Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Youtube

Gestart door Ereinion, juni 19, 2010, 06:45:26 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ereinion

Misschien moeten we een filmpje maken of een liedje opnemen en op Youtube zetten. Iemand goed bij stem?
Als je dit goed oppakt, kan Youtube je erg helpen bij bekendheid.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Zonnekind

Op "Rood" van Marco Borsato: Vandaag is paars...
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Jovi_Hobbes

Hihi, die is leuk bedacht. Alleen is het een verschrikkelijk moeilijk nummer en zitten we dan vast met auteursrechten enzo...  :(
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Zonnekind

En als we hem nu eens contacteren en vragen om daar een liedje op te maken en dat ook die dag te komen zingen, dan hebben we én een liedje en een bekende Nederlander die ook heel gekend is in België. :)
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Jovi_Hobbes

Dat zou nog eens een publiekstrekker zijn. Laten we Bebe inschakelen, die is al eens met hem op de foto geweest en is natuurlijk zijn grootste fan. Daar mag hij wel wat voor terugdoen.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Jovi_Hobbes

Er bestaat al een Asexual song. Niet om gemeen te zijn, maar heel mooi kan ik het niet vinden:

http://www.youtube.com/watch?v=kVcs2aFGPPA&feature=related
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ereinion

Citaat van: Zonnekind op juni 23, 2010, 07:50:39 PM
En als we hem nu eens contacteren en vragen om daar een liedje op te maken en dat ook die dag te komen zingen, dan hebben we én een liedje en een bekende Nederlander die ook heel gekend is in België. :)

Oh wat ernstig. Sorry dat we het over een bekende Nederlander hebben.  :-[ Weet er iemand nog een aseksuele Nerlandssprekende man of vrouw?
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

pinky

Behalve jullie? Neej. Tenzij één van jullie toevallig stiekem Marco Borsato is... :P

myra

Citaat van: Jovi_Hobbes op juni 23, 2010, 08:13:39 PM
Er bestaat al een Asexual song. Niet om gemeen te zijn, maar heel mooi kan ik het niet vinden:

http://www.youtube.com/watch?v=kVcs2aFGPPA&feature=related

hm, niet zo'n goeie zangeres...

NL

Zangeres? Mijn eerste gedachte was een zanger met een falset-stem...

Maar mooi? Nee! (Niet dat ik het beter kan overigens. ;D)

Milie

Liefde is het zand dat in de palm van je handen ligt.
Wees mild, wees zacht, wees open,
andere glipt het weg tussen je vingers....

Zonnekind

De korte reacties dat je in het filmpje hoorde van sexuele personen vond ik vrij degoutant. Die presentatrice vond zichzelf ongelooflijk grappig terwijl ze gewoon geen begrip toonde. Ik vind het wel een goed fimpje. Er staan er blijkbaar veel op. Dat is misschien een leuke manier voor mensen die het nog tegen vrienden of familie moeten zeggen: toon gewoon een fimpje :)
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.