keltickitten
Member

|
 |
« Antwoord #45 Gepost op: Augustus 06, 2011, 05:23:39 » |
|
Ongeïnteresseerd type, maar dat had ik ook al verwacht.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
FlowerPower
Asexy A-postle

|
 |
« Antwoord #46 Gepost op: Augustus 07, 2011, 10:52:23 » |
|
Onthechte libidotype 14.00 punten U hebt wel seksuele gevoelens, maar vindt vrijen met uw partner zo'n gedoe. U masturbeert daarom liever. Van een partner verwacht u dat deze niet te vaak aandringt en niet te veel van u verwacht in bed.
|
|
|
|
|
|
Don't regret anything you do, cause in the end it makes you who you are...
|
|
|
MarkA
Mitosis to the Max

|
 |
« Antwoord #47 Gepost op: Augustus 07, 2011, 01:20:26 » |
|
29. Ik heb nogal bizarre of afwijkende seksuele wensen. Afwijkend? I suppose. Bizar? Nee  Onthechte libidotype 15.00 punten, Ongeïnteresseerd, 14.00 punten.
|
|
|
|
|
|
Then, if you don't believe it all the magic is dead
|
|
|
Ereinion
Administrator
Avengelical Prophet

'Kim' by David Spacil
|
 |
« Antwoord #48 Gepost op: Augustus 08, 2011, 10:50:26 » |
|
Dat was inderdaad een lastige vraag om te beantwoorden.
|
|
|
|
|
|
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.
|
|
|
Jovi_Hobbes
Administrator
AVEN Squatter

The name is Hobbes, Jovi Hobbes
|
 |
« Antwoord #49 Gepost op: Augustus 09, 2011, 08:30:58 » |
|
Het lastige blijft natuurlijk dat die lijst er wel vanuit gaat dat je een seksuele relatie hebt of ooit hebt gehad. Ons perspectief past er niet helemaal bij 
|
|
|
|
|
|
Is there anybody out there, just like everybody out there? Just one somebody out there, just like me?
|
|
|
Shopverslaafde
Junior Member

|
 |
« Antwoord #50 Gepost op: Augustus 11, 2011, 10:11:13 » |
|
Mijn resultaat is: Voor u is seks een manier om uw liefde voor uw partner te uiten. Tijdens het vrijen staan voor u emoties centraal, niet de seksuele handelingen. Op seksueel vlak bent u flexibel en bereid tot het sluiten van compromissen. Van een partner verwacht u emotionele waardering en binding. Beste match met: het sensuele libidotype. Door uw flexibiliteit past u ook bij andere libidotypes, mits zij u duidelijk de boodschap geven dat seks ook voor hen een uiting is van liefde. Slechtste match met: het gestreste, ongeïnteresseerde en onthechte libidotype. Zij hebben weinig behoefte aan seks en dat kunt u opvatten als een gebrek aan liefde.
Ik vind idd het emotionele beliangrijker dan seks in een relatie, maar ik heb totaal geen behoefte aan seks, ik heb eig alleen behoefte aan liefde. Seks is totaal niet belangrijk. Ik vind seks totaal geen uiting val liefde eerder van bevreding, gij kunt seks met iedereen doen, dat is niet echt iets onde 2mensen, zeker als mannen dan nog eens gaan fantaseren over seks met andere vrouwen, neen danku dan
|
|
|
|
|
|
Shopverslaafde x
|
|
|
Fricai
Administrator
A-gent

My Way
|
 |
« Antwoord #51 Gepost op: Augustus 11, 2011, 10:14:33 » |
|
Ik vind seks totaal geen uiting van liefde 
|
|
|
|
|
|
"Back boobs... The visual stimulation of missionary meets the emotional detachment of doggy style. Patent pending." "If if and buts were candy and nuts, we'd all have a merry christmas."
|
|
|
Shopverslaafde
Junior Member

|
 |
« Antwoord #52 Gepost op: Augustus 14, 2011, 04:34:44 » |
|
Ik vind seks totaal geen uiting van liefde  Seks is zo'n uiting van verlangens, ik moet en zal seks hebben, maakt niet uit met wie, of die nu een lelijke kop heeft of een mooie kop, seks kunt gij met iedereen hebben dus, ik vind seks niks speciaals
|
|
|
|
|
|
Shopverslaafde x
|
|
|
Zonnekind
AVENistor

