Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Vakaaantie, waar gaan jullie heen??

Gestart door phoebe, juni 16, 2010, 04:04:23 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

petra1963

Fijne vacatie, Phoebe !

Ik ga de laatste week van juli een paar dagen naar mijn Italiaanse vrienden. Leuk ! En waarschijnlijk nog een paar dagen naar een vriendin in het zuiden van België..
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Ereinion

Ik hoop dat je dan dingen van je af kunt zetten.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

pinky

Wegens een gebrek aan financiele middelen en de hoge nood aan werk, werk ik dus de hele vakantie door. Maar over een week ga ik wel als vrijwilliger mee naar Engeland als begeleider van 4 mentaal beperkte mensen. Dat is mijn vakantie, hoewel ik denk dat het behoorlijk hard werken is, 4 volwassenen begeleiden. Maar goed, zo ga ik ook veel leuke plekjes van zuid-oost Engeland zien. Daarbij is het voor mij gratis! Jeeuhj!

Phoebe, hele fijne vakantie!

Sismo

Ga je als enige begeleider mee, of zijn er meer? Zuid-Engeland moet erg mooi zijn!
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

pinky

Er zijn er meerdere. Ik geloof dat er in totaal 22 mensen op vakantie gaan, dus er zullen iets van 6 begeleiders zijn, vermoed ik. Dat hoor ik binnenkort nog. Daarnaast hebben we ook nog een coordinator die meegaat. Nou ja, alles bij elkaar gaat wordt het vast een mooie reis! Ik ben erg benieuwd in ieder geval!

Sismo

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

pinky

Neej, met Tracks Travel! Ik ben mijn spullen al aan het pakken en heb vandaag een paar leuke items gekocht. Het enige wat ik nog mis zijn een paar fijne wandelgympen. Dus misschien dat ik toch donderdag nog ff moet gaan shoppen naar goede sneakers!

Mannetje

Hopelijk krijg je er dan geen blaren mee. Want als je ze nog moet inlopen is het risico daar groot op.

Ereinion

Een aanrader zijn ook echt goede wandelsokken.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

pinky

Ja, inderdaad! Nou ja, met mijn huidige schoenen heb ik een garantie op blaren, dus ik waag het er maar gewoon op! Die sokken komen ook wel goed! Ik ga echt naar de sportwinkel.

petra1963

Citaat van: Pinkeltje op juni 21, 2010, 11:31:18 PM
Wegens een gebrek aan financiele middelen en de hoge nood aan werk, werk ik dus de hele vakantie door. Maar over een week ga ik wel als vrijwilliger mee naar Engeland als begeleider van 4 mentaal beperkte mensen. Dat is mijn vakantie, hoewel ik denk dat het behoorlijk hard werken is, 4 volwassenen begeleiden. Maar goed, zo ga ik ook veel leuke plekjes van zuid-oost Engeland zien. Daarbij is het voor mij gratis! Jeeuhj!


Leuk ! Veel plezier !
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

pinky

Dank je! Ik heb er echt zin in nu ik mijn koffer langzaamaan aan het inpakken ben!

Sismo

Ik krijg ook al helemaal kriebels.... :D Nog even aftellen tot september..... ;D Ik heb een optie op de reis genomen, in de hoop dat er meer mensen alleen inschrijven (nu alleen één andere optie door een vrouw).
Alvast veel plezier, Pinky! Wanneer vertrek je?
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Jovi_Hobbes

Je moet dus mensen gaan ronselen.  ;)
Het zou wel heel jammer zijn als het uiteindelijk niet door kan gaan.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?