Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Bekende Vlaming of Nederlander

Gestart door Ereinion, juni 19, 2010, 06:47:14 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ereinion

Wij kunnen wel van alles verzinnen, maar de kans dat het ons lukt om de media te halen is natuurlijk vrij klein. Dus misschien is er een aseksuele bekende Vlaming of Nederlander die ons hierbij kan helpen.

Maar om nou zo iemand een mail te sturen... 'Hallo, wij zijn van AVEN en we denken dat jij aseksueel bent. Nou bestaan wij binnenkort 5 jaar en misschien wil jij ons helpen om meer bekendheid....'

:schater:
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Ienepien


Ereinion

Ja, over hem hebben we het ook gehad.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

We wilden hem een taart aanbieden  :D
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ereinion

Ik weet eigenlijk niet meer waarom. Weet jij dat nog?

Ik denk trouwens dat wanneer je met een taart op het binnenhof gaat staan, je opgepakt wordt als taartgooier. En dat terwijl we het zo lief bedoelden.

We wilden ook bij De Wereld Draait Door een paarse taart aanbieden aan Marc Marie Huijbregts.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

Die taart voor Rutte was vanwege dat BNN programma waarin ze een 'first lady' voor hem willen gaan zoeken. We moeten hem gewoon in onze armen sluiten als aseksueel ofzo , dan houden ze wel op met dat gekoppel :D

Marc Marie wordt gewoon onze bekende Nederlander, alleen weet hij dat zelf nog niet  :D
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

pinky

Voor hem wil ik wel een taart bakken hoor (voor Marc Marie dan!). Weet iemand wat hij erg lekker vindt qua taartsmaakjes?

Jovi_Hobbes

Zullen we hem mailen om hem dat te vragen?

Hoi Marc Marie,

We zoeken een bekende Nederlander die ons kan helpen bij het creëren van wat meer bekendheid over aseksualiteit. Als je ons wilt helpen moet je even je favoriete taart laten weten, dan komen we die als dank bij je bezorgen  ;D
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

pinky

Heb jij zijn mailadres? Anders vraag ik het wel even aan wat bekenden in Hilversum. Wie weet heeft iemand zijn adres. En mailen maar!

Zonnekind

Het moet toch helemaal niet dat de bekende persoon zelf ook aseksueel is? Bekende mensen die arme kindjes in Afrika steunen zijn vaak verre van hetzelfde... ;)
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Jovi_Hobbes

Daar heb je gelijk in, maar het is wel handig om iemand te vinden die zich er enigszins in kan inleven.
Nou Pinky, wie houdt je tegen. Op zoek naar het mailadres dan maar  :D

Maar ehm, hoe zat dat nou ook alweer met Marc Marie. Heeft hij nou ooit gezegd dat hij aseksueel is? Of heeft hij er ooit gewoon een opmerking over gemaakt?
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

pinky

Geen idee. Misschien wel beide!

Oh ja, heb wat lijntjes uitgegooid om aan zijn mailadres te komen! Wie weet levert het iets op!

pinky

Ik heb twee mailadressen van twee bureau's waarbij Marc Marie is aangesloten. Maar ben nog altijd een poging aan het doen zijn rechtstreekse nummer/ mailadres te krijgen. Mocht dat lukken, dan is het natuurlijk wel van belang dat we hem echt voor een 'iets' uitnodigen en niet voor vage plannen, haha! Maar goed, dat zal wel duidelijk zijn!

Jovi_Hobbes

O, wauw. Dan moeten we echt even serieus gaan nadenken wat we dan van hem zouden willen.
Goed dat je zo veel moeite doet zeg  :klap:
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

NL

Je zou er ook aan kunnen denken om juist met een zeer seksuele BN'er of BV'er iets ludieks te doen. Hot Marijke uit België bijvoorbeeld. Iets in de trant van: Wat fijn dat jij zo van seks houdt dat je van je hobby je beroep hebt gemaakt. Maar er zijn ook flink wat mensen die qua seks heel anders in het leven staan.