De enige echte A-phrodite
|
 |
« Antwoord #53 Gepost op: Augustus 14, 2011, 08:05:03 » |
|
Voor mij was dit vroeger net hetzelfde. Ik vond seks absoluut geen uiting van liefde. Zeggen dat je elkaar graag ziet, elkaar verrassen, bij elkaar willen zijn,... dat is liefde. Ik vond seks iets met oerinstinkten en vooral vies. Nu heb ik dat totaal anders leren zien en voor mij is seks ondertussen wel een uiting van liefde, naargelang hoe je het aanpakt. Je kan nog altijd puur je lusten volgen of je kan dit heel intien en mooi maken.
|
|
|
|
|
|
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.
|
|
|
Fricai
Administrator
A-gent

My Way
|
 |
« Antwoord #54 Gepost op: Augustus 14, 2011, 10:10:08 » |
|
Maar het zal voor mij (en andere aseksuelen) nooit zo voelen als het voor jou voelt, lijkt me.  Ik snap trouwens wel dat seksualiteit voor veel mensen iets moois kán zijn, alleen zie ik in de praktijk dat het veel achterlijk gedrag oplevert, maakt het moeilijker er positief over te zijn.
|
|
|
|
|
|
"Back boobs... The visual stimulation of missionary meets the emotional detachment of doggy style. Patent pending." "If if and buts were candy and nuts, we'd all have a merry christmas."
|
|
|
Zonnekind
AVENistor

|
 |
« Antwoord #55 Gepost op: Augustus 15, 2011, 09:21:10 » |
|
Dat klopt, overal rondom ons wordt seks getoond op afschuwelijke manieren en het wordt zo afgestempeld dat het vreemd is om geen seks te willen hebben of om seks op een liefdevolle manier te willen hebben.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Shopverslaafde
Junior Member

|
 |
« Antwoord #56 Gepost op: Augustus 20, 2011, 08:16:20 » |
|
Voor mij was dit vroeger net hetzelfde. Ik vond seks absoluut geen uiting van liefde. Zeggen dat je elkaar graag ziet, elkaar verrassen, bij elkaar willen zijn,... dat is liefde. Ik vond seks iets met oerinstinkten en vooral vies. Nu heb ik dat totaal anders leren zien en voor mij is seks ondertussen wel een uiting van liefde, naargelang hoe je het aanpakt. Je kan nog altijd puur je lusten volgen of je kan dit heel intien en mooi maken.
Dat wil ik best geloeven maar als mannen dat verpesten met hun smerigheid ? En hoe pakt ge zo iets aan ? hoe kunt ge het zo mooi en intiem maken ?
|
|
|
|
|
|
Shopverslaafde x
|
|
|
Zonnekind
AVENistor

|
 |
« Antwoord #57 Gepost op: Augustus 21, 2011, 03:01:20 » |
|
Ik heb een schat van een vriend die perfect aanvoelt wat hij moet doen of moet zeggen. Kvind het moeilijk om in detail te beschrijven hoe je dat kan doen. Je moet je goed voelen bij je partner, je moet je volledig durven tonen aan hem of haar en dan komt dat vanzelf.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Shopverslaafde
Junior Member

|
 |
« Antwoord #58 Gepost op: Augustus 24, 2011, 09:25:17 » |
|
Ik heb een schat van een vriend die perfect aanvoelt wat hij moet doen of moet zeggen. Kvind het moeilijk om in detail te beschrijven hoe je dat kan doen. Je moet je goed voelen bij je partner, je moet je volledig durven tonen aan hem of haar en dan komt dat vanzelf.
Ja cv, daar ben ik het mee eens maar, wat als die partner dat niet aanvaard ?
|
|
|
|
|
|
Shopverslaafde x
|
|
|
FlowerPower
Asexy A-postle

|
 |
« Antwoord #59 Gepost op: Augustus 24, 2011, 09:33:50 » |
|
Dan is die partner jou niet waard. Ander en beter dus 
|
|
|
|
|
|
Don't regret anything you do, cause in the end it makes you who you are...
|
|
|
|