AVEN - Aseksueel Voorlichtings- en Educatie Netwerk
Augustus 28, 2014, 03:21:55                
*
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws: Welkom om dit forum. De administrators Jovi_Hobbes, AceVentura en Fricai helpen u graag!

FAQ   Startpagina   Omlaag  Help  Zoek  Inloggen Registreren  
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: 1 ... 5 6 [7] 8 Omlaag Print
Auteur Topic: Bekrompen reacties voor gevorderden.  (gelezen 15914 keer)
Jovi_Hobbes
Administrator
AVEN Squatter

The name is Hobbes, Jovi Hobbes

« Antwoord #90 Gepost op: December 01, 2011, 09:51:28 »

Gelukkig maar!

Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?
Ereinion
Administrator
Avengelical Prophet

'Kim' by David Spacil

« Antwoord #91 Gepost op: December 02, 2011, 11:02:50 »

Clapping

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.
FlowerPower
Gast
« Antwoord #92 Gepost op: December 11, 2011, 10:14:12 »

Het lijkt net of ik hier de enige ben die echt last heeft van deze bekrompen reacties...
Net op de badminton ging het er weer over...'hoe is't in de liefde'
Waarop in antwoord: goed zeker, geen nieuws is goed nieuws he. (rare blik van de anderen)
Ik: ik heb daar geen tijd voor, en ik wil daar ook geen tijd voor maken.
Zegt een van die vrouwen tegen mij: Awel dan verdien je geen man!

Ik heb maar wijselijk gezwegen want anders had ik dingen gezegd waar ik later spijt van zou hebben.
Dutchamoeba
A-gent

Amoeba for life!

« Antwoord #93 Gepost op: December 12, 2011, 12:47:16 »

Jij bent echt niet de enige; ik weet er ook alles van, en als ik op verschillende fora lees kan ik ook niet anders dan de conclusie trekken dat er echt wel meer mensen last van hebben. Het hangt er alleen heel erg van af met wie je omgaat; de 1 is veel bekrompener dan de ander, en sommige mensen zijn helemaal niet bekrompen. Wij verkeren blijkbaar net iets vaker in conservatieve kringen...
Ereinion
Administrator
Avengelical Prophet

'Kim' by David Spacil

« Antwoord #94 Gepost op: December 13, 2011, 11:50:15 »

Maar het ligt er ook aan hoe je zelf reageert of een reactie opvat. Ik zie in dit voorbeeld niet zoveel kwaads. Oké, verdienen is misschien wat heftig, maar eigenlijk zeg je zelf al dat je geen relatie wilt.

Maar misschien ben ik raar?

Dutchamoeba
A-gent

Amoeba for life!

« Antwoord #95 Gepost op: December 13, 2011, 12:48:33 »

Nee hoor, dat ben je niet! Het is inderdaad ook zo dat je eigen manier van reageren invloed kan hebben, maar dat neemt niet weg dat er altijd nog de kans bestaat dat je te maken krijgt met mensen die niet voor rede vatbaar zijn, helaas...
FlowerPower
Gast
« Antwoord #96 Gepost op: December 13, 2011, 01:10:39 »

Mss heb ik zelf ook wat raar gereageerd, maar ben het ook zo beu dat telkens dezelfde mensen hierover blijven doordrammen, terwijl ik volgens mij vanaf de 1ste keer heel duidelijk ben geweest dat ik geen relatie wil!
Dutchamoeba
A-gent

Amoeba for life!

« Antwoord #97 Gepost op: December 13, 2011, 01:25:39 »

Dat kan ik mij ook heel goed voorstellen...
Ereinion
Administrator
Avengelical Prophet

'Kim' by David Spacil

« Antwoord #98 Gepost op: December 13, 2011, 01:53:13 »

Ik ook.

Nee hoor, dat ben je niet! Het is inderdaad ook zo dat je eigen manier van reageren invloed kan hebben, maar dat neemt niet weg dat er altijd nog de kans bestaat dat je te maken krijgt met mensen die niet voor rede vatbaar zijn, helaas...

Dat is helaas waar.

