Toch even het lijstje gezocht
- Van niemand echt houden (wel veel geven om m'n ouders ofcourse), bang zijn dat als iemand overlijd dat je diegene niet zal missen
Wel "last" van- Niet kunnen hechten aan iemand
Niet kunnen wil ik niet zeggen, heb er wel moeite mee, als mensen te dicht bij komen duw ik ze weg.- Gevoelens van iemand missen niet kennen
Over het algemeen heb ik dat gevoel niet- Totaal geen gevoel hebben als er op het nieuws iets naars word verteld
Beetje immuun voor geworden denk ik, zoveel slecht nieuws- Niet kunnen/willen huilen in andersmans bijzijn, huilende mensen vreselijk vinden (en snel vinden dat ze zich aanstellen)
Last van, mijn vader hoor ik vaak huilen in de kamer naast me (is pas gescheiden) en dan denk ik dat inderdaad wel eens :S- Geen mens of huisdier missen als het overleden is
Hm, weet ik niet zozeer- Niet goed voor huisdieren kunnen zorgen
Heb geen huisdieren 
- Geen vriendinnen hebben, of heel weinig, en dan niet echt veel contact hebben met elkaar
Heb wel vrienden, maar die zie ik dan meestal op school/werk of bij een uitje- Er niet aan denken om iets te laten weten (kaartje voor verjaardag enz/belletje/smsje/mailtje), niet attent zijn dus
Over het algemeen zie ik mezelf wel als attent- Niet verliefd kunnen worden (ook niet/nauwelijks opgewonden)
Niet snel- Niet kunnen inleven in andermans emoties
Moeite mee- Lachen in verkeerde situaties
Wel last van- Niet trouw zijn
Absoluut geen last van, ben zo trouw als een hondje - Geen spijt hebben van daden (niet eens bedenken dat je zoiets gewoon niet doet)
Weinig daden waar ik spijt van kan hebben- Geen schaamte hebben
Teveel schaamte- Te open tegen andere mensen zijn, of dat nou bekenden of vreemden zijn
Ben ik wel, maar ik vind eigenlijk wel dat eerlijk zijn niet zozeer een slecht ding is- Kan glashard liegen
Als het nodig is...- Weinig schuldgevoel hebben
Yup- Trek me vaak terug (vroeger en nu ook wel) op mijn kamertje
Altijd, ben liever op mezelf als bij andere mensenAl ben ik naar mijn weten niet asexueel, in de kenmerken van de hechtingsstoornis zie ik veel terug. Merk vooral veel dat ik mensen wegduw als ze te dicht bij komen :S. Majaap ben toch tot een realisatie gekomen dus