Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

freut

Gestart door littlefanny, april 06, 2006, 09:08:18 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Rhapsody

Ze is best een invloedrijk persoon, daarom vind ik het ook fijn om te doen. Want op tv komen of een interview doen voor een blad vind ik nu nog wat te eng.  ;D Ik heb er echt veel respect en bewondering voor dat jij het wel gedaan hebt!  :klap: Hoe gaat zoiets eigenlijk?

Ereinion

Tja, dat verschilt. Ik heb mensen over de vloer gehad of interviews via de telefoon gedaan. Dat laatste vind ik wel wat minder, maar ik ben ook geen telefoonmens. Ook een keertje via de mail, dat is best prettig, want dan kun je goed nadenken over je antwoord. Voor de Yes heb ik zelf een foto opgestuurd, maar voor de Linda moest ik naar een studio in Amsterdam. Dat vond ik erg leuk om mee te maken, make-up en alles, dat ging heel professioneel. Ik heb ook een tv-interview gedaan samen met Chibi. Dat vond ik wel eng, maar als je er eenmaal zit valt het heel erg mee en vergeet je de camera's.
Heel vaak ben je ergens mee bezig en gaat het dan toch niet door. Dat is wel vervelend, omdat er dan wel tijd in zit. Ik heb een screening gedaan voor 'Je zal het maar hebben'. Hoewel ze het interessant vonden konden ze er geen programma mee vullen. Ook voor 'Jong' ben ik naar Hilversum geweest en samen met Stev zou ik meedoen aan een nieuw programma, maar ook dat ging op het laatste moment niet door. Zolang de journalist me met respect behandeld vind ik het prima, maar ik blijf een beetje een gevoel hebben van aapjes-kijken. Gelukkig komen er na zoiets altijd positieve reacties en nieuwe leden die door dergelijke dingen op het forum terecht komen. En daar doe ik het voor.
Als ik dit zo neerschrijf heb ik best wel veel gedaan, daarom wil ik het ook niet meer. Gelukkig hebben we hier meer mensen die meedoen aan dit soort dingen.


Maar de interviews voor mijn boek zijn natuurlijk het leukst, want dat is een passie van me!  ;D

Was dat een beetje een antwoord op je vraag?
Het voordeel van dit soort dingen is dat je de journalist nooit meer ziet. Jij ziet je lerares nog heel vaak, dus eigenlijk vind ik dat jij je veel meer bloot geeft.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Rhapsody

#122
Jazeker, een heel goed antwoord! ;D

Wow, dat voor de Linda is ook te gek, een enorm populair tijdschrift ook, dat nummer ga ik zeker kopen, als het in de winkels ligt dan vertel je het wel he? Televisie vind ik al helemaal knap, mijn vader komt soms ook op televisie (vooral in Friesland) en dan snap ik niet hoe hij het zo relaxed kan doen. Wel fijn dat je de camera's dan uiteindelijk vergeet. Dat aapjes kijken gevoel kan ik me erg goed voorstellen, maar meestal is het niet zo erg als je denkt denk ik. Mijn moeder en ik keken gister een programma over een man die zich heeft om laten bouwen tot vrouw, een verschrikkelijk verleden heeft ze gehad en vertelde alles over haar jeugd en haar relatie met d'r moeder (die haar nooit meer wilde zien). Ze ging ook voor de camera zingen en eigenlijk was het heel grappig, maar op hetzelfde moment denk je bij jezelf 'Het is echt goed dat dit wordt uitgezonden.'. Prachtige televisie vind ik dat, dan is het wel een goed medium want het bereikt een groot publiek. Ik zou ook wel mijn steentje bij willen dragen, maar vind zoiets toch nog te eng, hopelijk dat ik het later wel durf. Door te praten met mijn lerares probeer ik iets te doen zoals jij dat ook hebt gedaan.

Dat kan ik goed begrijpen. :D Ik vind het ook leuker om te praten over mijn werk dan mijn seksualiteit. ;)

Ienepien

Citaat van: Rhapsody op december 11, 2008, 11:31:13 AM
'Je kan mijn G-spot nog niet eens met een map vinden.' ;D

Of met een Tomtom? ;D

Ereinion

Haha, dat in de Linda is al lang geleden. Op dit moment kom ik nergens meer met mijn kop in.

Hier in ieder geval de link naar het artikel:
http://asexuality.org/du/index.php?topic=1336.0
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Rhapsody

Citaat van: Ienepien op december 11, 2008, 02:03:50 PM
Citaat van: Rhapsody op december 11, 2008, 11:31:13 AM
'Je kan mijn G-spot nog niet eens met een map vinden.' ;D

Of met een Tomtom? ;D

Das wel moderner ja.  :D

Dat doet me denken aan een sketch van KoefNoen:
http://www.youtube.com/watch?v=HxR90aIBp5Q



Ienepien

 :rollol: :rollol: :rollol:

Die is écht leuk. :rollol:

Ik had hem nog nooit gezien, maar ik moet er nóg om lachen. :rollol:

Rhapsody

 :klap:

KoefNoen is sowieso altijd fantastisch (vind ik). ;D

Zonnekind

Heb je ondertussen het gesprek al gehad?
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Rhapsody

Leuk dat je het vraagt.  :)

Ja, een paar weken terug, het ging erg goed. Ze was erg begripvol, ik had ook voor haar een soort reader gemaakt in Word over aseksualiteit. Met allerlei theses en anti-these, en persoonlijke ervaringen van mensen op het forum.

Zonnekind

Tof! Ben blij voor jou dat het zo goed is verlopen.
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Ienepien

Citaat van: Rhapsody op januari 27, 2009, 03:22:51 PM
Leuk dat je het vraagt.  :)

Ja, een paar weken terug, het ging erg goed. Ze was erg begripvol, ik had ook voor haar een soort reader gemaakt in Word over aseksualiteit. Met allerlei theses en anti-these, en persoonlijke ervaringen van mensen op het forum.

Dus ze plukt hier zomaar wat ervaringen vanaf? :o
Welke, van wie? :o

Rhapsody

Nee ik heb hier dingen vandaan geplukt. ;D

Ik had een kopje gemaakt van aseksuelen die wel seks hebben gehad bijvoorbeeld en wat ze er van vonden. Of mogelijke oorzaken van aseksualiteit en tegen argumenten. Ik heb er erg lang over gedaan, maar vond het zo leuk om te doen. Ik wou d'r graag goed informeren en een duidelijk beeld scheppen over aseksualiteit.

Ienepien

O, dan is het goed. Ik dacht, dat zíj dat had gedaan. Verkeerd gelezen. ;D

Ereinion

Fijn dat het zo goed is gegaan! Komt er nu nog iets van een vervolg op?
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.