Fricai
Administrator
A-gent

My Way
|
 |
« Gepost op: November 07, 2009, 07:48:49 » |
|
Hoihoi mede NL-Aven'ers.
Ik herinnerde me ineens dat ik op het Engelstalige forum had gelezen dat een hoop mensen een zwarte ring droegen, als symbool voor hun aseksualiteit. Ben benieuwd, zijn er hier ook mensen die dat, of een ander symbool bij zich dragen?
Het idee intrigeert me wel, maar als je niet als een groep hebt afgesproken slaat 't natuurlijk nergens op. Ben benieuwd?
|
|
|
|
|
|
"Back boobs... The visual stimulation of missionary meets the emotional detachment of doggy style. Patent pending." "If if and buts were candy and nuts, we'd all have a merry christmas."
|
|
|
myra
Administrator
The Atrix Has You

love is friendship set on fire...
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: November 07, 2009, 08:30:39 » |
|
mss kunnen we wel om elkaar te herkennen bij de meeting een AVEN symbooltje dragen. Is gemakkelijk zelf te maken... 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Fricai
Administrator
A-gent

My Way
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: November 07, 2009, 08:40:29 » |
|
Ik kan het wel een shirt laten drukken, maar dat schiet niet zo op in de winter 
|
|
|
|
|
|
"Back boobs... The visual stimulation of missionary meets the emotional detachment of doggy style. Patent pending." "If if and buts were candy and nuts, we'd all have a merry christmas."
|
|
|
|
Ienepien
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: November 07, 2009, 10:38:14 » |
|
Ik kom liever incognito. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Milie
Amoeba

|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: November 07, 2009, 11:23:56 » |
|
|
|
|
|
|
|
Go with the flow, but make sure you know how to swim...
|
|
|
Fricai
Administrator
A-gent

My Way
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: November 08, 2009, 05:01:45 » |
|
Ik had het niet zozeer over bijeenkomsten, dat is sowieso niet zo moeilijk... maar iets algemeen wat je altijd hebt. Maar dat is blijkbaar niet bekend bij de NL crew? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
myra
Administrator
The Atrix Has You

|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: November 08, 2009, 08:48:05 » |
|
Ik vind een ring wel een goed idee...Zodat aseksuelen elkaar kunnen herkennen...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Milie
Amoeba

|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: November 08, 2009, 10:15:28 » |
|
Die ring lijkt me idd geen slecht idee. Zo herken je elkaar onderling 
|
|
|
|
|
|
Go with the flow, but make sure you know how to swim...
|
|
|
|
Mannetje
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: November 08, 2009, 01:09:58 » |
|
Zouden jullie dat echt willen. Een ring dragen met een bepaald logo/teken erop. En deze dan ook echt dragen als je wat gaan ondernemen?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Brummetje
Gast
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: November 08, 2009, 01:22:03 » |
|
Moet ik ff een zwarte ring kopen, want die heb ik niet. Maar een ring is toch helemaal niet goed zichtbaar aan een hand??
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ienepien
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: November 08, 2009, 01:22:53 » |
|
Je zou hem dan gewoon altijd moeten dragen. Net zoals sommige mensen een kettinkje met een kruisje, ofzo. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sismo
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: November 08, 2009, 04:52:41 » |
|
Hmm....ik geloof niet dat ik zoiets zou dragen. Ik ben gewoon mezelf, ik zou het ervaren als een stempel.
|
|
|
|
|
|
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-
|
|
|
Jovi_Hobbes
Administrator
AVEN Squatter

The name is Hobbes, Jovi Hobbes
|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: November 08, 2009, 04:59:00 » |
|
Ik zou dan liever iets van een ketting dragen ofzo. Ringen en ik gaan heel slecht samen, weer een goede reden om niet te trouwen  Ik snap overigens wel een beetje wat jij zegt Sismo.
|
|
|
|
|
|
Is there anybody out there, just like everybody out there? Just one somebody out there, just like me?
|
|
|
myra
Administrator
The Atrix Has You

|
 |
« Antwoord #14 Gepost op: November 08, 2009, 11:43:25 » |
|
Ik moet toegeven dat ik hem ook niet altijd zou dragen...meer op een bijeenkomst...Ik vergeet sowieso al zo vaak juweeltjes te dragen... 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|