Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Aaargh!

Gestart door Fricai, oktober 04, 2009, 10:48:35 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Hestia

Mijn tentamen ging echt kei rot! Het was heet, het was moeilijk, het was veel... Grr!!!

Ienepien

Maar blij dat het achter de rug is?? :)

Hestia

Ja, dat wel, maar ik baal er wel een beetje van. Het is een heel groot vak, 11 studiepunten en ik wil het wel graag halen. En stiekem ben ik nogal perfectionistisch en vind ik een 7 niet goed genoeg...

Ereinion

Wanneer krijg je de uitslag?
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Hestia

Over een maand ofzo. Het moet officieel binnen 4 weken worden nagekeken, maar het tentamen bestond uit 4 delen, die ieder door een andere docent moeten worden nagekeken. Dus dan duurt het altijd weer langer. Nou ja, afwachten maar.

Ereinion

Nu genieten van je vakantie!
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

Inderdaad, je kunt er nu toch even niets meer aan veranderen, dus laat het je vakantie niet verpesten!
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Fricai

Om maar weer eens mijn persoonlijke afreageer topic te gebruiken;

AAARGAEOUHGAE)*#!&%!#*)%&!~  :banghead: :banghead: :banghead:
Ik word er laatste dagen een beetje verdrietig van telkens als ik er aan denk dat ik liefde zo ontzettend anders ervaar dan de meisjes waarmee ik het ervaar...  :78:  :-\

Mannetje

Het draait weer uit op "de ellende"?

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Fricai

Danku. :cake:

Citaat van: Mannetje op juli 29, 2010, 10:29:49 PM
Het draait weer uit op "de ellende"?

Oh, is geen actueel verhaal, maar gewoon algemene triestigheid.  ;)

Mannetje

Dat herken ik. Dan denk je weer even aan een klotemoment van vroeger, en dan heb je even een baal-moment.

Fricai

Jep.  :-\ Dit keer een baal-moment dat blijft hangen; ik grijp van alles aan om er weer aan te denken... onconstructief.  :-X

Jovi_Hobbes

 :cake: :knuffel: :cake: :knuffel: :cake: :knuffel: wie weet helpt dat een klein beetje.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

pinky

Aargh! Dat is echt rot! Hopelijk is dat snel over. Moet je ongesteld worden toevallig? ;)