest voor het gemak nog maar genegeerd wordt.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

mimsel

 :cheerleader: Ben het helemaal met jullie eens  :cheerleader:


SoulDragon

oohh is er tegenwoordig een les over homoseksualtiteit...wat goed hey.
Maar het zal inderdaad nog wel lang duren voordat ze dan aseksualiteit gaan doen...alhoewel ze nu natuurlijk wel al die brug zijn overgestoken.
Maar Mimsel heeft gelijk het moet bekender worden...zoals homo's en bi's iedereen heeft er wel van gehoord,
maar aseksualiteit...ik had er nog nooit van gehoord tot ik zelf ging googlen.
SoulDragon

* Yes knight, i long for dead, but also fear it.
- Why, aside your misery, what's to loose?
* My Soul.

AceVentura

Er is een proef geweest met lessen en die is goed bevallen. In de definitieve vorm is de les er nog niet maar die lijkt er wel te gaan komen:
http://nos.nl/artikel/402631-proef-homovoorlichting-populair.html
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler