Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Gemaskerd bal

Gestart door Ereinion, juni 19, 2010, 06:44:04 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ereinion

Dit spreekt voor zich. We wilden een groot feest organiseren waarbij ook de pers aanwezig is. Maar ja, niet iedereen wil vol in beeld, dus kwamen we op een gemaskerd bal.
Dit werkt natuurlijk alleen als er heel veel mensen komen en niet de gebruikelijke 5 personen bij een meet.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Ciara

Oeh, ik ben voor!!

Heb ik weer een excuus om mn maskers uit de vitrinekast te halen :)

pinky


Ereinion

We kunnen dit natuurlijk wel combineren met de conferentie.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

Gemaskerde conferentie! Met een leuk prijsje voor degene die het mooist verkleed is  :)
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

pinky


Hestia

Natuurlijk iets uit de merchandiselijn;)

Jovi_Hobbes

Een blind date  :schater:  Sorry,
* Jovi_Hobbes zet haar serieuze gezicht weer op

Inderdaad, wat Hestia zegt. Of natuurlijk een heerlijke  :cake:
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ereinion

Waar we trouwens wel voor op moeten passen is dat we onszelf niet voor gek zetten. Ik vind de gay-parade altijd heel dubbel. Ze willen geaccepteerd worden (in mijn ogen is dat laten zien dat ze niet verschillen van hetero's) en dan gaan ze zo gek doen. Zoiets moeten wij dus niet gaan doen.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

pinky


Sismo

Dat is eigenlijk juist waarom ik twijfel aan het effect van een gemaskerd bal. Hoe serieus worden we genomen als we niet herkenbaar zijn?
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Mannetje

Dan wordt het misschien net als de gay-parade; een soort van "aapies kijken". En dat trekt wel de aandacht.
Met normaal doen trek je niet zo gemakkelijk de aandacht.

Sismo

 :-\ Ik wil geen apie zijn hoor!
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

pinky


Ereinion

Citaat van: Sismo op juni 25, 2010, 08:12:24 PM
Dat is eigenlijk juist waarom ik twijfel aan het effect van een gemaskerd bal. Hoe serieus worden we genomen als we niet herkenbaar zijn?

Dubbel. Want als er camera-ploegen (ik denk positief  ;) ) bij zullen zijn, komen er bij een gewoon bal minder leden, want die willen niet herkenbaar in beeld. Als er geen camera-ploegen bijzijn, is het gewoon een feestje voor onszelf (ook leuk!) en maakt het niets uit hoe gek of normaal we doen.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.