Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Aaargh!

Gestart door Fricai, oktober 04, 2009, 10:48:35 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Fricai

Ik heb net het vorige meisje pijn moeten doen met de boodschap dat 't 'm niet ging worden, sta ik vandaag in de bus in de buurt een meisje dat ik ken van studie, kijken we elkaar toevallig aan, krijg ik zo'n halve hartstilstand. zo'n typisch ziekteverschijnsel van verliefdheid. bah :(

ik wil niet. :( ben tegelijk in de wolken en in de zorgen.. iets in me wil het niet eens proberen omdat het toch weer op ellende uitdraait.

waarom verzint dit universum toch iedere keer weer dat het handig is om mij verliefd te laten worden?  :banghead:

Ienepien

Drisos, het enige wat ik hierop kan antwoorden, is dat alles zijn nut heeft.
Ook deze ervaring heb jij nodig om te zijn/worden wie je bent.
Geniet ervan, en misschien gaat het makkelijker, als je je realiseerd, dat het een tijdelijk iets is, en dat het 'voorbij' gaat. :knuffel:

Mannetje


pinky

Ik zou er ook gewoon van genieten, of je wat met de gevoelens doet of niet! Verliefd zijn is toch een fijn gevoel?

Fricai

Het voelt hemels, maar tegelijk is het naar. Je gaat er zo druk om maken etc. voelt je raar, kan niet normaal doen als je in 1 ruimte bent, kan je nergens op concentreren.
En vooral, het draait toch uit op ellende! Na afloop ben je er nooit gelukkiger van geworden,...  :-\

Btw: vandaag maar weer 'ns bevestigd en gelijk achter gekomen dat ze uberhaupt al bezet is. ach ja, dat maakt het ook eigenlijk een stuk makkelijker. :)

ik hoop dat ik spoedig genees en weer verder kan gaan met awesome zijn.  :cake:

pinky

Dat hoop ik dan ook maar voor je!  :knuffel:

Mannetje

Het is zoals je zegt. Aan de ene kant is het leuk, maar andere kant heb je weer dat gevoel dat je haar wilt of gaat dumpen, aangezien je bang bent dat het op ellende uitloopt. Daardoor doe je haar pijn, en indirect jezelf ook.
Het verschil met mij destijds is dat ik toen niet wist wat er met mij aan de hand was. Jij weet het wel. Dus als ik jouw was, zal ik niet zomaar het bijltje erbij neer gooien.

Als ik het goed begrijp, als jij met een meisje bent die je wel ziet zitten, dan wil je lichaam sex, maar je hersenen niet?

Fricai

#7
Ja, zoiets. :P Ik word verliefd en wil dan enkel eindeloos staren en knuffelen maar als je eenmaal relatie dingen gaat doen en zoenen/knuffelen al die shit, dan gaat mijn lichaam weer klagen dat 'ie toch wel wil, maar ik blijf 't raar vinden. Tweestrijd! Maar, zo ver komt het in dit geval niet, want ik ga even de gouden barney leefregel volgen:

als ik aan haar denk, dan stop ik gewoon met aan haar denken, en ga ik gewoon verder met awesome zijn!

(vrij vertaald naar situatie en eigen taal :P)

Mannetje

Wat betekend "awesome". Ik kan voor geen meter Engels!
en het woordenboek zegt "verbazingwekkend".  ???

pinky

Het is iets als geweldig/ super! Als je daar een tiener verteld dat je kaartjes hebt voor hun favoband, dan krijg je 'awesome' als antwoord. Hoewel... als tiener krijg je waarschijnlijk 'oooh, sick' te horen (oeh, ziek!) Dat is het nieuwe cool in Amerika. Awesome is meer wat de kids van een jaar of 8/9 zeggen om stoer te doen! ;)


Fricai

Kids van 8/9, én, Barney Stinson!  8)

How I Met Your Mother. Meest vermakelijke T.V.serie van dit moment! Niet op nederlandse zender te zien helaas, dit seizoen. :(

pinky

Jaaah! Die serie is leuk! Hahaha! Maar heb het in amerika vooral door kinderen horen zeggen en volwassenen die denken dat ze stoer zijn! Haha. De jeugdigen gebruikten dus het woord 'sick!' voor alles!

Mannetje

Citaat van: Drisos op oktober 06, 2009, 09:42:57 PM
als ik aan haar denk, dan stop ik gewoon met aan haar denken, en ga ik gewoon verder met awesome!
Je ne sais pas!

Dus de vertaling is ".......en ga ik gewoon verder met super?
Ik snap echt geen reet van! Maar ik blijf nieuwsgierig.

Maar denk dat Drisos bedoelt dat hij gewoon verder gaat met het volgende meisje  ???

Fricai

Nee, hmm, ik denk dat je de serie moet kennen omdat het te snappen! :P
Anyway, wat ik precies bedoelde was meer letterlijk dan je dacht.
"Als ik iets naars heb, dan stop ik gewoon met eraan te denken, en ga ik weer verder met mijn gebruikelijk super ik zijn"

Zo van: wilskracht! als je verliefd bent, gewoon je gedachten naar iets anders sturen. :) werkte gister tijdens practicum best aardig. :P


pinky