NEWxRELIGION
Amoeba Colony

Leeftijd is een getal , geen verstandelijk niveau
|
 |
« Antwoord #180 Gepost op: December 17, 2011, 11:06:39 » |
|
|
|
|
|
|
|
Het mooiste schuilt in de poging . ~Rani
|
|
|
Uffie
Amoeba Colony

pokerfACE
|
 |
« Antwoord #181 Gepost op: Maart 08, 2012, 10:06:27 » |
|
Je kunt ook vaak in winkels waar ze mineralen/(half)edelstenen verkopen betaalbare zwarte ringen van hematiet kopen. Kraal en mineraal in de Boogaard in Rijswijk heeft ze bijvoorbeeld, ik denk dat de Kraal en mineraal in de Appelstraat in Den Haag ze dan ook wel verkoopt. http://www.dekraalenmineraal.nl/beginpagina.phpHet Chinese winkeltje aan het einde van de Boulevard in Scheveningen verkoopt ze volgens mij ook, maar ik weet het niet helemaal zeker. Er zit nu een nieuwe eigenaar in. Dit weekend is er trouwens een mineralenbeur in de Evenementenhal in Rijswijk, daar kun je helemaal je slag slaan! http://rijswijk.internationalemineralenbeurs.nl/Voor degenen die creatief aan de gang willen gaan, het is ook leuk om een armbandje in AVEN kleuren te maken. Laat je dan wel even in de winkel adviseren over hoeveel stenen je nodig hebt, anders zit je met teveel of te weinig. Zelf heb ik mijn licht opgestoken bij Todokunst in Landgraaf. http://www.todokunst.nl/
|
|
|
|
|
|
Is there any escape - A guy called Gerald
|
|
|
Dutchamoeba
A-gent

Amoeba for life!
|
 |
« Antwoord #182 Gepost op: Maart 08, 2012, 11:25:14 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Uffie
Amoeba Colony

pokerfACE
|
 |
« Antwoord #183 Gepost op: Maart 09, 2012, 10:20:05 » |
|
@Dutchamoeba, dank je! 
|
|
|
|
|
|
Is there any escape - A guy called Gerald
|
|
|
FlowerPower
Asexy A-postle

|
 |
« Antwoord #184 Gepost op: Maart 09, 2012, 10:51:50 » |
|
Ja is wel mooi idd 
|
|
|
|
|
|
Don't regret anything you do, cause in the end it makes you who you are...
|
|
|
|
|
eefje
Member

|
 |
« Antwoord #186 Gepost op: Maart 10, 2012, 12:08:55 » |
|
Heel leuk armband je Bij die handwarmers zijn ze wel erg fanatiek  .
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Fricai
Administrator
A-gent

My Way
|
 |
« Antwoord #187 Gepost op: Maart 10, 2012, 03:41:09 » |
|
Ik wil nog een keer een vlag.. ik vind vlaggen nice.  Maar kost nogal wat als je er maar 1 bestelt..
|
|
|
|
|
|
"Back boobs... The visual stimulation of missionary meets the emotional detachment of doggy style. Patent pending." "If if and buts were candy and nuts, we'd all have a merry christmas."
|
|
|
Fricai
Administrator
A-gent

My Way
|
 |
« Antwoord #188 Gepost op: Augustus 18, 2012, 03:28:34 » |
|
Ghe, ik word hier al 'that guy with the "asexuals {something}" t-shirt', blijkbaar. 
|
|
|
|
|
|
"Back boobs... The visual stimulation of missionary meets the emotional detachment of doggy style. Patent pending." "If if and buts were candy and nuts, we'd all have a merry christmas."
|
|
|
Jovi_Hobbes
Administrator
AVEN Squatter

The name is Hobbes, Jovi Hobbes
|
 |
« Antwoord #189 Gepost op: Augustus 18, 2012, 11:38:03 » |
|
 de boodschap blijft hangen
|
|
|
|
|
|
Is there anybody out there, just like everybody out there? Just one somebody out there, just like me?
|
|
|
AceVentura
Administrator
A-gent

Alrighty then!
|
 |
« Antwoord #190 Gepost op: Augustus 18, 2012, 01:24:52 » |
|
 Teksten op tshirts werken sowieso goed. Ik heb zelf ook veel tshirts met "rare" teksten (niet gerelateerd aan aseksualiteit), en ze blijven er echt naar kijken. Als ik eens een "normaal" tshirt aan heb krijg ik commentaar 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Fricai
Administrator
A-gent

My Way
|
 |
« Antwoord #191 Gepost op: Augustus 19, 2012, 05:22:02 » |
|
Je krijgt er snel aanspraak mee idd. xD Ik heb er ook een aantal en mensen moeten het altijd lezen. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
SoulDragon
Asexy

The dragon with a split personality
|
 |
« Antwoord #192 Gepost op: Augustus 23, 2012, 07:45:13 » |
|
oohh dit vind ik helemaal geweldig! Ik ben al bezig met een zwarte ring te bestellen...voor maar €4,- Op marktplaats effe zoeken op: Zwarte agaat ring, 5mm breed, diverse maten. Moet ik wel één van mijn draken ringen af laten, maar dat is het wel waard, en er zijn er nog 5 over aan mijn handen.
Ik was zelf eerder wel al aan het denken aan patches van het AVEN logo, iemand die al ergens gevonden? Ik heb namelijk zo'n spijkerjasje met patches voor op concerten, en op mijn zomerjas zou er ook wel een kunnen.
|
|
|
|
|
|
SoulDragon
* Yes knight, i long for dead, but also fear it. - Why, aside your misery, what's to loose? * My Soul.
|
|
|
Fricai
Administrator
A-gent

My Way
|
 |
« Antwoord #193 Gepost op: Augustus 24, 2012, 01:21:12 » |
|
Nooit tegen gekomen, denk niet dat het ergens aangeboden wordt. Misschien kun je er zelf een fabriceren met wat verven of losse stukjes aan elkaar naaien?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
SoulDragon
Asexy

The dragon with a split personality
|
 |
« Antwoord #194 Gepost op: Augustus 24, 2012, 09:10:31 » |
|
omg OMG ik heb het gevonden, de oplossing voor alle ringen: http://www.spullenweb.nl/Ze hebben alles! van zwart en paars tot regenboog kleur! Dan moet je nog kiezen welk materiaal en hoe breed...ze hebben honderden ringen! Alles voor maar een paar euro en het is nog voor een goed doel ook! Wat wil een mens nog meer  Jammer dat er nog geen patches zijn, ik zal eens kijken of je ze kunt laten maken, en hoeveel dat zou kosten. btw, dat van het opmeten met een ijzerdraadje, brilliant plan  Toevallig dat de ring die ik om mijn rechter middel vinger draag nu net voor reparatie is.
|
|
|
|
|
|
SoulDragon
* Yes knight, i long for dead, but also fear it. - Why, aside your misery, what's to loose? * My Soul.
|
|
|
|