AVEN - Aseksueel Voorlichtings- en Educatie Netwerk
Mei 23, 2013, 04:44:32                
*
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws: Welkom om dit forum. De administrators Jovi_Hobbes, AceVentura en Fricai helpen u graag!

FAQ   Startpagina   Omlaag  Help  Zoek  Inloggen Registreren  
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: [1] 2 3 ... 9 Omlaag Print
Auteur Topic: getuigen Goedele  (gelezen 7568 keer)
isabxl
Junior Member
*

« Gepost op: Juli 07, 2009, 06:50:10 »

Dag,
Ik ben Isa Van Dorsselaer, journaliste.
Voor het maandblad Goedele, het blad van Goedele Liekens, werk ik aan een verhaal over aseksualiteit.
Het uitgangspunt van het verhaal is niet aseksualiteit als gevolg van een trauma, een nare ervaring, een depressie of een ander fysiek of mentaal ongemak – hoe valide deze ervaringen ook zijn.
We willen onze lezers doen kennismaken met aseksualiteit zoals wel meer aseksuelen ze zelf ervaren: als een onderdeel van het brede spectrum van menselijke seksualiteit. Geen ‘stoornis’, maar een geaardheid. In deze hypergeseksualiseerde samenleving een gevoelig thema.
Ik wil met mannen en vrouwen - liefst Belgisch, maar Nederlands kan ook - praten over hoe zij dit beleven. De getuigenis kan anoniem als de betrokkenen dat wensen, en de tekst kan worden nagelezen voor publicatie.
Mensen die interesse hebben, kunnen me mailen via het forum.
Bedankt voor jullie aandacht en vriendelijke groeten,
Isa

« Laatste verandering: Juli 09, 2009, 07:26:37 door isabxl » Gelogd
pinky
Gast
« Antwoord #1 Gepost op: Juli 11, 2009, 01:44:24 »

Hoi Isa,

Ik ben bang dat weinig leden dit topic hebben gevonden. Misschien is het een verstandiger idee om een berichtje naar een administrator te sturen. Die kan je oproepen aan alle leden sturen. Want we vinden het wel belangrijk dat aseksualiteit in de aandacht komt.

Helaas val ik buiten je doelgroep (ben niet aseksueel), maar zat anderen wel. En ik weet dat een aantal leden al hebben meegewerkt aan dit soort artikelen dus er zijn er vast die ook hier aan mee willen werken.

Oh ja, een administrator is Ereinion, maar die is momenteel met vakantie, en Jovi Hobbes. Je kunt in een ander topic kijken of op leden zoeken klikken en ze dan een PM sturen...

Als het niet lukt, zet het dan hier maar even neer, dan doe ik het voor je, als je dat graag wilt.

Oh ja, en uiteraard een lekker stukje welkoms  cake Bijna vergeten...  Embarrassed
isabxl
Junior Member
*

« Antwoord #2 Gepost op: Juli 12, 2009, 11:46:36 »

Dag Pinkeltje,
Bedankt voor je berichtje! Ik had eerst een berichtje gestuurd naar de admin, en zij had me aangeraden om gewoon een oproep op het forum te plaatsen. Ik heb inderdaad nog maar één positieve reactie ontvangen. Kan je nog een andere plek suggereren op het forum waar de oproep eventueel beter zichtbaar zou zijn?
Groetjes
Isa
pinky
Gast
« Antwoord #3 Gepost op: Juli 12, 2009, 11:51:08 »

Sorry, niet echt... meestal werkt dit wel redelijk goed hoor, maar ik heb gemerkt dat de mensen die hierop in zouden gaan er minder zijn. Het is wat rustig op het forum (vakantie) Welke admin heb je aangesproken? Ik weet dat Ereinion wel eens berichtjes doorstuurt. Zij heeft ook al aan veel van dit soort artikelen meegewerkt en vind het ook erg belangrijk dat mensen dat blijven doen. Mocht je haar hebben gesproken dan zou ik het nogmaals doorgeven, dat je nauwelijks reacties krijgt. Dan kan zij alle leden mailen. Wie weet levert dat meer reacties op. Ik zal ook een link hierheen in mijn fanclub zetten. Wie weet helpt dat iets.
isabxl
Junior Member
*

