Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Aaargh!

Gestart door Fricai, oktober 04, 2009, 10:48:35 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Sismo

Aaargh! Ik probeer gitaar te leren spelen, maar mijn vingers zijn echt te kort om die akkoorden te spelen!  :geezer:
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Jovi_Hobbes

Gewoon volhouden en zorgen dat je duim midden op de achterkant van de hals staat, dan heb meer reikwijdte met je vingers. Als je heb helemaal om de hals vouwt kunnen je vingers veel moeilijker bij de snaren komen.

Ben je een leuk liedje aan het oefenen?
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ienepien

Ik denk van Jingle Bells. ;D

Sismo

Ik kan al "Advokaatje" spelen  ;D (ik kan nog geen noot lezen...)
Dat van die duim is een goeie tip!
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Jovi_Hobbes

Het is heel nuttig om dat te weten. In mijn lesboek stond er een tekeningetje met een hamer bij. Als je het niet goed doet moet je je duim dus met een hamer slaan...
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Mannetje

Middeleeuwse praktijken? En heeft het gewerkt, of heb je nu twee stompies?  :D

Sismo

 :D Ik neem niet zomaar alle adviezen aan!
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Mannetje

Het is ook een goedkoop instrument wat Jovi bespeeld. Ook eens proberen? Sla met een hamer op je vingers, en hoor eens dat mooie geluid geluid  :schater:

Jovi_Hobbes

Als je het goed doet, hoef je het maar één keer te doen. Daarna kijk je wel uit en zet je je duim altijd op de juiste plaats  ;D
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?