Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Vakaaantie, waar gaan jullie heen??

Gestart door phoebe, juni 16, 2010, 04:04:23 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

phoebe

Hoi,

N.a.v. dit onderwerp: http://asexuality.org/du/index.php?topic=2514.msg108572#msg108572

had Ereinion het over vakantieplannen.

Nou, ons plan is om a.s. zaterdag weg te gaan voor 14 dagen Duitsland met ons spik splinternieuwe 'rugzakje'. We gaan richting
Moezel, Trier, etc. Bier & wijn feesten, zimmer frei, duitsland bekijken. We zijn nog nooit in Europa op vakantie geweest
in de zomer, dus ik ben benieuwd :-).





En, ik ben natuurlijk ook heel benieuwd of jullie nog vakantieplannen hebben of van plan zijn als het weer omslaat(naar goed weer)
de nederlandsche bbq aan te steken?

Groet,
Phoebe


Ereinion

 :klap:

Het is toch goed weer? Beetje winderig, maar verder prima bbq-weer.

Ik heb geen vakantie-plannen. Mijn vriend heeft nu wel weer werk, maar dat is maar tijdelijk. Dus zijn we verstandig. Wel gaan we een weekendje naar Lisse, waar Castlefest wordt gehouden. Jammer genoeg heb ik steeds minder tijd om lekker van dat festival te genieten, want ik moet mijn boek promoten. Ook leuk hoor, dus ik klaag niet.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

Dat is natuurlijk een klein nadeel, maar aan de andere kant is zo'n festival altijd een goede plek voor de promotie.

Ik ben al op vakantie geweest (ook Duitsland overigens) dus ik werk de zomer gewoon door (zoals altijd).
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Hestia

Voor mij dit jaar geen vakantie. Ik ga de eerste drie weken van de zomervakantie namelijk een Masterclass Pathobiologie volgen in Nijmegen. Klinkt nogal saai, maar ik denk dat het heel interessant gaat zijn. En daarna ga ik lekker drie weken helemaal niets doen. Vind dat ik dat wel verdiend heb, aangezien ik dit jaar me toch iets teveel op de hals heb gehaald. Maar ja, dat merk je natuurlijk pas aan het einde van het jaar. Dus nu nog maar even drie weekjes doorbijten.

Jovi_Hobbes

Klinkt helemaal niet saai, juist erg interessant!
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Hestia

Ik heb er ook wel zin in, net vandaag een mail gekregen met het programma en dergelijk, dus nu begint het helemaal te kriebelen. Nu alleen nog hopen dat de andere mensen ook aardig zijn. Ik houd nooit zo van groepen met mensen die ik niet ken. Gelukkig zijn het maar 7 anderen, waarvan ik er 2 al ken, dus ik denk dat dat ook wel goed gaat komen.

phoebe

Citaat van: Ereinion op juni 16, 2010, 05:18:23 PM
:klap:

Het is toch goed weer? Beetje winderig, maar verder prima bbq-weer.
Het is zo wisselvallig de laatste tijd vind ik. A.s. weekend weer regen enzo :). Maar misschien valt het me nu meer op ofzo..

Citeer
Ik heb geen vakantie-plannen. Mijn vriend heeft nu wel weer werk, maar dat is maar tijdelijk. Dus zijn we verstandig. Wel gaan we een weekendje naar Lisse, waar Castlefest wordt gehouden. Jammer genoeg heb ik steeds minder tijd om lekker van dat festival te genieten, want ik moet mijn boek promoten. Ook leuk hoor, dus ik klaag niet.
Ik heb je site bekeken. Leuk zeg dat je boeken schrijft, en ook hoe het is begonnen.  :klap: Castlefest lijkt me echt leuk. Ik ben vroeger wel eens naar een openlucht museum geweest waar je kon zien hoe mensen in de middeleeuwen leefden. Hoe meel werd gemaakt enzo en hoe paarden werden gebruikt. Geen idee meer waar dat was eigenlijk.

