Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

HNPP (erfelijke drukneurpathie) als oorzaak asexualiteit

Gestart door phoebe, juni 12, 2010, 07:31:33 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ereinion

Oh super! Volgens mij ben je echt de aangewezen persoon! En het mag anoniem, dus.

Je krijgt alvast een  :visibility:
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

phoebe

Dank jullie wel! Ze heeft teruggemailed. Ze wilde meer weten, en heb daar net weer op gereageerd.
Ik ga wel a.s. zaterdag 14 dagen op vakantie, hoop dat dat geen probleem is.

Over HNPP. In 2008 is er een onderzoek naar gedaan vanuit het AMC. Aan dat onderzoek heb ik ook meegedaan. En daar kwamen gisteren de resultaten van binnen.
Het blijkt dat ik de ENIGE ben die op het gebied van asexualiteit problemen ervan ondervind. Ik ben dus gewoon ordinair asexueel en heeft helemaal nix met HNPP te maken  :D. Verder blijkt dat maar 13 (!) mensen in Nederland HNPP hebben. Dus ik acht de kans dat mensen echt iets hebben aan deze post ineens een stuk minder reeël....

Groet,
Phoebe

Ereinion

Dat maakt toch niet uit. Ook al is het maar één persoon.

Lekker, vakantie! Waar ga je naartoe?



(ik denk dat ik dit later ga afsplitsen, dus je mag ook meteen ergens anders op het forum een vakantie-topic aanmaken.)
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.


Jovi_Hobbes

Wat goed dat je besloten hebt mee te werken aan het artikel Phoebe  :klap:
En nu je aangaf dat je je hier twee jaar geleden hebt voorgesteld ben ik ook weer helemaal gelukkig, want je naam kwam me al bekend voor, vandaar dus  :D
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Mannetje


myra

bedankt om je ervaring te delen, Phoebe. Ze kan erg belangrijk zijn voor andere mensen die zich er mss in kennen...

Erg mooi dat je zo'n goede relatie hebt ook... ;)