Catnip
Member
*

« Antwoord #99 Gepost op: Oktober 31, 2012, 01:38:58 »

Dit topic is dan wel heel oud maar ik vond het nutteloos om een nieuw, precies hetzelfde topic aan te maken Tongue dus dan maar een flinke kick!

Ik vertelde gisteren aan mijn beste vriend dat ik (via asexualitic) contact had met een leuke jongen. Zijn eerste reactie: 'maar die heeft een piemel!' ...  Shocked WTF? Ik wist niet eens wat ik er op moest zeggen, nu nog niet. Hij was ook oprecht verbaasd dat ik iemand met een piemel leuk kan vinden. Want als iemand een piemel heeft, moet ik daar natuurlijk aan zitten, en hij weet dat ik dat niet wil. Wat moet ik dan?! Zodra ik een relatie heb maar eisen van iemand dat hij zijn penis laat verwijderen? Alsof relaties draaien om piemels en vagina's... *zucht*
FlowerPower
Gast
« Antwoord #100 Gepost op: Oktober 31, 2012, 08:33:19 »

Dit topic is dan wel heel oud maar ik vond het nutteloos om een nieuw, precies hetzelfde topic aan te maken Tongue dus dan maar een flinke kick!

Ik vertelde gisteren aan mijn beste vriend dat ik (via asexualitic) contact had met een leuke jongen. Zijn eerste reactie: 'maar die heeft een piemel!' ...  Shocked WTF? Ik wist niet eens wat ik er op moest zeggen, nu nog niet. Hij was ook oprecht verbaasd dat ik iemand met een piemel leuk kan vinden. Want als iemand een piemel heeft, moet ik daar natuurlijk aan zitten, en hij weet dat ik dat niet wil. Wat moet ik dan?! Zodra ik een relatie heb maar eisen van iemand dat hij zijn penis laat verwijderen? Alsof relaties draaien om piemels en vagina's... *zucht*

Whahaha  schater Sorry maar dit vind ik de domste reactie ooit!
Als je die kerel leert kennen via asexualitic wil hij waarschijnlijk niet eens dat je aan zijn piemel zit  Wink

En daarbij, als je een vrouw had leren kennen, dan had ze een vagina gehad...
Jinny
Amoeba
*

« Antwoord #101 Gepost op: Oktober 31, 2012, 09:25:47 »

Whahaha  schater Sorry maar dit vind ik de domste reactie ooit!
Als je die kerel leert kennen via asexualitic wil hij waarschijnlijk niet eens dat je aan zijn piemel zit  Wink

En daarbij, als je een vrouw had leren kennen, dan had ze een vagina gehad...
Daar ik iets met vrouwen heb, had ik geen probleem mee gehad, piemels daarintegen......  Grin
Fricai
Administrator
Aeros Incarnate

My Way

« Antwoord #102 Gepost op: November 01, 2012, 01:47:25 »

Hoe is het hebben van geslachtsdelen een probleem, uberhaupt? schater

"Back boobs... The visual stimulation of missionary meets the emotional detachment of doggy style. Patent pending."
"If if and buts were candy and nuts, we'd all have a merry christmas."
Jinny
Amoeba
*

« Antwoord #103 Gepost op: November 01, 2012, 09:38:40 »

Geen, alleen daar ik wel seksueel ben vind ik het heerlijke speeltjes.
_dystopian_
Amoeba Colony
*

« Antwoord #104 Gepost op: November 03, 2012, 03:49:09 »

Meest bekrompen reactie was van een meisje dat zei:
- "nee, nee alle mannen zijn hetzelfde en die hebben allemaal nood"...
Ik reageerde daarop:
+ "Ook al is 't maatschappelijke beeld misschien dat mannen veel meer nood hebben als vrouwen, in de realiteit is je seksuele drift volgens mij normaal verdeeld en gelijk voor zowel man als vrouw. Dus je hebt mannen en vrouwen die super hoge seksuele drift hebben, je hebt normale die af en toe en je hebt er die geen hebben. Zowel bij mannen als vrouwen"
- "Nee, nee mannen denken maar aan 1 ding...!"
Pagina's: 1 ... 5 6 [7] 8 Omhoog Print 
« vorige volgende »
Ga naar: