Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Bekrompen reacties voor gevorderden.

Gestart door theruudstar, februari 28, 2006, 05:47:15 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

FlowerPower

Had deze week ook nog zoiets frustrerend. Deze zomer had ik het verteld tegen een vriend van mij, waarvan ik een heel goede reactie kreeg. Paar dagen later wilde hij mij al spreken. Ging het dus daarover, hij begreep het allemaal niet zo goed. Dus ik alles nog eens uitgelegd enzo.

2 dagen geleden het volgende:
Hij: hoe is het in de liefde?
Ik: Goed he, er is niemand!
Hij: Waarom is dat goed?
Ik: Omdat ik geen relatie wil, ik sta er niet voor open!
Hij: Moet je wel eens doen, wie weet kom je iemand speciaal tegen.
Ik: Ik wil niemand speciaal tegenkomen!

Ja en toen zweeg hij alweer. Dan denk ik: komaan seg heb dat vorige week ook al gezegd!!! Frustrerend hoor!

SoulDragon

hah, typische blok voor de kop.
kwartje erin...kwartje eruit om het zo maar te zeggen.
SoulDragon

* Yes knight, i long for dead, but also fear it.
- Why, aside your misery, what's to loose?
* My Soul.

jojo2003

Citaat van: FlowerPower op november 03, 2012, 11:00:33 PM
Had deze week ook nog zoiets frustrerend. Deze zomer had ik het verteld tegen een vriend van mij, waarvan ik een heel goede reactie kreeg. Paar dagen later wilde hij mij al spreken. Ging het dus daarover, hij begreep het allemaal niet zo goed. Dus ik alles nog eens uitgelegd enzo.

2 dagen geleden het volgende:
Hij: hoe is het in de liefde?
Ik: Goed he, er is niemand!
Hij: Waarom is dat goed?
Ik: Omdat ik geen relatie wil, ik sta er niet voor open!
Hij: Moet je wel eens doen, wie weet kom je iemand speciaal tegen.
Ik: Ik wil niemand speciaal tegenkomen!

Ja en toen zweeg hij alweer. Dan denk ik: komaan seg heb dat vorige week ook al gezegd!!! Frustrerend hoor!

Misschien moet je deze vriend even aangeven dat je de hele tijd hele speciale mensen tegenkomt. En dat dat ook kan als je niet openstaat voor een relatie.
Ik kom bijna elke dag wel speciale mensen tegen, maar dat wil nog niet zeggen dat ik een relatie met ze wil  ::).... Sommige mensen willen het gewoon niet begrijpen.

Catnip

Ik snap sowieso niet waarom het voor de meeste mensen zo belangrijk is om een relatie te hebben. Ik kan prima functioneren in mijn eentje :P

Ik had laatst ook weer een 'leuke' reactie. Iemand vroeg me het volgende: 'Maar hoe heb je dan seks?' Of hij begreep het gewoon echt niet, of hij dacht dat ik met aseksueel bedoelde dat ik geen geslachtsdelen heb of zo :D Ik heb gewoon gezegd 'niet', en ben er verder niet op ingegaan.

_dystopian_

Citaat van: FlowerPower op november 03, 2012, 11:00:33 PM
Had deze week ook nog zoiets frustrerend. Deze zomer had ik het verteld tegen een vriend van mij, waarvan ik een heel goede reactie kreeg. Paar dagen later wilde hij mij al spreken. Ging het dus daarover, hij begreep het allemaal niet zo goed. Dus ik alles nog eens uitgelegd enzo.

2 dagen geleden het volgende:
Hij: hoe is het in de liefde?
Ik: Goed he, er is niemand!
Hij: Waarom is dat goed?
Ik: Omdat ik geen relatie wil, ik sta er niet voor open!
Hij: Moet je wel eens doen, wie weet kom je iemand speciaal tegen.
Ik: Ik wil niemand speciaal tegenkomen!

Ja en toen zweeg hij alweer. Dan denk ik: komaan seg heb dat vorige week ook al gezegd!!! Frustrerend hoor!

Mijn reactie op de vraag "en waarom heb je niemand op het oog of en is er dan geen enkel meisje dat je wilt?" is meestal;
"nee, zie ik heb geen nood die nood aan affectie om met iemand die ik niet de juiste vind iets te proberen. Ik wacht gewoon tot ik de juiste tegenkom, zolang dat niet gebeurt zal ik vrijgezel blijven!"

