Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Sismo Fanclub

Gestart door pinky, november 11, 2007, 07:06:44 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Zonnekind

Terug verslaafd aan het geraken? ;) Kben wel blij je hier nog eens te zien :wave:
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Mannetje

@ Sismo, was jij em ook al gesmeerd van de site?
En, wat dacht je, er ligt hier nog een baal chocola, dus die kaap ik maar even terug  :P

Ereinion

Volgens mij hebben jullie hier samen afgesproken.  :D
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Sismo

Citaat van: Mannetje op juni 06, 2011, 06:32:31 PM
@ Sismo, was jij em ook al gesmeerd van de site?
Ha Mannetje, ik was/ben even wat minder hier ja:
Citaat van: Sismo op mei 06, 2011, 11:06:04 AM
Hoi allemaal, sommigen is het waarschijnlijk (hoop ik dan toch  ;)) opgevallen dat ik erg weinig aanwezig ben hier. Reden is dat ik me steeds minder betrokken voel bij de discussies en bij mezelf merkte dat ik meer uit gewoonte elke dag op 't forum las dan dat ik er iets mee deed. Daarom ben ik serieus gaan afkicken en vandaag vind ik dat ik kan zeggen dat ik volledig afgekickt ben  ;D. Geen trillingen, koude rillingen en sterke aantrekkingskracht vanuit het AVEN-logootje bij mijn favorieten meer.....
Dit alles wil natuurlijk niet zeggen dat ik niet af en toe nog aanwaai (een echt afgekickte roker steekt ook bij een feestje nog eens een sigaret op), maar dan weten jullie in ieder geval hoe het zit.
:wave:
Ben jij ook aan het afkicken dan?
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Jovi_Hobbes

Jippie de taart werkt  ;D
* Jovi_Hobbes legt heel gemeen nog veel meer neer:

:cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake:
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Mannetje

Citaat van: Sismo op juni 06, 2011, 11:07:25 PM
Ben jij ook aan het afkicken dan?
Jazeker, en ik ben redelijk afgekickt!
Ik kwam voor het eerst sinds dagen weer even voorbij buurten, en toen kwam ik op een berichtje van iemand waarop ik toch echt wel wilde reageren.
En voor je het weet ben je weer aan het posten. Maar ik wil me tijd niet meer verdoen aan items die me niet interesseren.
Net als bij jouw werd het een gewoonte. En die slokt tijd op die ik nuttiger kan gebruiken.

Sismo

Wat een wilskracht hebben we hè!  ;D
* Sismo smikkelt snel van een gebakje van Jovi voor ze weer gaat....
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Jovi_Hobbes

Hihi, het werkt!  ;D
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Zonnekind

Ik zal al genoeg klaarleggen zodat je zeker nog even hier blijft:
:cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake:
:cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake:
:cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake:
:cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake:
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Jovi_Hobbes

Dat zijn er zeker wel heel veel!
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Sismo

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

petra1963

Hoe is je gebit nu ? Wat zegt de tandarts ?  :)
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Sismo

 :D Da's nooit het mooiste aan mij geweest....
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

pinky

Wat iedereen ook zegt, het heeft zeker karakter! En dat kan niemand van je afnemen. Want al die mensen met een beugelgebitje... lekker kleurloos!

Dutchamoeba

Dan ben ik dus ook lekker kleurloos. Maar ik laat wel mijn tanden zien:  ;D ;D ;D