« Antwoord #4 Gepost op: Juli 12, 2009, 12:03:15 »

Hey, het was Ereinion. Ze heeft me dinsdag geantwoord, maar op mijn tweede berichtje niet meer dus inderdaad met vakantie, zoals je zegt. Ik probeer misschien nog even bij Jovi Hobbes. Bedankt voor je enthousiaste hulp!
pinky
Gast
« Antwoord #5 Gepost op: Juli 12, 2009, 12:52:27 »

Ik zag dat Ereinion net weer terug is van vakantie en dus weer actief. Jovi is onze nieuwe enthousiaste administrator. Het zou haar eerste rondstuurbericht worden! Yeah! Ik heb ook een berichtje in mijn fanclub geplaatst en iedereen hierheen doorgestuurd. Het is nu middag, dus rustig. Hopelijk krijg je zo meer reacties! Succes!
isabxl
Junior Member
*

« Antwoord #6 Gepost op: Juli 12, 2009, 08:11:34 »

geweldig! hartelijk dank voor je hulp.
i.
Ereinion
Administrator
Avengelical Prophet

'Kim' by David Spacil

« Antwoord #7 Gepost op: Juli 18, 2009, 10:59:16 »

Sorry, het is er bij ingeschoten. Ik zal meteen even een nieuwsbrief versturen!

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.
bebe
Gast
« Antwoord #8 Gepost op: Juli 18, 2009, 02:05:41 »

jawel dit werkt, ik had inderdaad dit onderwerp gemist, maar dmv een persoonlijk bericht nu wel gelezen!
Ik ben wel niet belgisch, maar dus nederlands,en zou best willen meewerken aan dit artikel,met name omdat het anoniem kan,wat ik persoonlijk altijd heel fijn vind.
ik zal even een pm sturen!
Jovi_Hobbes
Administrator
AVEN Squatter

The name is Hobbes, Jovi Hobbes

« Antwoord #9 Gepost op: Juli 18, 2009, 08:03:39 »

Clapping fantastisch Bebe!

Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?
Mannetje
A-phrodite

« Antwoord #10 Gepost op: Juli 18, 2009, 09:03:37 »

Toppertje Bebe! Dat je het aandurft om met iemand één op één voor een artikel er open over te praten.
En zo asexualiteit weer onder de aandacht weet te brengen.
bebe
Gast
« Antwoord #11 Gepost op: Juli 19, 2009, 01:48:35 »

ik vind dat heel geen probleem om 1 op 1 met iemand hierover te praten, zolang het maar anoniem in het blad komt .Niet heel de wereld hoeft te weten dat ik zo in elkaar zit,en al helemaal geen mensen op mijn werk,gaat ze gaan bal aan,en zeker omdat ik op een school werk, daar komen zoveel mensen, eh nee liever niet dus met naam en foto ofzo.
Ik vind het gewoon superbelangrijk dat dit onderwerp in de publiciteit blijft, oooooit zullen wij toch als"normale"mensen gezien moeten gaan worden
en "gewoon"geaccepteerd moeten worden toch?
Maar ik kan me ook wel voorstelllen dat mensen het moeilijk vinden zo;n intervieuw te geven, je legt toch je prive dingen bij een vreemde neer tenslotte.
Heb een mail gestuurd aan Isa,dus ben benieuwd.
Ienepien
Permanent AVEN Resident

Ik ben de enige echte AVENOMA.

« Antwoord #12 Gepost op: Juli 19, 2009, 01:57:17 »

En in België kennen ze je toch niet. Clapping
bebe
Gast
« Antwoord #13 Gepost op: Juli 19, 2009, 03:31:46 »

hahahaha ja dat ook ienepien, helemaal waar,haha
jojo83
Asexy Samurai

« Antwoord #14 Gepost op: Juli 19, 2009, 06:02:28 »