Ik ga even in op de kenmerken van Brummetje

Veel komt toch wel overeen :p
Alleen de laatste paar kenmerken zijn bij mij heel anders.
- Van niemand echt houden (wel veel geven om m'n ouders ofcourse), bang zijn dat als iemand overlijd dat je diegene niet zal missen
Ik weet ook niet precies wat 'houden van' inhoudt

- Niet kunnen hechten aan iemand
Ik kan me ook niet hechten aan personen.
- Gevoelens van iemand missen niet kennen
Heeft ook met hechtingsproblemen te maken, de enige die ik wel eens mis zijn mijn ouders. Maar eigenlijk alleen als ik ze een hele tijd niet gezien heb, geen andere bezigheden heb en als ik alleen thuis ben.
- Totaal geen gevoel hebben als er op het nieuws iets naars word verteld.
Dit heb ik ook soms. Waar ik echter totaal niet tegen kan is dierenleed, dat raakt mij veel meer dan mensenleed

- Niet kunnen/willen huilen in andersmans bijzijn, huilende mensen vreselijk vinden (en snel vinden dat ze zich aanstellen)
Ik weet niet hoe ik met huilende mensen moet omgaan. Ik huil alleen als ik alleen ben.
- Geen mens of huisdier missen als het overleden is
Ik denk eigenlijk dat ik alleen mijn ouders zal missen, maar voor de rest doet het me niet zo veel. Ik vind dat heel erg van mezelf

- Niet goed voor huisdieren kunnen zorgen
Ik heb nooit huisdieren gehad, maar ik hou wel van huisdieren, vooral katten.
- Geen vriendinnen hebben, of heel weinig, en dan niet echt veel contact hebben met elkaar
Ik heb wel vrienden, maar die spreek ik niet zo heel veel. Het zjjn voor mij de perfecte vriendschappen, ik hoef ze niet elke dag te zien, zelfs niet elke week.
- Er niet aan denken om iets te laten weten (kaartje voor verjaardag enz/belletje/smsje/mailtje), niet attent zijn dus
Ik vergeet vaak verjaardagen. Dat niet alleen, ik vergeet soms zelf van me te laten horen. Ik neem in vriendschappen ook nooit initiatieven.
- Niet verliefd kunnen worden (ook niet/nauwelijks opgewonden)
Ik kan het beide niet.
- Niet kunnen inleven in andermans emoties
Ik kan me wel inleven in emoties maar dan meer rationeel dan emotioneel. Bij films en boeken wel emotioneel, maar in het echt kan ik dat vaak niet.
- Lachen in verkeerde situaties
Soms moet ik wel eens lachen tijdens ongepaste situaties, omdat ik gewoonweg niet anders kan reageren. Heel genant is dat

- Niet trouw zijn
Ik ben heel trouw.
- Geen spijt hebben van daden (niet eens bedenken dat je zoiets gewoon niet doet)
Jawel, ik heb heel snel spijt van dingen die ik heb gedaan, ook al zijn de gevolgen heel beperkt. Ik kan me heel druk maken over lullige beslissingen die ik heb gemaakt die er niet eens toe doen.
- Geen schaamte hebben
Ik heb heel veel schaamte. Ik schaam me zelfs voor mensen die geen schaamte hebben. Ik kan er niet tegen als mensen zich voorschut zetten. Bijvoorbeeld de voorrondes van Idols, dan loop ik de kamer uit, want ik kan daar echt niet tegen.
- Te open tegen andere mensen zijn, of dat nou bekenden of vreemden zijn
Ik ben juist gesloten. Ik speel meer een rol.
- Kan glashard liegen
Ik kan wel liegen, maar ik voel me daar heel naar bij.
- Weinig schuldgevoel hebben
Ik heb veel schuldgevoelens.
- Trek me vaak terug (vroeger en nu ook wel) op mijn kamertje.
Ik trek me vaak emotioneel terug.