Hoe promoot je dan een boek, behalve een site erover maken en mjsschien iets op wiki of op boeken forums zetten? Ik dacht dat dat juist de taak van de uitgever was?

Groet,
Phoebe.

Ereinion

Dat is het gedeeltelijk ook, maar het werkt het beste als je als schrijver ook veel doet. En ik vind dat ook leuk om te doen. Wat ik op Castlefest ga doen is achter de stand van mijn uitgever boeken signeren. Dat is natuurlijk iets dat de uitgever niet kan.  ;) Maar hij regelt dus wel de stand, eventueel vermelding in het programma-boekje, een plekje om af en toe wat voor te lezen. Dat soort dingen.
En mijn site is ook door mijn uitgever gemaakt.

Waarschijnlijk ben je naar het Archeon in Alphen aan de Rijn geweest. Kan dat?
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Ienepien

Leuk 'rugzakje' Phoebe. :D

En ik? Ik vier vakantie tussen vakantie-vierende mensen. ;D

Sismo

Mooi, je rugzak!! Zou ik ook wel eentje willen hebben!
Over mijn vakantie, ik denk er over om naar de Kleine Sunda-eilanden te gaan, Indonesië!
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

phoebe

Citaat van: Ereinion op juni 16, 2010, 09:31:34 PM
Dat is het gedeeltelijk ook, maar het werkt het beste als je als schrijver ook veel doet. En ik vind dat ook leuk om te doen. Wat ik op Castlefest ga doen is achter de stand van mijn uitgever boeken signeren. Dat is natuurlijk iets dat de uitgever niet kan.  ;) Maar hij regelt dus wel de stand, eventueel vermelding in het programma-boekje, een plekje om af en toe wat voor te lezen. Dat soort dingen.
En mijn site is ook door mijn uitgever gemaakt.

Waarschijnlijk ben je naar het Archeon in Alphen aan de Rijn geweest. Kan dat?
Het archeon! Dat issum!

Eigenlijk is het ook zo dat je als schrijver het succes van je eigen boek beïnvloedt. Ik bedoel, hoe actiever jij bent hoe meer 'exposure'. En het lijkt me echt leuk om te doen, je eigen boek signeren.

Wat een werk trouwens, op vakantie gaan. Allemaal dingen regelen, nog even de admin op orde, huis aan kant, hond naar de dokter, auto schoon, oh ja nog paracetamol kopen, kom je net terug realiseer je je dat je toch nog een paar dingen bent vergeten. Pff, ben er nu klaar mee en dus rijp voor vakantie  ;D

Ienepien, als je vakantie viert tussen vakantie vierende mensen dan vier je toch gewoon met z'n allen vakantie?  :D

En, zijn de Sunda eilanden nou de eilanden rechts van Lombok?? Flores enzo?? In ieder geval: Selamat jalan  8)

Ereinion

Citaat van: Sismo op juni 18, 2010, 11:34:10 AM
Mooi, je rugzak!! Zou ik ook wel eentje willen hebben!
Over mijn vakantie, ik denk er over om naar de Kleine Sunda-eilanden te gaan, Indonesië!

Klinkt goed! Ik ben jaloers.

Goede reis morgen, Phoebe!
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Mannetje

Mannetje pakt dit jaar groots uit en gaat 3 a 4x op vakantie  ;D

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Ienepien

Citaat van: phoebe op juni 18, 2010, 02:59:25 PM
Ienepien, als je vakantie viert tussen vakantie vierende mensen dan vier je toch gewoon met z'n allen vakantie?  :D

Citaat van: Mannetje op juni 18, 2010, 09:52:12 PM
Mannetje pakt dit jaar groots uit en gaat 3 a 4x op vakantie  ;D

Ergens voel ik me wel bevoorrecht zo tussen de vakantie-vierende mensen te wonen. Het geeft inderdaad wel een vakantiegevoel.
Nadeel is dat ik dan zelf dus NIET wegkan.
En ik stik van jaloersheid. :P