Ik wil zelf heel graag eens werk maken van een relatie op vriendschappelijke basis met een ander aseksueel iemand. Maar ik ben een klein beetje wanhopig aan het worden dat ik niemand ga vinden.
Misschien wil ik het wel allemaal veel te snel en moet ik het allemaal meer tijd gunnen... maar langs de andere kant, er zijn zoveel factoren die een rol spelen dat ik soms wel eens denk, ik ga nooit iemand vinden (en dan mag je nog iemand vinden, het moet nog altijd klikken).
Ik hoor dat 1% van de bevolking aseksueel is, wat toch behoorlijk wat is... maar langs de andere kant is dit forum dan weer niet echt zo populair, en ik zou denken dat mensen die zich vragen gaan stellen bij hun gebrek aan seksuele verlangens toch eens op het Internet op zoek zouden gaan en hier terecht zouden komen.
Of misscihen pak ik het wel helemaal verkeerd aan en moet ik op een andere manier contacten zoeken.
Vandaar mijn vraag: hoe zijn mensen die hier posten met een vriendschaps- of liefdesrelatie met een ander aseksueel iemand nu eigenlijk met elkaar in contact gekomen?