Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

teleurgesteld in vrienden?

Gestart door myra, november 25, 2005, 08:06:58 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Numansdorper

Ik heb met een beste vriendin, een oud collega, al een tijdje de afspraak staan om samen wat te gaan eten. We hebben de afgelopen 3 jaar veel meegemaakt en zijn sindsdien de beste vrienden geworden. Ik werk sinds een jaar op een andere afdeling, zij ook. We hadden voor mijn vakantie samen afgesproken om samen te gaan eten. Met een paar andere collega's. Ze had een collega uitgenodigd van P&O, de afdeling waar we eerst werkten. Nu heeft die persoon een heleboel andere P&O collega's uitgenodigd. Die hebben aangegeven niet met mij en een ander persoon te willen eten, omdat we toen een verleden hadden. Dus nu gaat mijn beste vriendin eten met hen, ik mag dus niet mee. Ten eertse komt het keihard aan dat mensen je niet mee willen hebben met het etentje, ten tweede komt het nog harder aan dat mijn beste vriendin wel met hen gaat eten en niet mij mij en een andere vriendin. Dat doet echt pijn. Ze wordt getuige op mijn huwelijk, maar ze neemt niet echt stelling tegen die andere afdeling. Ik had haar ook gemaild dat als ze dit over haar zouden zeggen ik niet met hen zou willen eten, maar daar reageert ze niet op. Dit doet zo'n pijn. Ik vraag me af wat voor vriendschap we hebben. Ik wil dit niet op de sipts drijven, maar kunnen jullie mijn gevoelens voorstellen?? Zolang ze niets laat horen, doe ik dat ook niet. Wat zouden jullie doen als ze dit met jullie flikken? Etentjes zijn wel vaker niet doorgegaan. Voel me echt klote hierdoor.

Jovi_Hobbes