Maantje

Ppffffffff mil! Jaar! De! Ben weer zo kwaad op mezelf. Dan denk ik: maak toch een einde aan deze relatie. Je bent allesbehalve gelukkig. En hij hou dus echt wel geen rekening met je. Hoe kan je dan bij hem blijven wonen? Waarom doe je jezelf dit aan? Het word tyd dat je eens eindelijk in je leven ook eens aan je zelf ga denken!  Geef jezelf  rust, waarom doe ik dit niet??? Waarom?????waarom?????????????????????? Omdat ik MAG IK VLOEKEN? Hem nog altyd graag zie en van hem hou rrrrrrrrraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhh :banghead: :banghead: :banghead: :banghead: :banghead: :78: :78:(dit lucht op, sorry voor dit..)

Jovi_Hobbes

Als het oplucht hoef je geen sorry te zeggen!
Klinkt wel alsof je in een lastige situatie zit. Hopelijk helpt het forum je om dingen op een rijtje te zetten en wie weet je vriend duidelijk te maken wat er in jou speelt.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Maantje

Hey jovi
En dankje wel. Ik zit idd in een lastige situatie . Het hele verhaal is veel te lang om uit te leggen  ::)
Maar ik vind hier steun, ook door de verhalen te lezen. En  aan wie kan je nu beter raad vragen dan aan mensen die in hetzelfde schuitje zitten?
Ik probeer vaak met mijn vriend te praten, maar hij lijkt zich voor zulke gesprekken af te sluiten. Zo word het moeilijk om het op te lossen ::)

myra

hey Maantje (mooi nieuwe nickname),

spijtig te horen dat je in zo'n moeilijke situatie zit en dat je vriend geen rekening houdt met je gevoelens...uit ervaring weet ik ook dat aseksueel zijn moeilijk te begrijpen voor een seksuele partner, ook al leg je het nog zo duidelijk uit...of laat je ze deze website lezen... sterkte!

Maantje

Hoi Myra,
Ja ik voel me dikwijls best eenzaam hoor. Weet niet zo goed wat ik er mee aan moet. Je blijft er tenslotte toch mee zitten...
Het is niet makkelijk hee.. Dankjewel hoor myra

Freakshow

"Ben je toevallig ooit misbruikt door een man?" Tuuuuuuurlijk, want iedere aseksuele feminist haat mannen, omdat ze een slechte ervaring heeft gehad. :banghead:
Nee! Als aseksuele vrouw met een aardig intellect zie je gewoon makkelijker hoe bepaalde machtsstructuren onderdrukking opleveren!
Wanneer het persoonlijke het politieke is, zal het seksuele het militante zijn.

Maantje

Hoi freakshow
Ik ben enkele keren aangerand geweest en in een andere relatie kon het er gewelddadig aan toe gaan. Maar heeft met deze relatie helemaal niets te maken. Anders was mijn partner geen 5 jaar bij me gebleven. Mijn partner is best wel lief. Maar ik lig al van in mijn 10 nerjaren met mezelf in de knoop. Hoop door dit forum er eindelijk eens uit te komen.. ::)

Freakshow

Citaat van: Maantje op december 27, 2013, 07:39:16 PM
Hoi freakshow
Ik ben enkele keren aangerand geweest en in een andere relatie kon het er gewelddadig aan toe gaan. Maar heeft met deze relatie helemaal niets te maken. Anders was mijn partner geen 5 jaar bij me gebleven. Mijn partner is best wel lief. Maar ik lig al van in mijn 10 nerjaren met mezelf in de knoop. Hoop door dit forum er eindelijk eens uit te komen.. ::)

Nja, dat is het punt niet. Het punt is dat seksueel misbruik behandelen als de "oorzaak" van aseksualiteit en van feminisme best wel... ja, een grof vooroordeel is.
Wij gaan toch ook niet vragen aan mensen die VVD stemmen of ze "toevallig ooit een herseninfarct gehad hebben"? Of aan mensen met grote borsten of ze "toevallig te weinig aandacht gehad hebbn als kind"?
Vervelend dat je dat moest meemaken trouwens. :( het gebeurd veel te vaak, huiselijk geweld, aanranding en verkrachting.
Wanneer het persoonlijke het politieke is, zal het seksuele het militante zijn.